Web Analytics
More
    Reklāma

    “Tele2” aizvadītajā gadā pieaudzis klientu skaits un apgrozījums

    Jaunākie raksti

    Mobilo sakaru operatora “Tele2” kopējais apgrozījums aizvadītajā gadā palielinājās par 2,5%, salīdzinot ar 2019. gadu, un sasniedza 135,8 milj. eiro. Savukārt mobilo sakaru pakalpojumu lietotāju skaits pieaudzis par 2,7%. Vienlaicīgi “Tele2” sasniedza augstāko rentabilitātes rādītāju nozarē (39%), kas apliecina uzņēmuma darbības efektivitāti.

    “Tele2” pērnā gada finanšu rezultāti liecina, ka uzņēmums uzlabojis visus galvenos rādītājus. Uzņēmuma apgrozījums no pamatdarbības pieaudzis par 6,1%, bet EBITDA (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas) par 6,7%, sasniedzot 53 milj. eiro.

    “Aizvadītā gada panākumu pamatā bija uzņēmuma spēja ātri un precīzi pielāgoties jaunajiem apstākļiem, kā arī kāpjošais pieprasījums pēc mobilā mājas interneta,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. “Lai arī redzam pakalpojumu grupas, kurās ieņēmumi ir būtiski samazinājušies, piemēram, viedierīču tirdzniecība, pakalpojumi viesabonēšanā un priekšapmaksas kartes, telekomunikācijas kā nozari pandēmija skar mazāk, un tā turpina pakāpenisku attīstību.”

    Kā atzīst uzņēmumā, aizvadītā gada aktuālākie notikumi un izaicinājumi kopumā lielākoties ir saistīti ar Covid-19 izraisītajiem ierobežojumiem un tā sekām. Mobilo sakaru operatoriem ir būtisku loma, lai Latvijas iedzīvotāji spētu pēc iespējas veiksmīgāk pārdzīvot dažādos ierobežojumus, strādāšanu un mācīšanos no mājām. Operatori sniedza atbalstu tām sabiedrības grupām, kurām tas šajā laikā bija nepieciešams visvairāk un no kurām ir atkarīgs, cik veiksmīgi pārdzīvosim šo posmu. Vienlaicīgi operatoriem pašiem bija jāpielāgojas darbam krīzes apstākļos – jāparūpējas par saviem darbiniekiem, klientiem un biznesa nepārtrauktību, digitalizējot pakalpojumus.

    “Lai uzlabotu klientu apkalpošanu, ieviesām elektronisko līgumu, klientu identifikāciju ar Smart-ID, kā arī nodrošinājām produktu piegādi ne tikai ar kurjeru uz pakomātiem, bet arī “Tele2” klientu centrus izveidojām par pick-up punktiem, lai klienti spētu ērtāk saņemt internetā pasūtīto preci. Daudzi no šiem projektiem bija mūsu plānos, taču pandēmijas laikā to loma būtiski pieauga un tie kļuva par prioritārajiem,” atzīst V.Vancovičs.

    Runājot par šo gadu, Valdis Vancovičs atzīst, ka nozarē turpināsies asa konkurence. Mobilo sakaru operatori izmanto atšķirīgas biznesa stratēģijas un pieejas klientu piesaistē. Nozari ietekmēs demogrāfiskā situācija valstī, jo Latvijas iedzīvotāju un līdz ar to arī klientu skaits samazinās: “Iepriekš šo demogrāfisko aspektu daļēji līdzsvaroja tūrisma un ceļošanas industrija, kas šobrīd piedzīvo būtisku kritumu. Tādēļ operatori šogad centīsies radīt jaunus produktus un meklēt arī jaunus biznesus, kuros ienākt un nostiprināt pozīcijas. Taču no operatoru savstarpējās konkurences ieguvēji noteikti būs klienti, turpinot izdevīgi saņemt kvalitatīvus mobilos sakaru pakalpojumus.”

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    14 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    LMT un Bite darbinieks
    02.02.2021 09:53

    Hmm, ieejot Tele2 mājas lapā jau redzami meli – Vadošais mobilo sakaru operators Latvijā. Kā lai tic šai preses relīzei?

    Nauris
    02.02.2021 18:26

    Kāda ir vadošais definīcija? Un vai publiski ir pieejams MBB, VOICE, PREPAID lietotāju skaits gan privātpersonu, gan juridisku personu? Par meliem SPKC soda. Kādā no sektoriem noteikti ir vadošais.

    Kursors.lv
    02.02.2021 18:29
    Reply to  Nauris

    Atveram Tele2 mājaslapu un varam izlasīt šādu tekstu: “Gandrīz viens miljons Latvijas iedzīvotāju ir izvēlējušies Tele2 kā savu mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēju, padarot Tele2 par vadošo mobilo sakaru operatoru Latvijā balss klientu skaita ziņā!”

    Iepriekš Tele2 ir lielījušies ar savu mobilā interneta ātrumu un tur pamats ir tieši SPKC pētījums. Es tam neticēju līdz pats pagājušajā vasarā veicu mērījumus >100 vietās Rīgā un pārliecinājos savām acīm.

    Skābene
    03.02.2021 09:28

    Latvijā ir ap 1,9 miljoni iedzīvotāju, no kuriem 300-400 ir identificēti kā ārzemēs dzīvojošie. Tātad mums reāli ir ap 1,6 miljoni iedzīvotāju. Ja jau 1 miljons ir Tele2 klienti, tad sanāk, ka LMT un Bitei, katram paliek pa 300 tūkstošiem.
    Ja skatās apgrozījuma datus, tad LMT ir ~230 miljioniem, kamēr Tele2 ~130 miljoniem.
    Var jau būt, ka Tele2 spiež uz iedzīvotājiem, bet LMT un BITE uz biznesa klientiem un viena juridiskā persona ar 1000 numuriem ir izdevīgāka par 1000 fiziskajām personām.

    Kursors.lv
    03.02.2021 09:32
    Reply to  Skābene

    Manuprāt, te tā matemātika katram operatoram ir pievilkta aiz ausīm. Vairums parasti uzskaita pieslēgumu skaitu un tādi pat vienas mājsaimniecības ietvaros var būt vairāki un ne obligāti viena operatora ietvaros. Klāt vēl pieskaitām uzņēmumus ar saviem pieslēgumiem un kopā to būs krietni vairāk par 1.9 miljoniem.

    Latvietis Latvietis
    02.02.2021 09:58

    Kāpēc Tele2 nereklamē kā nooptimizējuši darbinieku skaitu?!

    Kursors.lv
    02.02.2021 10:02

    Avots?

    1253
    02.02.2021 10:03

    ko tas tev maina kā patērētājam? tas jau ir tas lielais sapnis – ar mazākiem resursiem gūt lielāku peļņu.

    digitalk
    02.02.2021 16:34
    Reply to  1253

    visu maina, ja tu esi nooptimizēts. tad patērētājam būt grūti ;)

    as qwqw
    02.02.2021 10:14

    Interesanti, ka LMT pabiedēja ar cenu celšanu pagājušajā pandēmijas laikā pavasarī, bet tad atteicās celt cenas. Pacēla tagad no 01.01.2021.
    Dīvainākais, ka Tele2 ir tik mazs klientu pieaugums, ņemot vērā, ka zona ir OK, bet cena mazāka, kā LMT pat pirms cenu celšanas. Es runāju par sarunas+internets telefonā pakalpojumu. Dažādu iemeslu dēļ mums ģimenē ir 1 LMT un 3 Tele2 telefonu pieslēgumi, kas tiek lietoti ikdienā, daudz pārvietojamies pa LV, tā kā ir iespēja salīdzināt šo visu dzīvē, varat nesākt mūžīgo faightu par zonām, tās ir līdzīgas, bez līdera.

    Aigars Axx
    03.02.2021 01:39
    Reply to  as qwqw

    Nezinu pa kurieni pārvietojaties, bet es tieši sliktās zonas dēļ aizgāju no lmt. Arī viņu alkatība piegriezās…

    Jānis
    03.02.2021 09:22
    Reply to  as qwqw

    LMT jau sen nav labākā zona no visiem, tikai retās nomaļās tā varbūt ir un tājā pat laikā citur nav.
    Pa lielam LMT izmanto tikai cilvēki, kuriem no pirmssākumiem ir pieslēgums, un ir baigais slinkums mainīt operātoru un nav žēl pārmaksāt, vai arī otrs variants cilvēki, kuri dzīvo kaut kādā konkrētā pļavā/meža, kur vienīgi LMT ir zona.

    Kristaps
    04.02.2021 09:40
    Reply to  Jānis

    Nemaz nerunāsi par to, kā LMT krītas interneta ātrums vakaros, ka uz viedtālruņa pat nevar youtubē 2k un 1080p viodeo normāli noskatīties, un tas ir dzīvojot Rīgas centrā, kur zona ir ļoti laba!
    Kādreiz gan tikai LmT uzskatījubpar labu un pārējos saucu par bomžu kantoriem, tagad man ir visi trīs operātori, bite man tomēr ne visai, kaut kādi gļuki ir biežāk, bet ir vietas kur bitei ir labāka zona un tele2 ar lmt ir pašvaki, šķiet mūsdienās ar tām zonām vairs nevienam operatoram nav švaki, vai arī kur vienam ir, otram nav un otrādāk.

    as qwqw
    02.02.2021 10:16

    Bet Kursorā prasītos neliels operatoru ciparus apkopojošs raksts: apgrozījums, peļņa, klientu skaits, par tarifu salīdzināšanu es nesapņotu, tas, protams, būs pārāk sarežģīti, bet iespējams, ka to jau dara kāds salīdzināšanas rīks

    Reklāma