web analytics

“Wolt” piesaista 530 miljonus dolāru un turpinās paplašināties ārpus ēdiena piegādes biznesa

Jaunākie raksti

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc...

Zoom sāks piedāvāt automātiskos subtitrus arī bezmaksas versijas lietotājiem

Videokonferenču rīks Zoom līdz 2021. rudenim plāno piedāvāt automātisko subtitru veidošanu arī bezmaksas lietotājiem, tiesa, šobrīd šai iespējai nepieciešams...

“Mercedes” nevēlas sasteigt atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem

Vācu autoražotājs "Mercedes" iepriekš iepazīstinājis ar dažādiem plāniem, kā uzņēmums plāno pārstrukturizēt savu biznesu nākotnes elektroauto tirgum. Autoražotājs pamazām...

HP atpērk HyperX no Kingston

HP Inc. ar Kingston noslēguši vienošanos par HyperX pārdošanu HP. Darījuma summa ir 425 miljoni dolāru par HyperX datorspēļu...

Helsinkos bāzētā, 2014. gadā radītā kompānija “Wolt” tās pirmsākumos nodrošināja internetā pasūtīta ēdiena piegādes. Sākotnēji koncentrējoties uz restorāniem, uzņēmums nu krietni paplašinājies un, piesaistot finansējumu 530 miljonu ASV dolāru apmērā, plāno ar vēl lielāku jaudu izvērsties piegādes biznesā.

Iespaidīgo finansējumu nodrošinājusi virkne investoru, tostarp “EQT Growth”, “Tiger Global”, “Highland Europe”, “EQT Ventures”, “Vintage Investment Partners” un citi. Kopā ar šo naudu “Wolt” piesaistījis kopā jau 856 miljonus ASV dolāru. Kompānija gan nav atklājusi, kādos skaitļos mērāma tās šī brīža vērtība, taču kā vienam no Eiropas tā sauktajiem vienradžiem, summa varētu būt visai ievērojama. 2020. gada sākumā “Wolt” vērtība pārsniedza viena miljarda robežu.

“Wolt” līdzdibinātājs un izpilddirektors Miki Kuusi atklāj, ka piešķirtais finansējums ļaus ilgtermiņā domāt par divkāršu paplašināšanos dažādos uzņēmuma pārstāvētajos tirgos, kā arī dos iespēju vairāk ieguldīt cilvēkos un tehnoloģijās. Viņš uzsver, ka, neskatoties uz 2020. gadā piedzīvotajiem izaicinājumiem, “Wolt” joprojām koncentrējas uz izaugsmi, plānojot trīskāršot savus ieņēmumus līdz 330 miljoniem USD.

Salīdzinoši straujā izaugsme septiņu gadu laikā “Wolt” ļāvusi krietni izplesties ārpus restorānu piegādes biznesa. Šodien kompānija piedāvā pasūtīt ne tikai ēdienu, bet arī dažādas pārtikas preces, elektroniku, ziedus, apģērbu un daudz ko citu. Šajā sakarā Miki Kuusi piebilst, ka tic nākotnei, kad tikšana pie jauna “Nike” apavu pāra būs vien dažu klikšķu attālumā “Wolt” platformā un pēc 30 minūtēm pirkums jau būs pie klienta namdurvīm. Tas ir tas, ko kompānija arī cenšas realizēt un pilnveidot – ērta pasūtījuma veikšana un ātras piegādes.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: