Reklāma

“Wolt” piesaista 530 miljonus dolāru un turpinās paplašināties ārpus ēdiena piegādes biznesa

Jaunākie raksti

Latvijā izveidota jauna IT apmācību organizācija “TDL School”

Augstākās izglītības un IT profesionāļi Latvijā izveidojuši jaunu IT izglītības organizāciju “TDL School”, kuras mērķis būs klātienes un tiešsaistes...

Xiaomi Black Shark 4 spēlēm paredzētā viedtālruņa apskats

Xiaomi marta beigās papildināja viedtālruņu klāstu ar diviem Black Shark 4 sērijas viedtālruņiem – Black Shark 4 un Black...

Microsoft tikai jūlijā no Windows izvāks Adobe Flash

Adobe jau pagājušajā gadā apstiprināja, ka nu tiešām ir pienācis Flash gals – Flash Player vairs netiek uzturēts un...

“SpaceX” atklāj detaļas par plānoto “Starship” pirmo orbitālo lidojumu

Tie, kuri sekoja līdzi pēdējam "SpaceX" raķetes "Starship" prototipa "SN15" testam, bija liecinieki tam, ka pirmo reizi iznākums bija...

ASUS TUF sērijas klēpjdatori saņem GeForce RTX 3060 un Intel 11. paaudzes procesorus

ASUS TUF sērijas klēpjdatori pazīstami ar izturīgiem korpusiem un augstas atsvaidzes ekrāniem. Tiek ziņots, ka ASUS TUF sērijas klēpjdatori...

Helsinkos bāzētā, 2014. gadā radītā kompānija “Wolt” tās pirmsākumos nodrošināja internetā pasūtīta ēdiena piegādes. Sākotnēji koncentrējoties uz restorāniem, uzņēmums nu krietni paplašinājies un, piesaistot finansējumu 530 miljonu ASV dolāru apmērā, plāno ar vēl lielāku jaudu izvērsties piegādes biznesā.

Iespaidīgo finansējumu nodrošinājusi virkne investoru, tostarp “EQT Growth”, “Tiger Global”, “Highland Europe”, “EQT Ventures”, “Vintage Investment Partners” un citi. Kopā ar šo naudu “Wolt” piesaistījis kopā jau 856 miljonus ASV dolāru. Kompānija gan nav atklājusi, kādos skaitļos mērāma tās šī brīža vērtība, taču kā vienam no Eiropas tā sauktajiem vienradžiem, summa varētu būt visai ievērojama. 2020. gada sākumā “Wolt” vērtība pārsniedza viena miljarda robežu.

“Wolt” līdzdibinātājs un izpilddirektors Miki Kuusi atklāj, ka piešķirtais finansējums ļaus ilgtermiņā domāt par divkāršu paplašināšanos dažādos uzņēmuma pārstāvētajos tirgos, kā arī dos iespēju vairāk ieguldīt cilvēkos un tehnoloģijās. Viņš uzsver, ka, neskatoties uz 2020. gadā piedzīvotajiem izaicinājumiem, “Wolt” joprojām koncentrējas uz izaugsmi, plānojot trīskāršot savus ieņēmumus līdz 330 miljoniem USD.

Salīdzinoši straujā izaugsme septiņu gadu laikā “Wolt” ļāvusi krietni izplesties ārpus restorānu piegādes biznesa. Šodien kompānija piedāvā pasūtīt ne tikai ēdienu, bet arī dažādas pārtikas preces, elektroniku, ziedus, apģērbu un daudz ko citu. Šajā sakarā Miki Kuusi piebilst, ka tic nākotnei, kad tikšana pie jauna “Nike” apavu pāra būs vien dažu klikšķu attālumā “Wolt” platformā un pēc 30 minūtēm pirkums jau būs pie klienta namdurvīm. Tas ir tas, ko kompānija arī cenšas realizēt un pilnveidot – ērta pasūtījuma veikšana un ātras piegādes.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: