Web Analytics
More
    Reklāma

    “Wolt” piesaista 530 miljonus dolāru un turpinās paplašināties ārpus ēdiena piegādes biznesa

    Jaunākie raksti

    Helsinkos bāzētā, 2014. gadā radītā kompānija “Wolt” tās pirmsākumos nodrošināja internetā pasūtīta ēdiena piegādes. Sākotnēji koncentrējoties uz restorāniem, uzņēmums nu krietni paplašinājies un, piesaistot finansējumu 530 miljonu ASV dolāru apmērā, plāno ar vēl lielāku jaudu izvērsties piegādes biznesā.

    Iespaidīgo finansējumu nodrošinājusi virkne investoru, tostarp “EQT Growth”, “Tiger Global”, “Highland Europe”, “EQT Ventures”, “Vintage Investment Partners” un citi. Kopā ar šo naudu “Wolt” piesaistījis kopā jau 856 miljonus ASV dolāru. Kompānija gan nav atklājusi, kādos skaitļos mērāma tās šī brīža vērtība, taču kā vienam no Eiropas tā sauktajiem vienradžiem, summa varētu būt visai ievērojama. 2020. gada sākumā “Wolt” vērtība pārsniedza viena miljarda robežu.

    Reklāma

    “Wolt” līdzdibinātājs un izpilddirektors Miki Kuusi atklāj, ka piešķirtais finansējums ļaus ilgtermiņā domāt par divkāršu paplašināšanos dažādos uzņēmuma pārstāvētajos tirgos, kā arī dos iespēju vairāk ieguldīt cilvēkos un tehnoloģijās. Viņš uzsver, ka, neskatoties uz 2020. gadā piedzīvotajiem izaicinājumiem, “Wolt” joprojām koncentrējas uz izaugsmi, plānojot trīskāršot savus ieņēmumus līdz 330 miljoniem USD.

    Salīdzinoši straujā izaugsme septiņu gadu laikā “Wolt” ļāvusi krietni izplesties ārpus restorānu piegādes biznesa. Šodien kompānija piedāvā pasūtīt ne tikai ēdienu, bet arī dažādas pārtikas preces, elektroniku, ziedus, apģērbu un daudz ko citu. Šajā sakarā Miki Kuusi piebilst, ka tic nākotnei, kad tikšana pie jauna “Nike” apavu pāra būs vien dažu klikšķu attālumā “Wolt” platformā un pēc 30 minūtēm pirkums jau būs pie klienta namdurvīm. Tas ir tas, ko kompānija arī cenšas realizēt un pilnveidot – ērta pasūtījuma veikšana un ātras piegādes.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma