Reklāma

Apple elektroauto varētu ražot autobūves uzņēmums Hyundai

Jaunākie raksti

Radīta platforma Baltijas valstu ūdenstūrisma attīstībai

Latvijas karstākās vasaras vidū pavisam svaigā veidolā atdzimusi interneta platforma ūdens izklaižu un pakalpojumu cienītājiem un ūdenstūristiem. Seaclub.live piedāvā...

Sviedri no pirkstu galiem drīzumā varētu darbināt viedpulksteņus un citas valkājamas ierīces

Ražotāji pašreiz jau piedāvā dažādus inovatīvus risinājumus, kā ērtāk uzlādēt viedierīces bez vajadzības tās pieslēgt pie elektrības. Kalifornijas Universitātes...

Facebook pret vakcināciju vērstās grupas izmanto šifrus, lai izvairītos no slēgšanas

Daļa antivakcinācijas grupu sociālajā tīklā Facebook maina savus nosaukumus uz tādiem eifēmismiem, kā "deju ballīte" vai "vakariņu ballīte", tādējādi...

Džeks Dorsijs saka, ka “Bitcoin” būs daļa no “Twitter” nākotnes

Dažiem, iespējams, nav nekāds noslēpums, ka "Twitter" izpilddirektors Džeks Dorsijs ir kriptovalūtas "Bitcoin" fans. Tagad to zina daudzi, jo nesenā...

Indonēzijā būvēs pasaulē lielāko peldošo saules paneļu parku

Domājot par straujāku pāreju uz atjaunojamo enerģiju, pamazām top plāni par lielākajiem vēja enerģijas parkiem, un līdzīgas ieceres pamazām...

2020. gada beigās atkal parādījās jaunas baumas par to, ka Apple patiešām nopietni strādā pie sava elektroauto, un neilgi pēc tam janvāra sākumā ir pavīdējusi jauna informācija, ka šīs automašīnas ražos uzņēmums Hyundai.

Joprojām spēkā paliek iepriekš minētais 2024. gads, kad varētu uzsākt ražošanu, un pirmajā reizē tiktu uzražotas 100 000 automašīnu, un pirmie testa auto varētu parādīties jau nākamgad. Maksimālā ražošanas jauda varētu sasniegt 400 000 auto gadā. Piemēram, Tesla iepriekšējā gadā saražoja gandrīz pusmiljonu savu elektroauto. Apple elektrisko automašīnu varētu ražot vai nu Džordžijas štatā vai arī tiktu būvētā jauna rūpnīca. Tiek ziņots, ka par oficiālu sadarbību starp abiem uzņēmumiem tiks paziņots martā. Hyundai akciju vērtība pēc šīs informācijas pieauga par 20%.

Tiek runāts arī par dažādiem ražošanas pārvaldības un integrācijas modeļiem, jo citi eksperti uzskata, ka vajadzētu izvēlēties vertikālo pārvaldību, visu ražošanu un attīstību Apple ņemot savās rokās, tomēr reālāk izskatās horizontālā sadarbība, ka Hyundai piegādās auto, kurā Apple varētu ievietot savu programmatūru. Ir skaidrs, ka uzbūvēt auto pilnībā no nulles ir ļoti sarežģīts un laikietilpīgs process. Interesanti, ka lai sasniegtu iPhone pārdošanas apjomus, auto tirdzniecībai būtu jāaizņem vien 2% to autotransporta tirgus, kamēr iPhone mobilo telefonu tirgū aizņem aptuveni trešdaļu no 500 miljardu dolāru tirgus vērtības.

Reklāma

10 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
10 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

“sasniegt 400 000 modeļu gadā” – tas ir nopietni, vairāk kā visiem ražotājiem visi modeļi kopā ņemti līdz šim. 🤣

vehicles aplami pārtulkots kā “modeļu”, nevis “auto”

ja vārdiem ir pilnīgi dažādas nozīmes, tad tā nav piekasīšanās.

Tev jāsaprot ka šeit starp lasītājiem gadās arī kāds programmētājs, kuram pasaulei jābūt pareizi sakārtotai, šeit nav “Literatūra un māksla”, bet arī tur jēdzienam “modelis” ir sava nozīme :)

Es aicinu izmanot Ctrl+Enter funkciju uz kļūdaini uzrakstītā teksta un ieteikumu kā būtu jāsalabo raksts. Tas darbojas, ja Kursoru atveram no datora, protams. Tas būs labākais veids kā salabot šādas kļūdas un aplamības. Protams, arī paši centīsimies pilnveidot savas zināšanas, lai spētu rakstīt arvien precīzāk. Paldies!

Planšete :)

šodien pacentos rakstam par lenovo sadalāmo laptopu kādus 5 ieteikumus par lietām, kas griež acīs, nosūtīt ar ctrl+enter.

Paldies! Mēs varam labot tās kļūdas, kuras redzam atzīmētas kā kļūdas.

Hyundai investē visādos projektos. Nesen arī pārņema kontrolpaketi iekš Boston Dynamics. Un zinot, ka Apple patīk pašiem neražot lietas, tad būtu loģiski, ka fizisko ražošanu atstāj partnerim un paši nodarbojas ar dizainu un tehnoloģiju attīstību.

Reklāma
Reklāma
Reklāma