Reklāma

Apple elektroauto varētu ražot autobūves uzņēmums Hyundai

Jaunākie raksti

Tesla koplietošanas auto servisam “OX Drive” mēnesis – kas tas ir un kā tas strādā?

Nu jau vairāk nekā mēnesi Latvijā pieejams jauns koplietošanas auto serviss „OX Drive”. Šādi koplietošanas auto pakalpojumu sniedzēji pie...

“Virši-A” palielina uzlādes cenu savā “Spēka uzlādes” stacijā Krustpilī

Pašmāju degvielas tirgotājs "Virši-A" šā gada pavasarī atvēra savu pirmo jaunā zīmola "Spēka uzlāde" elektroauto uzlādes staciju, kas atrodas...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #474 (18.08.2022)

18. augusta radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

“TikTok” mātesuzņēmums “ByteDance” iegādājies slimnīcu grupu Ķīnā

Šķiet, ka šobrīd jaunākais lielo tehnoloģiju kompāniju trends ir nevis attīstīties savā virzienā, bet iegādāties pavisam citas jomas uzņēmumus...

874 Zs jaudīgo Polestar 6 elektroauto sagaidīsim 2026. gadā

Pirms dažiem mēnešiem elektroauto ražotājs Polestar iepazīstināja ar elektriska sporta auto konceptu, kuram var nolaist jumtu. Jau toreiz uzņēmuma...

2020. gada beigās atkal parādījās jaunas baumas par to, ka Apple patiešām nopietni strādā pie sava elektroauto, un neilgi pēc tam janvāra sākumā ir pavīdējusi jauna informācija, ka šīs automašīnas ražos uzņēmums Hyundai.

Joprojām spēkā paliek iepriekš minētais 2024. gads, kad varētu uzsākt ražošanu, un pirmajā reizē tiktu uzražotas 100 000 automašīnu, un pirmie testa auto varētu parādīties jau nākamgad. Maksimālā ražošanas jauda varētu sasniegt 400 000 auto gadā. Piemēram, Tesla iepriekšējā gadā saražoja gandrīz pusmiljonu savu elektroauto. Apple elektrisko automašīnu varētu ražot vai nu Džordžijas štatā vai arī tiktu būvētā jauna rūpnīca. Tiek ziņots, ka par oficiālu sadarbību starp abiem uzņēmumiem tiks paziņots martā. Hyundai akciju vērtība pēc šīs informācijas pieauga par 20%.

Tiek runāts arī par dažādiem ražošanas pārvaldības un integrācijas modeļiem, jo citi eksperti uzskata, ka vajadzētu izvēlēties vertikālo pārvaldību, visu ražošanu un attīstību Apple ņemot savās rokās, tomēr reālāk izskatās horizontālā sadarbība, ka Hyundai piegādās auto, kurā Apple varētu ievietot savu programmatūru. Ir skaidrs, ka uzbūvēt auto pilnībā no nulles ir ļoti sarežģīts un laikietilpīgs process. Interesanti, ka lai sasniegtu iPhone pārdošanas apjomus, auto tirdzniecībai būtu jāaizņem vien 2% to autotransporta tirgus, kamēr iPhone mobilo telefonu tirgū aizņem aptuveni trešdaļu no 500 miljardu dolāru tirgus vērtības.

Reklāma

10 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
10 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Eggy Mega
13.01.2021 11:32

“sasniegt 400 000 modeļu gadā” – tas ir nopietni, vairāk kā visiem ražotājiem visi modeļi kopā ņemti līdz šim. 🤣

1210
13.01.2021 11:49
Reply to  Eggy Mega

vehicles aplami pārtulkots kā “modeļu”, nevis “auto”

digitalk
13.01.2021 22:47

ja vārdiem ir pilnīgi dažādas nozīmes, tad tā nav piekasīšanās.

Elektriķis
14.01.2021 09:08

Tev jāsaprot ka šeit starp lasītājiem gadās arī kāds programmētājs, kuram pasaulei jābūt pareizi sakārtotai, šeit nav “Literatūra un māksla”, bet arī tur jēdzienam “modelis” ir sava nozīme :)

Kursors.lv
14.01.2021 12:31
Reply to  Elektriķis

Es aicinu izmanot Ctrl+Enter funkciju uz kļūdaini uzrakstītā teksta un ieteikumu kā būtu jāsalabo raksts. Tas darbojas, ja Kursoru atveram no datora, protams. Tas būs labākais veids kā salabot šādas kļūdas un aplamības. Protams, arī paši centīsimies pilnveidot savas zināšanas, lai spētu rakstīt arvien precīzāk. Paldies!

Elektriķis
14.01.2021 12:43

Planšete :)

1210
14.01.2021 12:44

šodien pacentos rakstam par lenovo sadalāmo laptopu kādus 5 ieteikumus par lietām, kas griež acīs, nosūtīt ar ctrl+enter.

Kursors.lv
14.01.2021 12:59
Reply to  1210

Paldies! Mēs varam labot tās kļūdas, kuras redzam atzīmētas kā kļūdas.

REALAIS
13.01.2021 14:55

Hyundai investē visādos projektos. Nesen arī pārņema kontrolpaketi iekš Boston Dynamics. Un zinot, ka Apple patīk pašiem neražot lietas, tad būtu loģiski, ka fizisko ražošanu atstāj partnerim un paši nodarbojas ar dizainu un tehnoloģiju attīstību.

Reklāma