Reklāma

Apple App Store klienti 2020. gadā lietotnēs iztērējuši 72 miljardus dolāru

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

2020. gads noteikti ir ietekmējis lielāko mobilo operētājsistēmu lietotņu veikalus, un tas ir ar pozitīvu zīmi, jo pagājušajā gadā Apple App Store un Google Play Store lietotāji iztērējuši gandrīz 111 miljardus dolāru. Tie, protams, ir vēsturiski lielākie tēriņi.

Salīdzinot ar 2019. gadu, klientu atstātās naudas daudzums audzis par 30,2%, no 85,2 miljardiem līdz 110,9 miljardiem dolāru. Krietni ienesīgāka gan ir Apple ekosistēma, jo tajā cilvēki iztērējuši 72,3 miljardus no kopējās summas, kas ir 65,19%. Android lietotāji attiecīgi šķīrušies no 38,6 miljardiem, kas sastāda 34,81%. Tātad Apple lietotāji tērē aptuveni divreiz vairāk naudas šādiem pirkumiem, pat ja tirgū valda Android ierīču pārsvars.

Avots: SensorTower

Analizējot datus sīkāk, tad visvairāk Apple lietotāju naudu ir tērējuši tieši izklaides lietotņu kategorijā, sastādot 5,3 miljardus, no kuriem 1,2 miljardi ir tikai lietotnēm TikTok un Ķīnas Douyin. Android pasaulē vispelnošākā bijusi Google One lietotne. Paralēli izdevumiem attiecīgi audzis pirmo lejupielāžu skaits. Šeit gan liels pārsvars ir tieši Google Play Store lietotnēm, kuras 2020. gadā lejupielādētas 108,5 miljardus reižu, kas ir 75,93%, bet App Store šis skaits ir 34,4 miljardi, sastādot 24,07%. Abās platformās par lietotņu karali kronēta TikTok lietotne, kura bijusi visvairāk lejupielādētā lietotne, kas nav mobilā spēle.

Avots: SensorTower

Decembra sākumā Apple pasniedza balvas savām populārākajām lietotnēm 2020. gadā, bet Android lietotājiem pieejams apkopojums par labākajām 2020. gadā izlaistajām spēlēm.

Reklāma

10 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
10 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
no name
07.01.2021 15:44

Nu paši vainīgi

no name
07.01.2021 16:52

Maksāt par aplikācijām kuras var iegūt bez maksas

KKTK
07.01.2021 16:57

Pag, tās ir reāli pa jaunam nopirktās spēles vai dimantiņi zirgam jau eksitējošām spēlēm?

digitalk(@ciparnieks)
07.01.2021 17:07
Reply to  KKTK

viss kopā.

no name
07.01.2021 21:47

Beztēma – uzņemt screenshotu ar iphone – turiet bloķa pogu plus home? Prasu kā galīgs auns jo vajag zināt kā vieglāk

no name
07.01.2021 21:52
Reply to  no name

Paldies androīdam ka nav tik pakaļā

no name
07.01.2021 21:58
Reply to  no name

Super taisot screenshotu gandrīz vienmēr sanāk ierīci atbloķēt vai nobloķēt

Kursors.lv
Kristaps Skutelis(@krizdabz)
07.01.2021 21:55
Reply to  no name

Ja ir fiziska home poga, tad, jā. Spied kopā ekrāna bloķēšanas un home pogas.

Elektriķis
07.01.2021 22:04
Reply to  no name

“+skaļuma poga” reizē ar otru sānu pogu (ieslēgšanas pogu).

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: