web analytics

“Ford” uzskata, ka “over-the-air” atjauninājumi paildzinās modeļu dzīves ilgumu

Jaunākie raksti

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc...

Zoom sāks piedāvāt automātiskos subtitrus arī bezmaksas versijas lietotājiem

Videokonferenču rīks Zoom līdz 2021. rudenim plāno piedāvāt automātisko subtitru veidošanu arī bezmaksas lietotājiem, tiesa, šobrīd šai iespējai nepieciešams...

“Mercedes” nevēlas sasteigt atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem

Vācu autoražotājs "Mercedes" iepriekš iepazīstinājis ar dažādiem plāniem, kā uzņēmums plāno pārstrukturizēt savu biznesu nākotnes elektroauto tirgum. Autoražotājs pamazām...

HP atpērk HyperX no Kingston

HP Inc. ar Kingston noslēguši vienošanos par HyperX pārdošanu HP. Darījuma summa ir 425 miljoni dolāru par HyperX datorspēļu...

Autobūvē pierasts, ka jauns modelis pēc 3-4 gadiem saņem atjauninājumus jeb “face-lift”, bet apmēram 7 gadus pēc esošā modeļa izlaišanas seko nākamās paaudzes mašīna. “Ford” uzskata, ka iespējas mašīnas atjaunināt, izmantojot “over-the-air” atjauninājumus, paildzinās modeļu dzīves ilgumu un jaunās paaudzes modeļi iznāks retāk.

Šī salīdzinoši niecīgā un nemanāmā tehnoloģija inženieriem ļauj mašīnai pievienot papildus funkcijas, tai nemaz nepieskaroties. “Ford” pārstāvji skaidro, ka “over-the-air” atjauninājumi ļauj uzlabot mašīnu tās dzīves laikā, piemēram, samazināt degvielas pateriņu vai palielināt jaudu, veicot nelielas izmaiņas auto vadības sistēmās. Kompānija uzskata, ka šī radīs fundamentālas pārmaiņas autoražotāju biznesa modeļos.

Visi viedtālruņu lietotāji ir pazīstami ar šāda veida atjauninājumiem, jo tādi tiek veikti gan “iOs”, gan “Android” sistēmās. Bieži vien to pat nepamanām, lietotnēm saņemot atjauninājumus fonā. Ja vadītājs var iegūt dažus zirgspēkus, labāku degvielas ekonomiju vai papildus funkcionalitāti, vienkārši nospiežot “lejupielādēt” pogu auto multimediju sistēmā, tad autoražotāji tik tiešām varētu izšmaukt un jaunus modeļus izlaist retāk, tādējādi ieekonomējot daudz naudas.

Kā pirmais “Ford” modelis “over-the-air” sistēmu saņēma jaunais “F-150”, kurš pamazām nonāk dīleru salonos, bet turpmāko gadu gaitā tā tiks pārnesta arī uz citiem modeļiem.

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
1852

arī tu, Ford, neskatoties uz to ka daudzi uzskata, ka auto ražotāji nespēj atkārtot to, ko telefonu ražotāji dara jau sen.

Juris

tad autoražotāji tik tiešām varētu izšmaukt un jaunus modeļus izlaist retāk, tādējādi ieekonomējot daudz naudas.

Tiešām autoražotāji kaut ko ieekonomētu? Tie drīzāk būtu zaudējumi. Jo vairāk pārdod, jo lielāka peļņa

Eggy Mega

Zaudējumus varētu novērst, piedāvājot atjauninājumus par naudu.

Krotow

Tas viss ir labi, līdz brīdim, kad ražotājam sagribas no klientiem izspiest vēl mazliet skanošā. Piemēram atslēgt dažas piepirktās auto funkcijas otrajiem īpašniekiem (Tesla, ahem).

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: