Reklāma

“Ford” uzskata, ka “over-the-air” atjauninājumi paildzinās modeļu dzīves ilgumu

Jaunākie raksti

Latvijā izveidota jauna IT apmācību organizācija “TDL School”

Augstākās izglītības un IT profesionāļi Latvijā izveidojuši jaunu IT izglītības organizāciju “TDL School”, kuras mērķis būs klātienes un tiešsaistes...

Xiaomi Black Shark 4 spēlēm paredzētā viedtālruņa apskats

Xiaomi marta beigās papildināja viedtālruņu klāstu ar diviem Black Shark 4 sērijas viedtālruņiem – Black Shark 4 un Black...

Microsoft tikai jūlijā no Windows izvāks Adobe Flash

Adobe jau pagājušajā gadā apstiprināja, ka nu tiešām ir pienācis Flash gals – Flash Player vairs netiek uzturēts un...

“SpaceX” atklāj detaļas par plānoto “Starship” pirmo orbitālo lidojumu

Tie, kuri sekoja līdzi pēdējam "SpaceX" raķetes "Starship" prototipa "SN15" testam, bija liecinieki tam, ka pirmo reizi iznākums bija...

ASUS TUF sērijas klēpjdatori saņem GeForce RTX 3060 un Intel 11. paaudzes procesorus

ASUS TUF sērijas klēpjdatori pazīstami ar izturīgiem korpusiem un augstas atsvaidzes ekrāniem. Tiek ziņots, ka ASUS TUF sērijas klēpjdatori...

Autobūvē pierasts, ka jauns modelis pēc 3-4 gadiem saņem atjauninājumus jeb “face-lift”, bet apmēram 7 gadus pēc esošā modeļa izlaišanas seko nākamās paaudzes mašīna. “Ford” uzskata, ka iespējas mašīnas atjaunināt, izmantojot “over-the-air” atjauninājumus, paildzinās modeļu dzīves ilgumu un jaunās paaudzes modeļi iznāks retāk.

Šī salīdzinoši niecīgā un nemanāmā tehnoloģija inženieriem ļauj mašīnai pievienot papildus funkcijas, tai nemaz nepieskaroties. “Ford” pārstāvji skaidro, ka “over-the-air” atjauninājumi ļauj uzlabot mašīnu tās dzīves laikā, piemēram, samazināt degvielas pateriņu vai palielināt jaudu, veicot nelielas izmaiņas auto vadības sistēmās. Kompānija uzskata, ka šī radīs fundamentālas pārmaiņas autoražotāju biznesa modeļos.

Visi viedtālruņu lietotāji ir pazīstami ar šāda veida atjauninājumiem, jo tādi tiek veikti gan “iOs”, gan “Android” sistēmās. Bieži vien to pat nepamanām, lietotnēm saņemot atjauninājumus fonā. Ja vadītājs var iegūt dažus zirgspēkus, labāku degvielas ekonomiju vai papildus funkcionalitāti, vienkārši nospiežot “lejupielādēt” pogu auto multimediju sistēmā, tad autoražotāji tik tiešām varētu izšmaukt un jaunus modeļus izlaist retāk, tādējādi ieekonomējot daudz naudas.

Kā pirmais “Ford” modelis “over-the-air” sistēmu saņēma jaunais “F-150”, kurš pamazām nonāk dīleru salonos, bet turpmāko gadu gaitā tā tiks pārnesta arī uz citiem modeļiem.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
1852

arī tu, Ford, neskatoties uz to ka daudzi uzskata, ka auto ražotāji nespēj atkārtot to, ko telefonu ražotāji dara jau sen.

Juris

tad autoražotāji tik tiešām varētu izšmaukt un jaunus modeļus izlaist retāk, tādējādi ieekonomējot daudz naudas.

Tiešām autoražotāji kaut ko ieekonomētu? Tie drīzāk būtu zaudējumi. Jo vairāk pārdod, jo lielāka peļņa

Eggy Mega

Zaudējumus varētu novērst, piedāvājot atjauninājumus par naudu.

Krotow

Tas viss ir labi, līdz brīdim, kad ražotājam sagribas no klientiem izspiest vēl mazliet skanošā. Piemēram atslēgt dažas piepirktās auto funkcijas otrajiem īpašniekiem (Tesla, ahem).

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: