web analytics

Latvijā radītā F3 sociālā tīkla aplikācija piesaistījusi 3.9 miljonu dolāru investīcijas

Jaunākie raksti

Kia prezentējusi savu jauno globālo mērķi un zīmola stratēģiju

Digitālajā konferencē Kia atklājusi jaunu informāciju par savu jauno globālo mērķi un zīmola stratēģiju. Līdz ar jauno zīmola saukli...

Bite Rīgā izvērš 5G mobilo sakaru tīklu

Mobilo sakaru operators BITE Rīgas centrā atklājis līdz šim lielāko 5G bāzes staciju skaitu vienkopus - 6 jaunas 5G...

Microsoft Surface Pro 7 planšetdatora apskats (video)

Tālajā 2011. gadā man bija ekskluzīva iespēja būt ASV un dzīvajā pieredzēt Windows 8 publiskās beta versijas izziņošanu. Šī...

ASUS RT-AX68U ir pirmais Wi-Fi 6 maršrutētājs ar Instant Guard

ASUS RT-AX68U ir pirmais mājas lietotājiem paredzētais bezvadu maršrutētājs ar Wi-Fi 6 un jauno Instant Guard drošības risinājumu. ASUS...

Kāds vīrietis Kalifornijā apsūdzēts pēc tam, kad viņa drons ietriecas policijas helikopterā

Visai nelāga drona pilotēšana izvērsusies kādam vīrietim Kalifornijā. Viņš pērnā gada septembrī palaida savu bezpilota lidaparātu, lai redzētu nozieguma...

F3 – sociāla tīkla aplikācija Z paaudzei, piesaistījusi 3,9 miljonus dolāru (3,3 miljonus eiro) sēklas kapitāla no Mamba iepazīšanās tīkla (ar tā investoru Mail.ru Group) un Adfirst riska kapitāla firmas. Aplikācija sniedz iespēju Z paaudzei komunicēt atklātā un godīgā veidā: tās lietotāji viens otram sūta fotoattēlus, videoklipus un jautājumus, pēc tam atbildot uz tiem individuāli izstrādātā, dažādu mediju (foto, video) formātā. Alekss Hofmans /Alex Hofmann/ (bijušais musical.ly (tagad TikTok) prezidents) un Marats Kičikovs /Marat Kichikov/ (Bitfury Capital vadošais partneris) un citi pievienojās šai kārtai kā biznesa eņģeļi.

Kopš laišanas klajā 2018. gadā F3 ir reģistrējušies vairāk nekā 25 miljoni cilvēku no visas pasaules, kam ik dienas pievienojas desmitiem tūkstošu jaunu lietotāju. Iepriekš F3 komanda dibinājusi Ask.fm, globālu uz jautājumiem un atbildēm balstītu sociālo tīklu ar 150+ miljoniem lietotāju, ko vēlāk iegādājās IAC. F3 aplikācija atbilst šībrīža jaunās paaudzes vajadzībām – 85% auditorijas ir jaunāka par 25 gadiem.

Būdami spiesti palikt mājās, savstarpēji nesatiekoties, cilvēki visā pasaulē glābjas no sociālās atstumtības, izmantojot dažādas aplikācijas. Taču savos centienos nebūt vientuļi cilvēki iekrīt citā slazdā – daudzos pētījumos ir konstatēta saikne starp sociālajiem medijiem un vēl vientuļāku, depresīvāku un trauksmaināku sajūtu, ieskaitot raizes par savu izskatu, bailes visu nokavēt u. tml. Z paaudze, ko veido vairāk nekā 2 miljardi cilvēku visā pasaulē, no sociālo platformu negatīvās ietekmes cieš visbiežāk un meklē godīgāku saziņas metodi.

F3 nodrošina atklātu un personisku saturu, jo lietotāji atsaucas tikai uz citu prasīto, atbildot uz saņemtajiem fotoattēliem, videoklipiem vai teksta jautājumiem un ziņām. F3 sniedz iespēju sazināties vizuāli pievilcīgā un izklaidējošā formā, savukārt anonimitāte rosina godīgāku, dziļāku un personiskāku saskarsmi. Komanda garantē lietotāju drošību, ieviešot dažādus rīkus un politikas, tostarp automātisku satura moderēšanu, nepiedienīgu foto un video attēlu noteikšanu, necenzētas valodas tekstu filtrus, anonimitātes iestatījumus, ziņošanas un bloķēšanas mehānismus un daudz ko citu.

Lai sāktu lietot F3, jums jākopīgo sava saite ar draugiem, ļaujot viņiem sūtīt jums foto un video attēlus  un jautājumus, ko varat redzēt tikai jūs, un pēc tam izteikties, atbildot ar foto un video attēliem vai tekstu. Lietotāji var piedalīties BFF spēlē un iepazīties ar jauniem cilvēkiem visā pasaulē. Atklātas un godīgas saziņas rezultātā lietotāji attiecības no šīs unikālās sociālās aplikācijas pārceļ uz reālo dzīvi.

“Mēs redzam, ka mūsu lietotāji veido unikālus sociālus draugu lokus, ar kuriem viņi iepazinušies tieši F3, kas vēlreiz apstiprina mūsu pārliecību, ka Z paaudzei nepieciešams cita veida sociālais tīkls – tāds, kurā viņi var socializēties un iegūt jaunus draugus tāpat kā reālajā dzīvē, kur viņi vienuviet gan veido jaunas kopienas un sarunājas savā starpā, gan ievieto vai patērē saturu,” saka Iļja Terebins, F3 vadītājs un līdzdibinātājs.

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
whatsapp

kas tas pie velna ir? kaut kāds visu lietu apkopojums? huinj

Usinss

Ok Boomer… mums to nesaprast. Mēs esam cita paaudze. Es ar nezināju par tāda eksistenci, un pagaidām nospāļuties. Pievērsīšos, kad mani sīkie sāks lietot viņū laikam atbilstošos soc tiklus, tad piereģistrēšos tur un likšu viņīem kaunēties par mani…. :D

Tiewzzz

Kas tā par Z paaudzi? Nu jau vairs nesauksim vecumu grupas, bet a,b, z, x, y utt. cilvēki. Un ja man jau, varbūt, pāri 50, tad kas es esmu-Alfa, Zeta, Geta, vai kura tur vēl paaudze…
Un ja tas duomāts vecākiem cilvēkiem, nez vai tie mācēs šīs aplikācijas iespējas pielietot praksē.

Meža māte

Publicē atklātu un personisku saturu, pēc tam indējies vai lec laukā pa logu kā askfm laikos. Eņģeļu bizness turpinās.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: