Web Analytics
More
    Reklāma

    “Tesla” jau nākamnedēļ atsevišķiem klientiem piedāvās beta versiju “Full Self-Driving” režīmam

    Jaunākie raksti

    Kā pavēstījis elektroauto ražotāja “Tesla” vadītājs Īlons Masks, kompānija jau nākamnedēļ atsevišķiem klientiem piedāvās beta versiju “Full Self-Driving” režīmam. Masks skaidro, ka tie būs pieredzējuši autovadītāji, kuri apliecinājuši drošas braukšanas prasmes.

    Jau vairākus mēnešus Masks runājis par fundamentālu “Autopilot” sistēmas pārveidošanu un tās koda izmaiņām. “Tesla” vadītājs vairākas reizes sniedzis nelielus ieskatus topošajā sistēmā, sakot, ka tā apkārtējo vidi redzēs 4D nevis 2D, kā tas bijis līdz šim. Tam vajadzētu sniegt milzīgus uzlabojumus sistēmas sniegumā.

    “Full Self-Driving sistēma būs milzīgs lēciens uz priekšu, jo tā ir pilnīgi pārbūvēta sistēma nevis vienkārši veikti sīki labojumi. Es personīgi esmu izmēģinājis ļoti agrīnu testa versiju, braucot no mājām uz darbu. Braucieni notikuši praktiski bez problēmām,” skaidro Masks.

    Tagad jaunā sistēma izmēģinājumiem būs pieejama jau no nākamās otrdienas. Masks pagaidām nav iedziļinājies programmatūras niansēs. Sagaidāms, ka plašākai auditorijai “Full Self-Driving” sistēma netiks piedāvāta vismaz līdz decembrim. Visticamāk, vadītajam tāpat nāksies turēt rokas uz stūres, lai vajadzības gadījumā iejauktos.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    1214
    13.10.2020 13:38

    Hm…braucot ar parasto auto, es arī turu rokas uz stūres un vēroju ceļu – ja nu kas un nāksies piekoriģēt ātrumu/trajektoriju. Citādi auto pats visu dara, nav ne jāstumj ne jāvelk. Mask, par ko ņem naudu?!?

    Krotow
    13.10.2020 15:59

    Tas viss ir muldēšana un provokācija. Pilnajam FSD nekur nekas nebūtu jātur un braucējiem vispār nebūtu jāstūrē. Masks varētu nolikt malā kāsi un palaist dažas FSD teslas testam pavizināties tepat pa Latviju. Redzēsim cik no tām pārdzīvos pirmo nedēļu bez avārijām un nenobraucot naktī neredzamus “bojāgājējus” un “riteņvaroņus”.

    Ivars
    14.10.2020 10:37
    Reply to  Krotow

    Vienai no kompānijām (man liekas, ka volvo, bet gan jau ne tā atceros) bija infrasarkanā kamera tieši šiem neredzamajiem “klientiem”, tā kā tā būtu mazākā problēma un salīdzinoši vienkārši atrisināma.
    Bedres un dīvaini izvietotas zīmes ir krietni lielāks izaicinājums, lai tiktu līdz galam.

    Reklāma