Vācu auto koncerns “Volkswagen” novembrī paredzētajā valdes sēdē skatīs ražotāja biznesa stratēģiju. Zināms, ka kompānijai jāizstrādā darāmo uzdevumu saraksts, lai tā spētu sasniegt savu mērķi – vairāk nekā dubultot savu vērtību, sasniedzot 200 miljardu slieksni.
Lai savus mērķus sasniegtu, “Volkswagen” lems, ko iesākt ar mazāk ienesīgajiem “Lamborghini”, “Bugatti” un “Ducati” zīmoliem. Kā ziņu aģentūrai “Reuters” pastāstīja kāds koncerna augstu stāvošs darbinieks, kurš vēlējies palikt anonīms – minētie zīmoli varētu tikt izlikti pārdošanā. Tāpat pastāv restrukturizācijas iespējas un arī citi attīstības scenāriji, kas pagaidām nav izskanējuši.
Koncernam jāsaprot, vai tam ir pietiekoši daudz līdzekļu, lai izstrādātu elektroauto platformu šiem zīmoliem un vai tas vispār ir nepieciešams. “VW” šobrīd iegulda miljardiem eiro, lai elektrizētu koncerna automašīnas.
“Volkswagen” vadītājs Herberts Dīzs nekomentēja izskanējušās runas, taču viņš atzīmēja, ka ražotājam jāspēj pielāgoties jaunajai realitātei ar elektroauto. “Mēs regulāri pētām mūsu kontrolē esošos zīmolus, jo īpaši laikā, kad autoindustrijā notiek fundamentālas pārmaiņas. Ņemot vērā šobrīd radušos situāciju, mums jāsaprot, ko šī pāreja nozīmē katrai atsevišķai mūsu koncerna sastāvdaļai.”
Pagājušogad izdevās pārdot 4554 “Lamborghini” superauto, kas, protams, nav ne ikdienas, ne arī lēts auto. Vairāki avoti kompānijas iekšienē ziņo, ka pastāv šaubas par nepieciešamību investēt resursus, lai radītu šo zīmolu elektriskos auto, ja cilvēkiem tie nešķitīs tik interesanti, salīdzinot ar skaļajām un iespaidīgajām automašīnām ar benzīna dzinēju.
> pastāv šaubas par nepieciešamību investēt resursus, lai radītu šo zīmolu elektriskos auto, ja cilvēkiem tie nešķitīs tik interesanti,
Šis kaut kā jocīgi – VW pats nezina, kas notiek citos grupas uzņēmumos vai kaut kādi misēkļi rakstos/tulkojumos?
Jo nu Taycans tak: https://kursors.lv/2020/09/24/elektriskais-taycan-kluvis-par-porsche-vislabak-pardoto-modeli/
VW noteikti zina, kas notiek savos uzņēmumos, bet Taycan un Lambo tomēr ir mazliet kaut kas cits. Porsche pats par sevi ir saprātīgs un solīds sporta/super auto. No Lambo tomēr automātiski sagaida kaut ko vājprātīgu, traku un ar eksplozīvu skaņu. Ar elektrību būs ātri, bet skaņa tādām mašīnām ir baigi svarīga. Un tās tur nebūs. Nu, plus vēl cenas jautājums Porsche vs Lambo
Lai turpina taisīt skaļās mašīnas, bet var jau paralēli taisīt vienu elektrisko…
Publika ar liekiem 500K priekš vēl viena auto ir gana manipulējama, ka pietiks ietekmes aģentiem kādu gadu sajūsmināties par klusajiem un nejēgā jaudīgajiem superauto un visi aizmirsīs, ka vajadzīga arī skaņa un steidzīgi pirks kluso bliezienu mugurā.
when lambo?