Reklāma

“Volkswagen” nākammēnes izskatīs vairāku sporta auto zīmolu nākotni koncerna paspārnē

Jaunākie raksti

Jaunākā “F1 2021” videospēle gaidāma 16. jūlijā

Pagājušā gada izskaņā notika pietiekami liels darījums videospēļu nozarē, kad Electronic Arts iegādājas citu videospēļu radītāju Codemasters par 1,2...

Uzņēmums Xwing veicis sekmīgu bezpilota lidojumu ar komerciālo lidmašīnu

Amerikā bāzētais jaunuzņēmums Xwing ir veicis veiksmīgu attālinātās vadības testa lidojumu ar vienkāršu komerciālo lidmašīnu, un šis ir visai...

Reklāmu bloķētājs ietekmē “Google Docs” darbību

Pēdējās dienās vairāki "Google Docs" lietotāji, tostarp arī es, saskārās ar problēmām "Google" dokumentu lietošanā. Tos nebija iespējams atvērt...

“Apple” aicina klientus iesaistīties īpašā Zemes dienai veltītā akcijā

22. aprīlī tradicionāli tiek atzīmēta starptautiskā Zemes diena, kad visā pasaulē norisinās dažādi pasākumi un akcijas ar mērķi veicināt...

Stadler Form Roger gaisa attīrītāja apskats

Daudziem no mums pavasaris saistās ar Sauli, ar putnu dziesmām, plaukstošām lapiņām un zilajām kapu puķītēm ceļmalās, bet citi...

Vācu auto koncerns “Volkswagen” novembrī paredzētajā valdes sēdē skatīs ražotāja biznesa stratēģiju. Zināms, ka kompānijai jāizstrādā darāmo uzdevumu saraksts, lai tā spētu sasniegt savu mērķi – vairāk nekā dubultot savu vērtību, sasniedzot 200 miljardu slieksni.

Lai savus mērķus sasniegtu, “Volkswagen” lems, ko iesākt ar mazāk ienesīgajiem “Lamborghini”, “Bugatti” un “Ducati” zīmoliem. Kā ziņu aģentūrai “Reuters” pastāstīja kāds koncerna augstu stāvošs darbinieks, kurš vēlējies palikt anonīms – minētie zīmoli varētu tikt izlikti pārdošanā. Tāpat pastāv restrukturizācijas iespējas un arī citi attīstības scenāriji, kas pagaidām nav izskanējuši.

Koncernam jāsaprot, vai tam ir pietiekoši daudz līdzekļu, lai izstrādātu elektroauto platformu šiem zīmoliem un vai tas vispār ir nepieciešams. “VW” šobrīd iegulda miljardiem eiro, lai elektrizētu koncerna automašīnas.

“Volkswagen” vadītājs Herberts Dīzs nekomentēja izskanējušās runas, taču viņš atzīmēja, ka ražotājam jāspēj pielāgoties jaunajai realitātei ar elektroauto. “Mēs regulāri pētām mūsu kontrolē esošos zīmolus, jo īpaši laikā, kad autoindustrijā notiek fundamentālas pārmaiņas. Ņemot vērā šobrīd radušos situāciju, mums jāsaprot, ko šī pāreja nozīmē katrai atsevišķai mūsu koncerna sastāvdaļai.”

Pagājušogad izdevās pārdot 4554 “Lamborghini” superauto, kas, protams, nav ne ikdienas, ne arī lēts auto. Vairāki avoti kompānijas iekšienē ziņo, ka pastāv šaubas par nepieciešamību investēt resursus, lai radītu šo zīmolu elektriskos auto, ja cilvēkiem tie nešķitīs tik interesanti, salīdzinot ar skaļajām un iespaidīgajām automašīnām ar benzīna dzinēju.

AvotsReuters
Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Reinis Rozitis

> pastāv šaubas par nepieciešamību investēt resursus, lai radītu šo zīmolu elektriskos auto, ja cilvēkiem tie nešķitīs tik interesanti,

Šis kaut kā jocīgi – VW pats nezina, kas notiek citos grupas uzņēmumos vai kaut kādi misēkļi rakstos/tulkojumos?
Jo nu Taycans tak: https://kursors.lv/2020/09/24/elektriskais-taycan-kluvis-par-porsche-vislabak-pardoto-modeli/

Nesaprāts

Lai turpina taisīt skaļās mašīnas, bet var jau paralēli taisīt vienu elektrisko…

1127

Publika ar liekiem 500K priekš vēl viena auto ir gana manipulējama, ka pietiks ietekmes aģentiem kādu gadu sajūsmināties par klusajiem un nejēgā jaudīgajiem superauto un visi aizmirsīs, ka vajadzīga arī skaņa un steidzīgi pirks kluso bliezienu mugurā.

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)

when lambo?

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: