Reklāma

“Volkswagen” nākammēnes izskatīs vairāku sporta auto zīmolu nākotni koncerna paspārnē

Jaunākie raksti

Logitech Ergo M575 datorpeles apskats – kad bumbiņa kustina kursoru

Dažādi ergonomiski risinājumi nav nekas jauns, bet tie kļuvuši arvien aktuālāki laikā, kad daudzi pārgāja strādāt no ofisa uz...

Paredzams, ka drīzumā iPhone lietotāji sāks ieraudzīt arvien vairāk reklāmu

Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk...

“Beats” izstrādājis īpašas austiņas Kimas Kardašjanas gaumē

"Apple" piederošais uzņēmums "Beats" jau vairākkārt radījis īpašas kolekcijas bezvadu austiņas. Piemēram, ir dzirdēts gan par Ukrainai veltītām austiņām,...

“Elektrum Drive” un e-mobi tīklā būs vienota norēķinu sistēma

Konkurences padome lēmusi atļaut AS “Latvenergo”, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) un AS “Unifiedpost” paziņoto vienošanos, kas nodrošinās...

Mākslīgā intelekta talantu programmai pirmais izlaidums

Trešdien, 10. augustā, Liepājas pārstāvniecībā Rīgā, Liepājas tehnoloģiju klasteris un Liepājas pašvaldība rīkoja pirmo Mākslīgā intelekta talantu programmas izlaidumu....

Vācu auto koncerns “Volkswagen” novembrī paredzētajā valdes sēdē skatīs ražotāja biznesa stratēģiju. Zināms, ka kompānijai jāizstrādā darāmo uzdevumu saraksts, lai tā spētu sasniegt savu mērķi – vairāk nekā dubultot savu vērtību, sasniedzot 200 miljardu slieksni.

Lai savus mērķus sasniegtu, “Volkswagen” lems, ko iesākt ar mazāk ienesīgajiem “Lamborghini”, “Bugatti” un “Ducati” zīmoliem. Kā ziņu aģentūrai “Reuters” pastāstīja kāds koncerna augstu stāvošs darbinieks, kurš vēlējies palikt anonīms – minētie zīmoli varētu tikt izlikti pārdošanā. Tāpat pastāv restrukturizācijas iespējas un arī citi attīstības scenāriji, kas pagaidām nav izskanējuši.

Koncernam jāsaprot, vai tam ir pietiekoši daudz līdzekļu, lai izstrādātu elektroauto platformu šiem zīmoliem un vai tas vispār ir nepieciešams. “VW” šobrīd iegulda miljardiem eiro, lai elektrizētu koncerna automašīnas.

“Volkswagen” vadītājs Herberts Dīzs nekomentēja izskanējušās runas, taču viņš atzīmēja, ka ražotājam jāspēj pielāgoties jaunajai realitātei ar elektroauto. “Mēs regulāri pētām mūsu kontrolē esošos zīmolus, jo īpaši laikā, kad autoindustrijā notiek fundamentālas pārmaiņas. Ņemot vērā šobrīd radušos situāciju, mums jāsaprot, ko šī pāreja nozīmē katrai atsevišķai mūsu koncerna sastāvdaļai.”

Pagājušogad izdevās pārdot 4554 “Lamborghini” superauto, kas, protams, nav ne ikdienas, ne arī lēts auto. Vairāki avoti kompānijas iekšienē ziņo, ka pastāv šaubas par nepieciešamību investēt resursus, lai radītu šo zīmolu elektriskos auto, ja cilvēkiem tie nešķitīs tik interesanti, salīdzinot ar skaļajām un iespaidīgajām automašīnām ar benzīna dzinēju.

AvotsReuters
Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Reinis Rozitis
02.10.2020 13:32

> pastāv šaubas par nepieciešamību investēt resursus, lai radītu šo zīmolu elektriskos auto, ja cilvēkiem tie nešķitīs tik interesanti,

Šis kaut kā jocīgi – VW pats nezina, kas notiek citos grupas uzņēmumos vai kaut kādi misēkļi rakstos/tulkojumos?
Jo nu Taycans tak: https://kursors.lv/2020/09/24/elektriskais-taycan-kluvis-par-porsche-vislabak-pardoto-modeli/

Nesaprāts
02.10.2020 20:33
Reply to  Māris Bergs

Lai turpina taisīt skaļās mašīnas, bet var jau paralēli taisīt vienu elektrisko…

1127
03.10.2020 11:25
Reply to  Māris Bergs

Publika ar liekiem 500K priekš vēl viena auto ir gana manipulējama, ka pietiks ietekmes aģentiem kādu gadu sajūsmināties par klusajiem un nejēgā jaudīgajiem superauto un visi aizmirsīs, ka vajadzīga arī skaņa un steidzīgi pirks kluso bliezienu mugurā.

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
03.10.2020 18:30

when lambo?

Reklāma