“Volkswagen” vadītājs Ralfs Brandsteters atsācis diskusiju par maza izmēra elektroauto, kas cenas ziņā būs lētāka nekā “ID.3”. Viņš norāda, ka kompānija strādā pie topošo modeļu konceptiem, apzinoties, ka mazauto segmentā arī nākotnē būs liels pieprasījums.

Mēneša sākumā viens no “VW” zīmoliem “Škoda” apstiprināja, ka “Citigo-e” elektromobilis vairs netiks ražots, vietā nākot jauniem modeļiem, tostarp, elektriskajiem auto. Līdzīgs liktenis, visticamāk, sagaida arī šobrīd aktuālo “e-Up!”. Brandstetera minētais mazais elektroauto varētu nākt tieši “e-Up!” vietā.

Vācu autoražošanas milzis nekautrējas izrādīt MEB platformas pielāgojamību dažādu izmēru auto ražošanā. MEB platforma izmantota “ID.3” un “ID.4” elektroauto. Plānots, ka šī platforma tiks lietota arī potenciālajam “ID.5” sedanam un “ID.6”, kā arī “ID.Buzz” konceptauto ražošanas versijai.

Netiek izslēgta iespēja, ka “Volkswagen” varētu radīt izmēros mazu, elektrisko sporta auto. Brandsteters gan aicina nesteigties, sakot, ka platforma ir pielāgojama dažādiem auto, bet ražotājs pats izziņos topošos modeļus.

Plānots, ka “Volkswagen ID R” elektrisko sporta auto modeļu klāsta galvgalī atradīsies auto, kuram būs jākonkurē ar “Tesla Roadster”. “Volkswagen” koncerns kopā ar visiem saviem zīmoliem elektriskajā mobilitātē investējis vairāk nekā 30 miljardus eiro un plāns uzbūvēt 26 miljonus elektroauto līdz 2029. gadam saglabājas nemainīgs.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments