Vien nedēļu pēc ID.3 1st piegāžu uzsākšanas Vācijā visi 50 ekskluzīvie ID.3 1st automobiļi, kas paredzēti Baltijas tirgum, sasnieguši Latviju. Jau tuvāko dienu laikā ID.3 1st automašīnas tiks piegādātas klientiem. Šis unikālais un ļoti gaidītais Volkswagen modelis ir pirmais, kas ražots uz jaunās, īpaši elektroautomašīnām izstrādātās MEB platformas. Volkswagen ID.3 1st ražošanas apjoms Eiropā ir ierobežots līdz 30 000 automobiļu, bet Baltijā agrajai rezervācijai bija pieejamas vien 50 automašīnas. Iepriekšpārdošana ID.3 sērijveida modeļiem Latvijā sāksies jau tuvākajā laikā.

“Pirmo ID.3 automašīnu saņemšana ir vēsturisks brīdis Volkswagen zīmolam. ID.3 ir pamats Volkswagen misijai nodrošināt ikvienam pieejamu mobilitāti bez emisijām. Un šis ir tikai sākums! Mēs esam ārkārtīgi pateicīgi visiem mūsu klientiem Latvijā, kuri uzticējās mums. Ar nepacietību gaidām brīdi, kad ID.3 1st automašīnas nonāks pie saviem īpašniekiem,’’ uzsver Volkswagen un Audi automašīnu importētāja izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde.

Kā pateicības dāvanu no Volkswagen visi ID.3 1st klienti saņems bezmaksas uzlādes karti 2 000 kWh vai līdz 600 eiro vērtībā izmantošanai publiskajās uzlādes stacijās. Turklāt īpašnieki, kas izvēlēsies regulāri dalīties ar rūpnīcu atsauksmēs par ID.3 1st, saņems papildu ieguvumu – bez maksas ID. Charger mājas uzlādes iekārtu ar uzlādi līdz 11kW un tās uzstādīšanu 1 000 eiro vērtībā. Visi ID.3 1st modeļi saņems piecu gadu garantiju, bet akumulatoram – astoņu. Volkswagen garantēs, ka šie akumulatori saglabās vismaz 70% no to izmantojamās kapacitātes pat pēc astoņiem gadiem vai 160 000 kilometriem

ID.3 nosaka jaunus ilgtspējas standartus – ražošana ir oglekļa emisiju neitrāla, kas nozīmē, ka automobiļi klientiem tiek piegādāti, neradot negatīvu ietekmi uz vidi. Piemēram, ID.3 akumulatoru ražošanai tiek izmantota tikai videi draudzīgi ražota enerģija. Volkswagen ir radījis pirmo cenas ziņā izdevīgo un pieejamo elektroauto, kas ir videi draudzīgs visā dzīves cikla laikā, jo nerada CO2 emisijas, gan ražošanas, gan ekspluatācijas procesā, ja klients veic uzlādi ar videi draudzīgā veidā iegūtu elektrību.

ID.3 1st ekskluzīvais modelis ir aprīkots ar klientu vispieprasītāko konfigurāciju – 58 kWh akumulatoru ar vienas uzlādes nobraukuma distanci līdz 420 km (WLTP), kas ģenerē 150 kW (204 PS) un nodrošina maksimālo griezes momentu 310 Nm. Jau pamata ID.3 1st versija ir ļoti labi aprīkota, tai skaitā ar priekšējo sēdekļu un stūres apsildi, ātru uzlādi ar 100kW līdzstrāvu (DC) vai 11kW maiņstrāvu, dabisko balss vadību un ID. Light – inteliģento sistēmu, kas vizuāli komunicē ar vadītāju un palīdz braukšanas procesā, kā arī navigācijas izmantošanā. Papildus tam ID.3 1st būs vieds palīgs uz ceļa, jo jau standarta aprīkojumā ir pieejama adaptīvā kruīza kontrole (ACC), joslas saglabāšanas asistents Lane Assist, frontālās sadursmes brīdinājuma asistents Front Assist, parkošanās distances kontrole un dinamiskā ceļazīmju atpazīšanas sistēma.

ID.3 1st Plus versija papildus ir aprīkota ar atpakaļskata kameru, bezatslēgas piekļuves un dzinēja startēšanas sistēmu Keyless Advanced, Matrix LED priekšējiem lukturiem un  aizmugurējie LED lukturiem ar dinamisko pagrieziena signālu. Savukārt advancētākā modeļa versijā ID.3 1st Max ir iekļauts arī paplašinātās realitātes displejs (AR), liels panorāmas jumts, kā arī šo aprīkojuma klāstu papildina daļēji autonomās braukšanas palīgsistēma Travel Assist, ieskaitot Side Assist joslu maiņas palīgsistēmu un Emergency Assist, kas kritiskos apstākļos var palīdzēt novērst nopietnus negadījumus.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
14 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
LAN

“dzinēja startēšanas sistēmu Keyless Advanced”
Par šo, lūdzu, vairāk – kas par dzinēju tiek startēts?

Agris

Elektrodzinēju, dooooh

Agrā Rūsa

Krāpnieku kantoris Volkswagen kārtējo rūsējošo lūzni grib iesmērēt vientiešiem :D

Jurčiks

nunu, domā šie ar būs dīzeļgeitas lietā iesaistīti?

Andris

Super, gaidām no Kristapa testiņu.

Kristaps Skutelis

Viss procesā, jāgaida normāla demo mašīna un jābrauc.

Krotow

Kuru variantu testēsi? ID.3 ir 3 dažādas baterijas.

Kristaps Skutelis

Kāda nu demo mašīna būs pieejama, ar to arī brauksim. Bet parasti zīmoli demo mašīnas cenšas sarūpēt labi aprīkotas, lai maksimāli labi parādītu savu produktu.

Jānis

Vācieši izbrāķēja pamatīgi

kroko

Tik traki jau nav. Auto esot labs, bet vadītāja saskarsmes sistēma esot slikta.

Einis

Kas ir vadītāja saskarsmes sistēma? Stūre? Nav gana apaļa?

kroko

biju domājis auto infotainment system.

Labvēlis

Pats ekoloģiskākais auto ir jau uzražots auto. Nav nozīmes vecumam, ja ir labā stāvoklī.
Man visa šī patērētāju kultūra arvien vairāk kaitina, kura ir vērsta uz preču izmešanu pēc diviem gadiem, lai gan tās labi vēl joprojām darbojas. Statuss, protams, statuss – jaunākie gedžetiņi un knibuļi.

AC/DC

Nav viss. Samērīgs EV ātri vien ikabina lietotiem un jauniem ICE. Slinkums meklēt konkrētu pētījumu