Quantcast
More
    Reklāma

    Pirmās Volkswagen ID.3 automašīnas ierodas Latvijā

    Jaunākie raksti

    Vien nedēļu pēc ID.3 1st piegāžu uzsākšanas Vācijā visi 50 ekskluzīvie ID.3 1st automobiļi, kas paredzēti Baltijas tirgum, sasnieguši Latviju. Jau tuvāko dienu laikā ID.3 1st automašīnas tiks piegādātas klientiem. Šis unikālais un ļoti gaidītais Volkswagen modelis ir pirmais, kas ražots uz jaunās, īpaši elektroautomašīnām izstrādātās MEB platformas. Volkswagen ID.3 1st ražošanas apjoms Eiropā ir ierobežots līdz 30 000 automobiļu, bet Baltijā agrajai rezervācijai bija pieejamas vien 50 automašīnas. Iepriekšpārdošana ID.3 sērijveida modeļiem Latvijā sāksies jau tuvākajā laikā.

    “Pirmo ID.3 automašīnu saņemšana ir vēsturisks brīdis Volkswagen zīmolam. ID.3 ir pamats Volkswagen misijai nodrošināt ikvienam pieejamu mobilitāti bez emisijām. Un šis ir tikai sākums! Mēs esam ārkārtīgi pateicīgi visiem mūsu klientiem Latvijā, kuri uzticējās mums. Ar nepacietību gaidām brīdi, kad ID.3 1st automašīnas nonāks pie saviem īpašniekiem,’’ uzsver Volkswagen un Audi automašīnu importētāja izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde.

    Kā pateicības dāvanu no Volkswagen visi ID.3 1st klienti saņems bezmaksas uzlādes karti 2 000 kWh vai līdz 600 eiro vērtībā izmantošanai publiskajās uzlādes stacijās. Turklāt īpašnieki, kas izvēlēsies regulāri dalīties ar rūpnīcu atsauksmēs par ID.3 1st, saņems papildu ieguvumu – bez maksas ID. Charger mājas uzlādes iekārtu ar uzlādi līdz 11kW un tās uzstādīšanu 1 000 eiro vērtībā. Visi ID.3 1st modeļi saņems piecu gadu garantiju, bet akumulatoram – astoņu. Volkswagen garantēs, ka šie akumulatori saglabās vismaz 70% no to izmantojamās kapacitātes pat pēc astoņiem gadiem vai 160 000 kilometriem

    ID.3 nosaka jaunus ilgtspējas standartus – ražošana ir oglekļa emisiju neitrāla, kas nozīmē, ka automobiļi klientiem tiek piegādāti, neradot negatīvu ietekmi uz vidi. Piemēram, ID.3 akumulatoru ražošanai tiek izmantota tikai videi draudzīgi ražota enerģija. Volkswagen ir radījis pirmo cenas ziņā izdevīgo un pieejamo elektroauto, kas ir videi draudzīgs visā dzīves cikla laikā, jo nerada CO2 emisijas, gan ražošanas, gan ekspluatācijas procesā, ja klients veic uzlādi ar videi draudzīgā veidā iegūtu elektrību.

    ID.3 1st ekskluzīvais modelis ir aprīkots ar klientu vispieprasītāko konfigurāciju – 58 kWh akumulatoru ar vienas uzlādes nobraukuma distanci līdz 420 km (WLTP), kas ģenerē 150 kW (204 PS) un nodrošina maksimālo griezes momentu 310 Nm. Jau pamata ID.3 1st versija ir ļoti labi aprīkota, tai skaitā ar priekšējo sēdekļu un stūres apsildi, ātru uzlādi ar 100kW līdzstrāvu (DC) vai 11kW maiņstrāvu, dabisko balss vadību un ID. Light – inteliģento sistēmu, kas vizuāli komunicē ar vadītāju un palīdz braukšanas procesā, kā arī navigācijas izmantošanā. Papildus tam ID.3 1st būs vieds palīgs uz ceļa, jo jau standarta aprīkojumā ir pieejama adaptīvā kruīza kontrole (ACC), joslas saglabāšanas asistents Lane Assist, frontālās sadursmes brīdinājuma asistents Front Assist, parkošanās distances kontrole un dinamiskā ceļazīmju atpazīšanas sistēma.

    ID.3 1st Plus versija papildus ir aprīkota ar atpakaļskata kameru, bezatslēgas piekļuves un dzinēja startēšanas sistēmu Keyless Advanced, Matrix LED priekšējiem lukturiem un  aizmugurējie LED lukturiem ar dinamisko pagrieziena signālu. Savukārt advancētākā modeļa versijā ID.3 1st Max ir iekļauts arī paplašinātās realitātes displejs (AR), liels panorāmas jumts, kā arī šo aprīkojuma klāstu papildina daļēji autonomās braukšanas palīgsistēma Travel Assist, ieskaitot Side Assist joslu maiņas palīgsistēmu un Emergency Assist, kas kritiskos apstākļos var palīdzēt novērst nopietnus negadījumus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    14 komentāri
    vecākie
    jaunākie novērtētākie
    Inline Feedbacks
    View all comments
    LAN
    17.09.2020 15:21

    “dzinēja startēšanas sistēmu Keyless Advanced”
    Par šo, lūdzu, vairāk – kas par dzinēju tiek startēts?

    Agris
    17.09.2020 15:36
    Reply to  LAN

    Elektrodzinēju, dooooh

    Agrā Rūsa
    17.09.2020 17:11

    Krāpnieku kantoris Volkswagen kārtējo rūsējošo lūzni grib iesmērēt vientiešiem :D

    Jurčiks
    18.09.2020 14:35
    Reply to  Agrā Rūsa

    nunu, domā šie ar būs dīzeļgeitas lietā iesaistīti?

    Andris
    17.09.2020 18:53

    Super, gaidām no Kristapa testiņu.

    Kursors.lv
    17.09.2020 18:58
    Reply to  Andris

    Viss procesā, jāgaida normāla demo mašīna un jābrauc.

    Krotow
    17.09.2020 20:17

    Kuru variantu testēsi? ID.3 ir 3 dažādas baterijas.

    Kursors.lv
    17.09.2020 21:25
    Reply to  Krotow

    Kāda nu demo mašīna būs pieejama, ar to arī brauksim. Bet parasti zīmoli demo mašīnas cenšas sarūpēt labi aprīkotas, lai maksimāli labi parādītu savu produktu.

    Jānis
    17.09.2020 21:50

    Vācieši izbrāķēja pamatīgi

    kroko
    18.09.2020 11:31
    Reply to  Jānis

    Tik traki jau nav. Auto esot labs, bet vadītāja saskarsmes sistēma esot slikta.

    Einis
    18.09.2020 14:05
    Reply to  kroko

    Kas ir vadītāja saskarsmes sistēma? Stūre? Nav gana apaļa?

    kroko
    18.09.2020 15:50
    Reply to  Einis

    biju domājis auto infotainment system.

    Labvēlis
    18.09.2020 16:25

    Pats ekoloģiskākais auto ir jau uzražots auto. Nav nozīmes vecumam, ja ir labā stāvoklī.
    Man visa šī patērētāju kultūra arvien vairāk kaitina, kura ir vērsta uz preču izmešanu pēc diviem gadiem, lai gan tās labi vēl joprojām darbojas. Statuss, protams, statuss – jaunākie gedžetiņi un knibuļi.

    AC/DC
    18.09.2020 21:27
    Reply to  Labvēlis

    Nav viss. Samērīgs EV ātri vien ikabina lietotiem un jauniem ICE. Slinkums meklēt konkrētu pētījumu

    Reklāma