Kā liecina pagājušonedēļ nopludināts Eiropas Komisijas dokuments, Eiropas Savienība plāno ieviest vēl striktākus plānus CO2 izmešu samazināšanai. Kā vēsta ziņu aģentūra “Reuters”, kas šos dokumentus redzējusi, līdz 2030. gadam tiek plānots samazināt Eiropas Savienības CO2 izmešus par 55 procentiem, ja salīdzina ar 1990. gadu. Pašreizējais Eiropas Savienības mērķis ir samazināt CO2 izmešus par 40 procentiem, ja salīdzina ar 1990. gadu.
Automašīnām tas nozīmētu samazināt CO2 izmešus par 50 procentiem, salīdzinot ar 2021. gadu. Pašreiz plānots, ka līdz 2030. gadam CO2 izmešu daudzums jaunām automašīnām jāsamazina par 37,5 procentiem.
Kā ziņo vācu laikraksts “Süddeutsche Zeitung”, Vācijas autobūves industrijas asociācija pretosies plānotajam samazinājumam un iestāsies pret šādu priekšlikumu.
“Reuters” uzrunātie politiķi atteicās komentēt šo informāciju, norādot, ka nerunās par nopludinātiem dokumentiem. Neoficiāla informācija liecina, ka Eiropas Komisija priekšlikumu varētu iesniegt jau šonedēļ, bet Eiropas Parlaments par to varētu balsot nākammēnes. Bloka dalībvalstu pārstāvjiem gaidāmas sarunas par jaunajām normām un to, cik ambiciozām tām jābūt, bet to apstiprināšana varētu saskārties ar ievērojamu pretestību
Auto ražotājiem tiek skaidri parādīts – beidziet taisīt degvielas auto vai arī jums “palūgs” to izbeigt.
Savulaik cilvēki uzskatīja, ka nevajag auto, jo ir pajūgi. Un šobrīd tas pats notiks ar naftas produktu pajūgiem.
Nez. VW ir Vācija un Vācija ir VW. Nedomāju, ka pastāv iespēja, ka Vācija pieļaus normu, kas nogalinās VW. Patreizējie ID modeļi nav īpaši nopietni ņemami, jo Toyota ir krietni plašāku zināšanu bāzi, kas uzkrāta hibrīdos. Un brīdī, kad elektro kļūs par mainstrīmu, VW nebūs izredžu.
Baidos, ka ar jauno normu hibrīds vair sneies cauri, labākā gadījumā tikai plug-in hibrīds, kas jau ir krietni dārgāks produkts.
Es gribēju teikt, ka jauno normu pakārtos VW vajadzībām (tur ir ļoti daudz valsts naudas aizdevumos un paredzamajos nodokļu ieņēmumos).
Un tie jaunie ID ir lieliski tikai reklāmas bukletos. Nobriedušus produktu ražošanā vajadzīga nobriedusi tehnoloģija un pieredze. Un te Tesla un Toyota tiem ir par padsmit gadiem priekšā.
Bet ar to 1.9 TDI gan šie arī nevarēs turpināt. Tur viss zaudējumos jānoraksta.
Un Volkswagen (kā arī Toyota) tā kā nebūtu pieredzes automašīnu ražošanā? Aha, ka tik ne tā. Teslai ir pieredze bateriju/kontrolieru un saistīto tehnoloģiju ražošanā, bet mašīnas pašas par sevi vēl nav adekvātas. Volkswagen atliek tikai izkost elektrisko daļu un būs zirgā.
Paskaties cik jau aktīvi VW ir pārgājis uz elektro auto. Jau vairākas rūpnīcas ir/tiek pārveidotas.
Ir jau gatavs tirgum ID3, ID4 un ID6 sekos jau drīzumā.
Jā, kopējais procents nav luels, bet elektro auto piedzīvo augšupeju pat krīzes apstākļos. VW nekur nepazudīs, it sevišķi eiropā
Tas radīs situāciju , kurā ar SAVU auto brauks tikai bagātie . Marksa , Ļeņina un Trocka idejas par darba armijām , kas bez ierunām klausa komandieru pavēlēm , var realizēt aizliedzot/ierobežojot pārvietošanās brīvību vai iespējas .
Lidmašīnas un busi ar vilcieniem joprojām pieejami. Gribi no savas viensētas braukt ar komfortu – tas vienmēr nozīmē papildus izmaksas…..
Es domāju krietni pārspīlē laika periodu, kurā šis tiks ieviests. Gan jau viss ir sarunāts, ka būs pieejami elektro auto to pašu benzīna auto cenās. Vienkārši EU saprot, ka autoražotāji paši neskries attīstīt tehnoloģijas, ja var ražot to pašu un savākt peļņu bonusos.