“Škoda” pagājušajā nedēļā prezentēja savu pirmo elektroauto “Enyaq”. Ražotājs tagad noslēdzis 32 miljonus eiro vērto ražošanas līnijas pārbūvi, kas sākās vēl pagājušā gada vasarā. Šie darbi veikti tieši, lai varētu uzsākt elektroauto ražošanu. Tika veiktas pašas ēkas strukturālās izmaiņas, kā arī modifikācijas konveijera līnijā. Ražošanas līnija pārbūvēta “Škoda” galvenajā rūpnīcā Mlada Boļeslavas pilsētā, Čehijā.
Šī ražošanas līnija tagad ir vienīgā visā “Volkswagen” koncernā, uz kuras var salikt gan uz MEB, gan MQB platformas bāzētus auto. Tas nozīmē, ka uz vienas līnijas turpmāk saliks jauno “Enyac iV”, kā arī tādus modeļus kā “Karoq” un “Octavia”.
“Škoda” valdes loceklis ražošanas un loģistikas jautājumos Maikls Oeljeklaus norāda, ka šis unikālais koncepts visā “VW” grupā kompānijai sniedz zināmas priekšrocības. “Mēs varam saražot no 250 līdz 350 “Enyac” auto katru dienu, taču mēs varam pielāgoties tirgus pieprasījumam, samazinot vai palielinot ražošanas apjomus. Turklāt, visu laiku saglabājot maksimālo līnijas noslodzi.”
Vai tad nosaukums nav Enyaq?
~ 80k gadā
Amerikāņu startaps šogad uztaisīs ~ 500k mašīnas
Nu, Škoda kopumā 2019. gadā piegādāja vairāk nekā 1kk automašīnas.
Ko Tu ar to vēlējies pateikt?
Cik tad to Amerikāņju startapa mašīnu ir uz Latvijas ceļiem un cik Škodu!?