web analytics

Apple sāk zaudēt pozīcijas bezvadu austiņu tirgū

Jaunākie raksti

Samsung Galaxy Buds Pro bezvadu austiņu apskats

Gads tikko tikai sācies, bet Samsung bijis jau gana ražens savā jaunizlaisto ierīču apjomā. Jau jūsmoju par Samsung Galaxy...

Nvidia iepriekšējā ceturksnī ieņēmusi 5 miljardus dolāru, neskatoties uz piegādes problēmām

Vēl viens no lielajiem tehnoloģiju gigantiem Nvidia ir paziņojis par saviem 2020. gada ceturtā ceturkšņa finanšu datiem. Par pārsteigumiem...

Pavasarī no Lenovo gaidāms jauns Legion spēļu viedtālrunis

Lenovo jau pēc neilga laika grasās papildināt spēlēm paredzēto viedtālruņu ražotāju mazo pulciņu ar vēl vienu Legion zīmola viedtālruni....

“Volkswagen ID.Buzz” konceptauto nākotnē kļūs par pirmo koncerna pilnībā autonomi braucošo auto

"Volkswagen ID.Buzz" koncepts pirmoreiz tika demonstrēts vēl 2017. gadā, bet nu autoražotājs paziņojis, ka elektriskais pasažieru busiņš ražošanā nonāks...

200 000 budistu pulcējas “Zoom”, lai virtuāli sekotu līdzi savu nozīmīgāko svētku norisei

Pandēmijas dēļ šobrīd stingri jāierobežo visi publiskie pasākumi, izņēmums nav arī budistu vieni no nozīmīgākajiem svētkiem Makha Bucha diena,...

Jaunākā informācija bezvadu austiņu tirgū norāda uz to, ka Apple sāk zaudēt savas pozīcijas, kaut arī gaidāms, ka 2020. gadā kompānija pārdos 82 miljonus AirPods austiņas, kas būs aptuveni 35% no tirgus.

Apple 2016. gadā pasauli iepazīstināja, ja var apgalvot, jau ikoniskajām bezvadu austiņām AirPods, kuras principā izveidoja jaunu mūzikas atskaņošanas ierīču līniju, sniedzot iespēju klausīties mūziku ar mazām austiņām un pilnībā bez vadu savienojumiem. Pēcāk jau aktivizējās konkurenti, lielā daļā gadījumā kopējot gan dizainu, gan tehniskās īpašības, kas novedis pie tā, ka daudzi Ķīnas brendi 2020. gadā sastāda 43% no visa tirgus.

Avots: Counterpoint Research

Apple joprojām ir galvenais tirgus līderis, skatoties no viena uzņēmuma pozīcijām, kuram ar 10% tirgus daļu seko Xiaomi, bet 6% sastāda Samsung produkti. Sagaidām, ka jaunās Galaxy Buds Live spēs šo daļu pieaudzēt, jo beidzot arī šīs kompānijas austiņas saņems aktīvo trokšņu slāpēšanu un būs ar salīdzinoši pievilcīgu cenu.

Piemēram, austiņas no uzņēmumiem Lypertek un 1More sastāda konkurenci AirPods Pro gan skaņas kvalitātē, gan trokšņu slāpēšanā, nemaz nerunājot par cenu. Tātad lētais un vidējais segments sāk tehnoloģiski sasniegt premium klases kvalitāti un specifikāciju.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene

Uz veciem lauriem ilgi nevar nosēdēt!

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: