Jūlija sākumā Apple paplašināja to valstu sarakstu, kurās neatkarīgajiem remontu ir iespējams pieteikties oficiālajā iPhone detaļu programmā, tajā skaitā iekļaujot arī Latviju. Tagad produktu klāsts papildināts arī ar Mac datoriem.
Kompānija ir spērusi vēl vienu soli tālāk, un šobrīd papildinājusi savu “Neatkarīgo remonta pakalpojumu sniedzēju programmu“ arī Mac datoru detaļām, paplašinot servisu iespējas piekļūt oficiālajām komponentēm un sniegt Apple līmeņa kvalitāti. Protams, lai pieteiktos šai programmai ir jāatbilst dažādiem kritērijiem, kas apliecina to, ka serviss nav nekāds “kaktu” kantoris, bet gan normāla iestāde ar savām oficiālajām telpām, kā arī meistaram jāsaņem īpaša sertifikācija internetā.
Šī noteikti ir ērta iespēja tiem klientiem, kuri neatrodas tuvumā oficiālajiem Apple partneriem un veikaliem, kuri arī dalās dažādās kategorijās, kurās ne visiem ir iespējams sniegt remontu. Tieši tāpēc šīs programmas dalībnieki noteikti spēs sniegt remontu un dažādu detaļu remontu.
Kā biju minējis rakstā par iPhone detaļām, tad noteikti vajag pievērst uzmanību vai netiek izmantotas kādas lētas detaļas, kuras šī servisa veicējs uzdod par Apple oficiālajām ar atbilstošo cenas līmeni.
Tas ir tikai tukšs virsraksts no APPLE. Realitātē ir bik cita https://www.youtube.com/watch?v=GPRjVvccQVM&t=436s
Jep, pat neatverot šo video es jau zināju, ka tas būs Rossmans :D
Vēl saki ka Rosmanam nav taisnība. Kad Apple nopuvuša 3$ vērta spraudņa dēļ liks mainīt visu mātesdēli par 800$, vietējie sertificētie labotāji varēs tikai pabučot Tima brunčus un piestādīt klientam rēķinu. Nopuvušu T2 čipu iegrauztais auglis arī mainīt neļaus.
Es domāju, ka Rossmans nav muļķis un rūpējas par to, lai viņam būtu darbs. Ja Apple viņam traucē darīt savu darbu, tad uzņēmums ir slikts. Tāpat es arī domāju, ka katrs tehnoloģiju ražotājs pats var izlemt kam ļaut labot un kādas tieši komponentes.
neesmu zaļo teroristu fans, bet dzelžu ražotājam ir jāprot savus saražotos nekompostējamos izstrādājumus atļaut remontēt un piegādāt rezerves daļas, VAI palīdzēt utilizēt. negribi atļaut remontēt — pieņem utilizācijai un izmaksā kompensāciju, pie kam ne eiro kilogramā, jo tu taču aizliedzi un negribi remontēt. strādājoša aparāta cena otrreizējā tirgu ir 300 no 1000? nu tad lai tādu summu arī kompensē.
Par to, lai Rossmanam būtu darbs, rūpējas 2 triljonu dolāru vērta uzņēmuma līkroči – dizainējot plates ar iesācēju kļūdām un lietojot nekvalitatīvas elektronikas komponentes.
Vai tad nu tiešām 2 triljonu vērtā kompānija strādātu tik līki līkroči, kas neko nesaprot no inženierijas?
Jājautā ir nevis “vai tad”, bet kāpēc? Kabeļi tiek uzdizainēti par īsu, daži kabeļi par plānu – GADIEM. Ventilators nav savienots ar procesoru. Nezinu visu Rosmanu no galvas, bet priekšstatam pietiek. Reāli pārņem sajūta, ka tur eiplā strādā kaut kādi appīpējušies hipiji. Arī programmās. MacOS divos (ja ne trijos) pējējos major versijas upgrade gadījumos problēmas ar ēpastu – tad gļuko, tad vispār pazūd. Ēpasts Karl, svarīgākais, kas būtu jātestē. Reali jāgaida pusgads, lai droši liktu. Un tā nav mana izdoma, katru rudeni korporācijās izsūta epastus nelikt jaunāko MacOS, jo…
Vai nav tā, ka ar šādām dzelžu un softa problēmām cīnās visi ražotāji? Vai arī tu domā, ka tikai Apple strādā zābaki?
Nez, man viss strādā, jā, es nelietoju darba vajadzībām, bet kā lietotājs parastais nesūdzos. Par epastu, Gmail Chrome un Safari strādā normāli :) Par mail lietotni nezinu, nav aktuāli. Un tā kā man daudz maz dators strādā, tad šādus apgalvojumus nevaru analizēt. Es uz ierīci skatos kā vienkāršs lietotājs un tā man strādā, jā, par dzesēšanu gan piekritīšu.
“katrs tehnoloģiju ražotājs pats var izlemt kam ļaut labot un kādas tieši komponentes.”
Manos laikos šāds apgalvojums tiktu uzskatīts par pilnīgi neloģisku absurdu.
Megakorporācijas ir panākušas savu – izaudzinājuši cilvēkus, kuri uzskata ka tas ir normāli, ka pēc pārdošanas ražotājs vēl pilnībā kontrolē to ko pircējs nopirka.
Ja visu izlemj apple, tad kāpēc vispār pircējam kaut kas jāmaksā, jo par produktu visu izlemj apple?
Nepatīk, nepērc. Kur problēma?
Es jau nepērku, kamēr vēl man ir izvēle.
Man kreņķis par to, ka drīz visi ražotāji tā darīs un nāksies tomēr man ar pirkt, un ar stokholmas sindromu slimie patērētāji varēs priecāties, redz kā to veco lecīgo kraķi pielauza pakļauties megakorporācijām.
Kas ir Stokholmas sindroms?
Upura nostāšanās sava apbižotāja pusē.
https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm_syndrome
Tagad Henrijam jāpalīdz ne vien ar gramatiku, bet jāskaidro lietas, ko zin vidēji attīstīts cilvēks. Nē, es neuzskatu, ka kāds var zināt visu, bet….ir taču lietas, kas ir uzskatāmas par vispārzināmām…un tad vēl poza, kas 30sek meklēšanas vietā liek uzdot jautājumu, tā parādot ka pat info meklēšanas prasme nav attīstīta (un šī nav info, kas jāmeklē avotos, kur vajag abonēt piekļuvi).
OK, esmu gatavs uzklausīt pārmetumus…..
Okay, būs jāveic aptauja darbavietā, par šādu sindromu, jo tiešām dzirdu pirmo reiz, un varētu tā apgalvot, ka to zinot vidēji attīstīts cilvēks. Acīmredzot degradējos :(
Kāpēc meklēt, ja var taču uzzināt no super ekspertiem un virs vidējā attīstītiem cilvēkiem, tā es nosacīti tieku pie paša pirmavota un patiešām īstas informācijas, kas var būt labāks par to. Tas liek man celt manu līmeni.
Okay, es tevi neapsmeju vai tamlīdzīgi; acīmredzot tomēr ir nozīme tam, cik daudz cilvēki lasa un nav nekāds noslēpums, ka pēdējos 30 gadus jaunieši (un ne tikai jaunieši) lasa arvien mazāk. Tā diemžēl ir tendence, ka lielai daļai iedzīvotāju pasaule ir kļuvusi tik komfortabla, ka piktogrammas ieņem svarīgāku vietu par izziņas procesu. Jeb drīzāk, izziņas process ir mainījies – info ir tik viegli sasniedzama, ka nav vajadzīgs to apgūt.
Kā reiz teica mana lieliskā bioloģijas skolotāja, ka viena no nu jau mūsdienās svarīgajām prasmēm, būs māka ātri meklēt un orientēties lielā daudzumā informācijas.
crapple lūžņu remontabilitāte pēc 10 punktu vērtēšanas skalas, trīs jaunākie pārbaudītie:
MacBook Pro 16″ 2019 — 1
MacBook Pro 13″ Two Thunderbolt Ports 2019 — 2
MacBook Pro 15″ Touch Bar 2019 — 1
Laptop Repairability Scores
Spēcīgi! Bet vispār, ja paskatās to topu, tad tur labs rezultāts pa lielam ir tikai biznesa laptopiem.
tas ir diezgan saprotami, uz tiem izstrādes laikā nav žēlots laiks un nauda, jo tos masveidā iepērk lielās firmas. tomēr arī ar patērētāju modeļiem nav tik slikti. galvenais, lai ir brīvi pieejama tehniskā dokumentācija, kā tas ir HP un Lenovo.
Tu gribi teikt, ka baigi viegli labojami ir HP un Lenovo pavisam consumer gala produkti? Visādi ultrabuki utt.?
protams, nē. jo kompaktāks aparāts vai lētāki izmantotie materiāli, jo sarežģītāk labot. īpaši pēc garantijas laika, kad pacients ir mests un dauzīts, bet lētā plastmasa novecojusi un trausla. esmu nolauzis tik daudz plastmasas ļipiņas, kurām paredzēts saturēt kopā korpusu, ka būtu miljonārs, ja ražotājs par katru man maksātu :)
a) tas nenozīmē, ka biznesa ultrabūks būs vieglāk remontējams.
b) dokumentācija, kā to zārciņu bija paredzēts izjaukt un labot, pamatīgi atvieglo dzīvi servisniekam un pagarina dzīvi aparātam.
Lai kāds pamēģina biznesam notirgot slikti/grūti labojamu laptopu….pietiek tikai paildzināt daļu piegādes un var palikt kājniekos.
> labs rezultāts pa lielam ir tikai biznesa laptopiem
pag, vai tad MacBook Pro netiek pozicionēts, kā biznesa aparāts?
ps. joks, es tieši par to arī iesmēju ;)
Vot, vot. PC Master Race! :)