Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijas telefonu meistari var pieteikties Apple oficiālajā remonta programmā

    Jaunākie raksti

    Kompānija Apple papildinājusi to valstu skaitu, kurās uzņēmumi, kas nodarbojas ar telefonu remontu, var pieteikties saņemt oficiālās rezerves daļas no Apple.

    Šī iespēja ir domāta tieši tiem, kuri veic ārpus garantijas servisu, principā tiem pagrabiņiem, kuros nesam saviem iPhone nomainīt displeju vai labot kādu citu problēmu, bet ne ar oficiālajām detaļām. Ja uzņēmums darbojas legāli, kā arī meistars ir ieguvis oficiālo Apple sertifikātu, tad ir iespējams pieteikties šai programmai, lai kļūtu par partneri.

    Reklāma

    Programma darbojas līdzīgi kā pieejamā Apple Authorized Service Provider programma, bet ne tie, kuri skaitās Apple Reseller. Tā kā šī sistēmas jau sāk palikt nedaudz komplicētāka, kurš drīkst oficiāli pārdot, bet kurš oficiāli labot. Latvijas vārds parādās Apple lapā, kurā tiek skaidrota “Neatkarīgu remonta pakalpojumu sniedzēju programmā“, tātad informācija pieejama latviešu valodā. Sarakstā atrodas arī Lietuva un Igaunija.

    Lai ieintersētā iestāde varētu pieteikties šai iespēja, pirmkārt, ir jābūt oficiāli reģistrētam uzņēmumam un juridiskajai adresei un vietai, kurā pieņemt klientus. Pēc tam ar attālināto iespēju jāiegūst Apple atzīta tehniskā speciālista kvalifikācija, kura jāatjauno katru gadu. Tad iespējams pieteikties tieši remonta pakalpojuma iespējai. Gribētos prognozēt, ka daļa Latvijā esošo kantoru piedāvās labot “pa lēto” ar detaļām no Ķīnas vai “pa dārgo”, bet ar Apple oficiāli piegādātām daļām. Šeit gan uzreiz māc skepse, ka kāds šādu informāciju varētu izmantot ļaunprātīgos nolūkos it kā prasot lielu samaksu par oriģinālu detaļu, bet patiesībā ieliekot lētāko.

    Tikmēr var ieskatīties kā Kristaps pats savām rokām savulaik mainīja iPhone 5S bateriju.

    AvotsApple
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Janis Murnieks
    10.07.2020 11:30

    beidzot kāds prātīgs solis . kuru , jau patiesībā vajadzēja spert diiikti sen .
    nu un viela pārdomām citiem ražotājiem .

    samaksā dārgi un ieliek kreiso akku – tas īsti cauri neies : Arī akumulatoram ir savs serial nr , kurš logojās Apple bāzēs ( starpcitu to SN redz arī pats telefons .. ) , vecais , izlietotais akumulators parasti jāsūta atpakaļ un citas mazās nianses , kas krāpšanos padara neizdevīgu un pat bīstamu uzņemuma pastāvēšanai :D

    Nav skaidrs tikai viens – kas vēl būs nepieciešams mazajam uzņēmējam lai iegūtu šo partnera statusu ? baidos , ka ar online iegūtu sertifikātu būs pa īsu . Savukārt super puper pieņemšanas vietu ar ateju cilvēkiem ar kustību ierobežojumiem ne visi spēs pavilkt ..

    Janis Murnieks
    10.07.2020 12:00

    Autorizētajiem servisiem no ražotāja puses ir striktas prasības , kuras nodrošināt nav lēts prieks .
    Tamdēl , kā minimums , izbrīnīs , ja stacijas tuneļa “šaraškina kantora” ar 1m2 platību un ēdiena paliekām stūrī kļūs par “partneri”..

    Krotow
    10.07.2020 18:40

    Diez vai šādi izdosies izvairīties no neadekvātām Apple tehnikas remonta izmaksām. Apple telefonos un jaunākajos (no +/- 2010. gada) datoros izmanto virkni specifisku komponentu ko ražo tikai Apple vajadzībām. Tas pats bēdīgi slavenais T2 čips, specifiski Apple vajadzībām ražoti Intel procesori un SSD diski utt. Minētos komponentus var pasūtīt tikai caur Apple. Jaunu T2 čipu pasūtīt nav iespējams no vārda nemaz – atliek tikai izlodēt no cita tāda paša modeļa Apple datora. Plus Apple prasība obligāti mainīt visu bojāto mezglu tā vietā lai, piemēram, tikai pārlodētu korodējušu spraudni (un tā remonta cena pieaug pat 10-kārtīgi), ko ignorējot pazaudēsi autorizētā speciālista sertifikātu. Manuprāt tas nav variants. Atliek tikai atbalstīt Right to repair kustību un tās līdziniekus citur. Un pagaidām izvairīties no Apple tehnikas.

    1042
    10.07.2020 19:19
    Reply to  Krotow

    Dzirdot par kārtējo makbusu strēķīti paziņu vidū, kam uzpūtušās baterijas, atceros to dienu, kad man klārēja ka bez maka es esmu nemoderns, neproduktīvs un laižu garām dzīvi. Kārtējo reizi pārliecinos, ka tas ir modes blogeru darbarīks, kuriem nedēļa šurp vai turp nenozīmē to pašu, ko…khm…darbaļaudīm, kam jāvirpo katru dienu.

    modano
    10.07.2020 21:02
    Reply to  1042

    Vertigi paklausiities sho tiesas seedi kur Luiss Rosmans liecina pravaa kur abols tiesajas ar “neautorizeetu servisu”
    https://youtu.be/Pyo4XbmK1_Q un paskatoties kaut vai mac air dzesi kur heatsink nav savienots ar ventilatoru ir skaidrs cik loti iedomata marketeta kvalitate atskiras no realitates. Cilveki to sarkastiski sauc par “Inowative wireless cooling”

    Krotow
    11.07.2020 01:26
    Reply to  modano

    Rosmanu vispār ir interesanti paklausīties. Viņam ir ļoti sakarīga dzīves izpratne.

    Reklāma