Web Analytics
More
    Reklāma

    “Jaguar Land Rover” tuvākās desmitgades laikā plāno radīt ūdeņraža automašīnas

    Jaunākie raksti

    “Jaguar Land Rover” koncerns uzsācis ūdeņraža jaudas agregātu pētījumus ar mērķi tuvāko 10 gadu laikā radīt ūdeņraža automašīnu. Pētījumu process apzīmēts ar nosaukumu “Project Zeus”.

    Ja šie pētījumi izrādīsies gana sekmīgi, “Jaguar Land Rover” ūdeņraža tehnoloģijas varētu būt gatavas komerciālai ražošanai ap to pašu laiku, kad būtu jāiznāk jaunajai “Range Rover Evoque” paaudzei, proti, šīs desmitgades vidū. Turpmākajos gados ar šo degvielas tipu varētu aprīkot izmēros lielākas automašīnas.

    Reklāma

    Kompānija strādā pie vairākiem ar baterijām aprīkotiem elektroauto, kas tuvāko gadu laikā papildinās pieejamo modeļu klāstu. Ūdeņradis plānots kā alternatīva brīdim, kad Apvienotās Karalistes valdība aizliegs tirgot jaunus transportlīdzekļus ar iekšdedzes dzinējiem.

    Ņemot vērā, ka lielākā daļa “Jaguar Land Rover” ražoto auto ir izmēros lieli un smagi luksusklases auto, ūdeņradis vismaz teorētiski tiem sniedz labāku mobilitāti un ērtības. Viens no vadošajiem inženieriem Niks Rodžerss skaidrojis, ka šis projekts kompānijai ir ļoti svarīgs un jau drīzumā plānots demonstrēt ūdeņraža auto prototipu.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    18.08.2020 14:21

    Sakritība, vai arī Jaguar turpinās sadarbību ar BMW, kas ir apņēmies attīstīt ūdeņraža tehnoloģijas?

    18.08.2020 17:28

    “Ņemot vērā, ka lielākā daļa “Jaguar Land Rover” ražoto auto ir izmēros lieli un smagi luksusklases auto…”

    Tieši šo iemeslu dēļ, viņiem nevajadzētu skatīties uz ūdeņradi.

    Skābene
    19.08.2020 09:45
    Reply to  Karlis

    Kādas tad ir svara atšķirības starp ūdeneņraža uzparikti un lielizmēra bateriju paku?
    Vai nav tā, ka ūdeņraža tvertne un šūnu tehnoloģija kopā sver mazāk, vai tikpat cik Teslas lielākais akumulators?

    19.08.2020 10:25
    Reply to  Skābene

    Svars būtu nedaudz mazāks, bet jauda nebūtu. Kas tas par luksus auto, kuru noskrien žigulis? Lai iegūtu jaudu, būs jāpalielina baterijas ietilpība (ūdeņraža mašīnas ir aprīkotas ar bateriju) vai jāizmanto superkapacitori.

    Vēl nepieminot cenas faktoru. JLR jau tā neiet ar pārdošanas apjomiem…

    Galu galā, smuka preses relīze. Hyundai, kas aiz Toyota ir uzcītīgākais ūdeņraža atbalstītājs autoindustrijā, plāno 2 H2 mašīnas tuvākajos 5 gados. Tai pat laikā piedāvājumā būs 23 bateriju elektriskās.

    Reklāma