web analytics

“Land Rover” zaudē lietā par “Defender” apvidus auto dizainu un formu

Jaunākie raksti

Facebook piedāvā lietotni BARS, kura ikvienam ļauj būt par reperi

Mūsdienu lietotņu pielietojumam nav robežu, jo Facebook testa režīmā ir palaidusi lietotni BARS, kura ikvienam uz brīdi ļauj izmēģināt...

“Twitter” nāk klajā ar “Super Followers” funkciju, kas ļaus gūt ienākumus no sekotājiem

"Twitter" ir izziņojis divas jaunas funkcijas, kuras kaut kad varētu papildināt vietnes satura sniegtās iespējas. Pirmā no tām ir...

“Ford Mustang Mach-E” sevi lieliski apliecina uz Vācijas autobāņiem

Elektroauto ekspluatācijā pagaidām ir divas ļoti nopietnas problēmas, kas ievērojami ierobežo šo mašīnu lietošanas ērtumu - liels ātrums un,...

Atlikto testu dēļ “Virgin Galactic” kosmosa tūrismu varētu uzsākt vien 2022. gada sākumā

Izskatās, ka kosmosa kompānijai "Virgin Galactic" ar gatavošanos kosmosa tūrisma uzsākšanai pagalam neveicas. Jau decembrī, kad motora aizdedzes kļūmes...

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...



Viens no tradicionālajiem apvidus auto dizaina formātiem ir visnotaļ vienkāršs – tas ir stūrains, kantains auto, ar īsu pārkari auto priekšā un aizmugurē. Gluži kā klasiskais “Land Rover Defender”, kas tiek uzskatīts par vienu no izcilākajiem bezceļu auto visā autobūves vēsturē.

Neskatoties uz to, ka “Land Rover” šādu dizainu apvidus auto ražošanā padarīja par standartu, kompānija zaudējusi Lielbritānijas tiesā. Kompānija zaudējusi preču zīmes lietā pret “Ineos” kompāniju, kas tirgū grasās laist savu apvidnieku “Grenadier”, izmantojot dizainu, ko ieviesa “Land Rover”.

“Ineos” īpašnieks, britu miljardieris sers Džims Redklifs nav slēpis, ka iedvesma “Grenadier” dizainam un uzbūvei meklēta tieši klasiskajā “Defender” modelī. Redklifs pat centās nopirkt “Land Rover Defender” klasisko dizainu un uzbūves principus pēc tam, kad “Land Rover” savā jaunajā “Defender” modelī izlēma pielietot pilnīgi citus uzbūves principus. Kad “Land Rover” atteicās no piedāvājumā, Redklifs ķērās pie pienācīgas alternatīvas konstruēšanas un to šodien pazīstam kā “Ineos Grenadier”.

Neskatoties uz to, ka “Grenadier” neapšaubāmi iedvesmojies no “Land Rover Defender”, Lielbritānijas intelektuālā īpašuma birojs atteicis “Land Rover” pieprasīto preču zīmi, norādot, ka “Defender” dizains nav pietiekoši atšķirīgs no citiem auto.

Kā ziņo medijs “Bloomberg”, “Ineos” joprojām plāno “Grenadier” modeli piegādāt klientiem jau nākamgad.

 

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Raimonds Kleinbergs

Džims vienkārši izdomāja turpināt pārdot Defender, apejot Land Rover birokrātiju.

Jānis T.

Rakstā derētu ironiska piebilde.
Grenadier projekta virzītājs Džims Redklifs vienmēr ir bijis aktīvs Brexit un visa “britiskā” atbalstītājs. Viens no iemesliem, kādēļ Grenadier tapa, ir Land Rover īpašnieku – Indijas Tata motors, lēmums pārtraukt klasiskā “Defender” – britu autobūves ikonas, ražošanu.
Ironija ir tajā, ka ticami, ka Grenadier nemaz netiks ražots Lielbritānijā, bet gan Francijā, Mercedes Benz rūpnīcā.

Ineos Grenadier: Welsh factory plan under reviewhttps://www.carmagazine.co.uk/car-news/first-official-pictures/ineos-projekt-grenadier-an-old-school-4×4-off-roader-for-2020/

Why Billionaire Brexiteers Dyson And Ratcliffe Can’t Commit To Building Cars In Britain
https://www.forbes.com/sites/daviddawkins/2020/07/16/why-billionaire-brexiteers-dyson-and-ratcliffe-cant-commit-to-building-cars-in-britain/#4b23b70f276c

Ciba

Izbijušu koloniālistu=okupantu kārtējā demences izpausme.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: