Reklāma

“Land Rover” zaudē lietā par “Defender” apvidus auto dizainu un formu

Jaunākie raksti

Latvijā izveidota jauna IT apmācību organizācija “TDL School”

Augstākās izglītības un IT profesionāļi Latvijā izveidojuši jaunu IT izglītības organizāciju “TDL School”, kuras mērķis būs klātienes un tiešsaistes...

Xiaomi Black Shark 4 spēlēm paredzētā viedtālruņa apskats

Xiaomi marta beigās papildināja viedtālruņu klāstu ar diviem Black Shark 4 sērijas viedtālruņiem – Black Shark 4 un Black...

Microsoft tikai jūlijā no Windows izvāks Adobe Flash

Adobe jau pagājušajā gadā apstiprināja, ka nu tiešām ir pienācis Flash gals – Flash Player vairs netiek uzturēts un...

“SpaceX” atklāj detaļas par plānoto “Starship” pirmo orbitālo lidojumu

Tie, kuri sekoja līdzi pēdējam "SpaceX" raķetes "Starship" prototipa "SN15" testam, bija liecinieki tam, ka pirmo reizi iznākums bija...

ASUS TUF sērijas klēpjdatori saņem GeForce RTX 3060 un Intel 11. paaudzes procesorus

ASUS TUF sērijas klēpjdatori pazīstami ar izturīgiem korpusiem un augstas atsvaidzes ekrāniem. Tiek ziņots, ka ASUS TUF sērijas klēpjdatori...

Viens no tradicionālajiem apvidus auto dizaina formātiem ir visnotaļ vienkāršs – tas ir stūrains, kantains auto, ar īsu pārkari auto priekšā un aizmugurē. Gluži kā klasiskais “Land Rover Defender”, kas tiek uzskatīts par vienu no izcilākajiem bezceļu auto visā autobūves vēsturē.

Neskatoties uz to, ka “Land Rover” šādu dizainu apvidus auto ražošanā padarīja par standartu, kompānija zaudējusi Lielbritānijas tiesā. Kompānija zaudējusi preču zīmes lietā pret “Ineos” kompāniju, kas tirgū grasās laist savu apvidnieku “Grenadier”, izmantojot dizainu, ko ieviesa “Land Rover”.

“Ineos” īpašnieks, britu miljardieris sers Džims Redklifs nav slēpis, ka iedvesma “Grenadier” dizainam un uzbūvei meklēta tieši klasiskajā “Defender” modelī. Redklifs pat centās nopirkt “Land Rover Defender” klasisko dizainu un uzbūves principus pēc tam, kad “Land Rover” savā jaunajā “Defender” modelī izlēma pielietot pilnīgi citus uzbūves principus. Kad “Land Rover” atteicās no piedāvājumā, Redklifs ķērās pie pienācīgas alternatīvas konstruēšanas un to šodien pazīstam kā “Ineos Grenadier”.

Neskatoties uz to, ka “Grenadier” neapšaubāmi iedvesmojies no “Land Rover Defender”, Lielbritānijas intelektuālā īpašuma birojs atteicis “Land Rover” pieprasīto preču zīmi, norādot, ka “Defender” dizains nav pietiekoši atšķirīgs no citiem auto.

Kā ziņo medijs “Bloomberg”, “Ineos” joprojām plāno “Grenadier” modeli piegādāt klientiem jau nākamgad.

 

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Raimonds Kleinbergs

Džims vienkārši izdomāja turpināt pārdot Defender, apejot Land Rover birokrātiju.

Jānis T.

Rakstā derētu ironiska piebilde.
Grenadier projekta virzītājs Džims Redklifs vienmēr ir bijis aktīvs Brexit un visa “britiskā” atbalstītājs. Viens no iemesliem, kādēļ Grenadier tapa, ir Land Rover īpašnieku – Indijas Tata motors, lēmums pārtraukt klasiskā “Defender” – britu autobūves ikonas, ražošanu.
Ironija ir tajā, ka ticami, ka Grenadier nemaz netiks ražots Lielbritānijā, bet gan Francijā, Mercedes Benz rūpnīcā.

Ineos Grenadier: Welsh factory plan under reviewhttps://www.carmagazine.co.uk/car-news/first-official-pictures/ineos-projekt-grenadier-an-old-school-4×4-off-roader-for-2020/

Why Billionaire Brexiteers Dyson And Ratcliffe Can’t Commit To Building Cars In Britain
https://www.forbes.com/sites/daviddawkins/2020/07/16/why-billionaire-brexiteers-dyson-and-ratcliffe-cant-commit-to-building-cars-in-britain/#4b23b70f276c

Ciba

Izbijušu koloniālistu=okupantu kārtējā demences izpausme.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: