web analytics

Sony plāno uzsākt elektroauto Vision-S testēšanu uz ceļiem

Jaunākie raksti

Atvērta reģistrēšanās jau trešajai “Deep Tech Atelier” konferencei

No trešdienas, 24. februāra, ir oficiāli atvērta reģistrācija jau trešajai “Deep Tech Atelier” konferencei, kas šogad būs veltīta kosmosa,...

Esi mazais, bet apkalpo kā lielais – risinājumi mazajiem uzņēmējiem ērtiem un vienkāršiem norēķiniem ar klientu

Digitālā transformācija norēķinu jomā pēdējos gados bijusi pietiekošo strauja, lai, dodoties uz veikalu, mēs varētu aizmirst par sīknaudas un...

Noplūduši video ar potenciālajām Samsung radītajām papildinātās realitātes brillēm

Sociālajā tīklā Twitter kāds lietotājs dalījies ar diviem neoficiāliem video, kuri, iespējams, potenciāli parāda jaunos Samsung produktus - papildinātās...

Jaunā “Mercedes” C-klase būs pieejama tikai ar četrcilindru motoriem

"Mercedes" iepazīstinājis ar jauno C-klases modeli, kura uzdevums būs kārtējoreiz mēģināt pārspēt šīs klases līderi "BMW 3. sēriju". Vizuāli mašīna...

Citadeles klientu apkalpošanas serviss jau sesto reizi atzīts par labāko Latvijā

Citadeles klienti visā Baltijā saņem vienu no labākajām apkalpošanas pieredzēm, un Latvijā Citadele jau sesto reizi ierindota pirmajā vietā...



Šī gada janvārī notiekošajā tehnoloģiju konferencē CES 2020 kompānija Sony bija viena no lielākajiem pārsteigumu autoriem, prezentējot nevis jaunu kameru vai mūzikas ierīci, bet gan elektroauto Vision-S.

Kaut arī tas tika uztverts vairāk kā koncepts un mārketinga triks, uzņēmums šajā nedēļā publiskojis video, kur auto tiek nogādāts Tokijā, lai notiktu tā testēšana ikdienas satiksmē, kas nozīmē to, ka varbūt plāni uz šo auto varētu būt nopietnāki. Vision-S modelis ir aprīkots ar diviem 200kW jaudas motoriem, viens priekšā un viens aizmugurē, kas ļauj līdz 100 km/h ieskrieties 4,8 sekundēs, bet maksimālais ātrums 240 km/h. Tiesa, nav informācija ar iespējamo nobraukumu.

Sony jājamzirdziņš šajā auto noteikti ir multivide un skaņas sistēma, Vision-S aprīkojot ar 360 Reality Audio, kas nozīmē to, ka skaļruņi ir iebūvēti katra sēdekļa galvas balstā. Elektroauto būs aprīkots ar 33 sensoriem, kuri ļaus atpazīt notiekošo satiksmē, kā arī gājējus, šobrīd sasniedzot otrā līmeņa autonomiju. Tas nozīmē, ka auto ir spējīgs griezt stūri, paātrināties un apstāties, taču šoferim ir jābūt gatavam pārņemt kontroli katru brīdi. Pārējais gan standartā ar skārienjutīgiem displejiem. Jāpiezīmē, ka auto izskatās diezgan līdzīgs Tesla Model S/Model 3.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
2029

>šoferim ir jābūt gatavam pārņemt kontroli katru brīdi

auto strauji paātrinās, veic manevru…nea, nebūs…šoferīt, tiec nu galā pats)

Krotow

Sony vajadzēja šo auto nosaukt par Walkman Drive un reklāmā ierakstīt ka “tagad jūs varēsiet klausīties savu iemīļoto dziesmu lietū, nepaliekot slapjš.”

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: