Par tā saucamo dīzeļgeitas skandālu runājam un rakstām šķietami nebeidzami ilgi. Un tam ir iemesls, jo šis skandāls “Volkswagen” koncernam turpina vilkties līdzi kā tumša ēna, kas regulāri rada zaudējumus, kompānijai maksājot soda naudas.

ASV Federālā tirdzniecības komisija (US’ Federal Trade Commission) izplatījusi ziņojumu, kurā skaidrots, cik tad daudz naudas “Volkswagen” koncernam, iekļaujot “Audi” un “Porsche” zīmolus, dīzeļgeitas skandāls izmaksājis. Ziņojumā norādīts, ka “Volkswagen” šķīries no 9,5 miljardiem ASV dolāru, lai segtu klientiem radušos kaitējumu.

“Labas gribas” shēma, kas tika izveidota 2016.gadā, apkrāptajiem ražotāja klientiem paredzēja divas alternatīvas – atgriezt savu auto un saņemt finansiālo kompensāciju vai ļaut “Volkswagen” veikt pārbūvi, lai auto atbilstu izmešu normām. Izplatītajā ziņojumā teikts, ka 86 procenti klientu izvēlējušies pirmo variantu, proti, auto atgriešanu un finansiālo kompensāciju.

Tiek uzskatīts, ka dīzeļgeitas skandāls pasteidzinājis “Volkswagen” koncerna elektrifikācijas plānus, kas vainagojušies ar vairākiem jauniem modeļiem, piemēram, “Audi e-tron” un “Volkswagen ID.3”.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Oskars

Atkal ASV sanjem. Eiropa gulj un viss ir labi.

KKTK

Eiropā nevis guļ, bet rādās, ka valdības ir saņēmušas kukuļus+solījumus. Jo cik redzams linkā, katrs var ņemt un sūdzēt tiesā: https://www.euronews.com/2020/07/09/dieselgate-ecj-ruling-makes-it-easier-to-get-compensation-for-volkswagen-emissions-scandal

Last edited 1 month ago by KKTK