web analytics

“Ford” izveidojis 1400 Zs jaudīgu “Mustang Mach-E” versiju

Jaunākie raksti

Atvērta reģistrēšanās jau trešajai “Deep Tech Atelier” konferencei

No trešdienas, 24. februāra, ir oficiāli atvērta reģistrācija jau trešajai “Deep Tech Atelier” konferencei, kas šogad būs veltīta kosmosa,...

Esi mazais, bet apkalpo kā lielais – risinājumi mazajiem uzņēmējiem ērtiem un vienkāršiem norēķiniem ar klientu

Digitālā transformācija norēķinu jomā pēdējos gados bijusi pietiekošo strauja, lai, dodoties uz veikalu, mēs varētu aizmirst par sīknaudas un...

Noplūduši video ar potenciālajām Samsung radītajām papildinātās realitātes brillēm

Sociālajā tīklā Twitter kāds lietotājs dalījies ar diviem neoficiāliem video, kuri, iespējams, potenciāli parāda jaunos Samsung produktus - papildinātās...

Jaunā “Mercedes” C-klase būs pieejama tikai ar četrcilindru motoriem

"Mercedes" iepazīstinājis ar jauno C-klases modeli, kura uzdevums būs kārtējoreiz mēģināt pārspēt šīs klases līderi "BMW 3. sēriju". Vizuāli mašīna...

Citadeles klientu apkalpošanas serviss jau sesto reizi atzīts par labāko Latvijā

Citadeles klienti visā Baltijā saņem vienu no labākajām apkalpošanas pieredzēm, un Latvijā Citadele jau sesto reizi ierindota pirmajā vietā...



Aptuveni pirms gada, laikā, kad elektriskais “Mustang” vēl nebija prezentēts, “Ford” sporta nodaļas inženieri uzsāka darbu pie kaut kā vājprātīga – pie īpašas modeļa versijas, kas spēj attīstīt 1400 zirgspēku lielu jaudu. Kompānija atrādījusi savu veikumu.

Aprīkots ar pamatīgu aizmugurējo spoileri, aerodinamisku virsbūvi un septiņiem elektromotoriem, “Mustang Mach-E 1400” spēj sasniegt maksimālo ātrumu aptuveni 260 km/h. Visticamāk, ka arī līdz 100 km/h šī mašīna spēj paātrināties diezgan ātri, taču “Ford” pārstāvji nav nopulējušies ar tādiem niekiem kā laika mērīšana paātrinājumam no 0 līdz 100 km/h.

Motorus apgādā 56,8 kWh baterija un “Ford” pārstāvji skaidro, ka baterija veidota tā, lai tā spētu tikt galā ar ļoti lielu slodzi. Paredzēts, ka baterija tiks speciāli dzesēta ar šķidrumu, lai to pēc iespējas ātrāk varētu uzlādēt. Ražotāja pārstāvis Marks Rašbruks paskaidroja, ka mērķis bija radīt auto, kas vairākas reizes varētu doties trasē, piemēram, stundas laikā, pirms to atkal nepieciešams lādēt. “Ford” arī vēlējās izmantot šo iespēju, lai atrādītu savu elektroauto tehniskās iespējas.

Četri elektromotori atrodas uz aizmugurējās ass, trīs uz priekšējās, tāpēc mašīnu iespējams pielāgot dažādām vajadzībām. Auto var braukt ar visu četru riteņu piedziņu, kā arī tikai ar priekšējo vai aizmugurējo piedziņu. Ražotājs sagatavojis īpašu video, kur elektriskais “Mustang” svilina riepas kopā ar citiem pazīstamiem “Ford” automobiļiem.

 

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Tasesmues

Žēl, ka skan kā zobārsta urbis. Jāliek klāt vecie labie benzīna auto, lai radītu noskaņu.

Cenu, gan jau, nevar iedabūt ekrānā, jāliek atstarpe pa vidu.

Reinis Rozitis
Uldis M.

Nav ne vainas skaņai, vienkārši benzīngalvām ir palikušas asociācijas par to kā skan jaudīgs dzinējs un tas arī viss. Un iespējams video veidotāi ir pastiprinājuši to elektromotoru skaņu lai autiņš šķistu jaudīgāks. Ja vēsture būtu izkārtojusies par labu elektromobīļiem, bet tomēr daži entuziasti taisītu autiņus ar V8 motoriem, mums tā skaņa liktos skaļi pļerkšķoša dīvaina skaņa.

0930

elektriskais “Mustang” svilina riepas, jo….Ford rīcībā nav TCS? Nospolēt var ar visnīkulīgāko auto, tam nevajag pat lielas prasmes. Jeb tagad aktuāli ražot efektīvus auto, kas patiesībā nav efektīvi)

KKTK

Tad to visu iestūķēs lielā kastē, nosauks par krossoveru un būs vēl neevaktīvāks braucamais.

digitalk

tu speciāli pārrakstījies? neEVaktīvāks :D

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: