Reklāma

“Ford” izveidojis 1400 Zs jaudīgu “Mustang Mach-E” versiju

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

Aptuveni pirms gada, laikā, kad elektriskais “Mustang” vēl nebija prezentēts, “Ford” sporta nodaļas inženieri uzsāka darbu pie kaut kā vājprātīga – pie īpašas modeļa versijas, kas spēj attīstīt 1400 zirgspēku lielu jaudu. Kompānija atrādījusi savu veikumu.

Aprīkots ar pamatīgu aizmugurējo spoileri, aerodinamisku virsbūvi un septiņiem elektromotoriem, “Mustang Mach-E 1400” spēj sasniegt maksimālo ātrumu aptuveni 260 km/h. Visticamāk, ka arī līdz 100 km/h šī mašīna spēj paātrināties diezgan ātri, taču “Ford” pārstāvji nav nopulējušies ar tādiem niekiem kā laika mērīšana paātrinājumam no 0 līdz 100 km/h.

Motorus apgādā 56,8 kWh baterija un “Ford” pārstāvji skaidro, ka baterija veidota tā, lai tā spētu tikt galā ar ļoti lielu slodzi. Paredzēts, ka baterija tiks speciāli dzesēta ar šķidrumu, lai to pēc iespējas ātrāk varētu uzlādēt. Ražotāja pārstāvis Marks Rašbruks paskaidroja, ka mērķis bija radīt auto, kas vairākas reizes varētu doties trasē, piemēram, stundas laikā, pirms to atkal nepieciešams lādēt. “Ford” arī vēlējās izmantot šo iespēju, lai atrādītu savu elektroauto tehniskās iespējas.

Četri elektromotori atrodas uz aizmugurējās ass, trīs uz priekšējās, tāpēc mašīnu iespējams pielāgot dažādām vajadzībām. Auto var braukt ar visu četru riteņu piedziņu, kā arī tikai ar priekšējo vai aizmugurējo piedziņu. Ražotājs sagatavojis īpašu video, kur elektriskais “Mustang” svilina riepas kopā ar citiem pazīstamiem “Ford” automobiļiem.

 

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Tasesmues

Žēl, ka skan kā zobārsta urbis. Jāliek klāt vecie labie benzīna auto, lai radītu noskaņu.

Cenu, gan jau, nevar iedabūt ekrānā, jāliek atstarpe pa vidu.

Reinis Rozitis
Uldis M.

Nav ne vainas skaņai, vienkārši benzīngalvām ir palikušas asociācijas par to kā skan jaudīgs dzinējs un tas arī viss. Un iespējams video veidotāi ir pastiprinājuši to elektromotoru skaņu lai autiņš šķistu jaudīgāks. Ja vēsture būtu izkārtojusies par labu elektromobīļiem, bet tomēr daži entuziasti taisītu autiņus ar V8 motoriem, mums tā skaņa liktos skaļi pļerkšķoša dīvaina skaņa.

0930

elektriskais “Mustang” svilina riepas, jo….Ford rīcībā nav TCS? Nospolēt var ar visnīkulīgāko auto, tam nevajag pat lielas prasmes. Jeb tagad aktuāli ražot efektīvus auto, kas patiesībā nav efektīvi)

KKTK

Tad to visu iestūķēs lielā kastē, nosauks par krossoveru un būs vēl neevaktīvāks braucamais.

digitalk

tu speciāli pārrakstījies? neEVaktīvāks :D

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: