Reklāma

Apple nopietnāk iesaistās podkāstu tirgū ar ziņu audio ierakstiem

Jaunākie raksti

IBM mākslīgā intelekta tehnoloģija spēj noteikt Parkinsona slimības progresu

Ir dzirdēts, ka ārsti aizvien plašāk izmanto mākslīgo intelektu, lai identificētu smadzeņu audzējus, nieru slimības un dažādus vēža veidus....

Bang & Olufsen izlaiž savas pirmās bezvadu austiņas ar trokšņu slāpēšanu par “nieka” 399 EUR

Dāņu audio uzņēmums Bang & Olufsen izlaidis savas pirmās bezvadu austiņas, kurās ir iebūvēta aktīvā trokšņu slāpēšana (ANC), un...

Īlona Maska “Neuralink” piesaista 200 miljonus dolāru, paātrinās smadzeņu čipa izstrādi

Daudziem zināms, ka bez "SpaceX", "Tesla", "The Boring Company" Īlons Masks vada arī uzņēmumu "Neuralink", kas koncentrējas uz mikroshēmu...

AOC izziņo GAMING G3 sērijas monitorus ar 165 Hz un 1000R ieliekumu

AGON by AOC aptver daudzus ar spēlēm saistītos produktus AOC portfelī, sākot no spēļu monitoriem līdz spēļu austiņām, mehāniskajām...

“eBay” tīmekļa versijā sāk atbalstīt maksājumus ar “Apple Pay”

Pamazām arvien vairāk uzņēmumu un veikalu sāk integrēt "Apple Pay" maksājumu risinājumu savā ekosistēmā. Nu šonedēļ šim pulciņam pievienojies...

Kompānija Apple papildinājusi savus News un News+ servisus ar ikdienas ziņu audio ierakstiem, nopietnāk iesaistoties speciāli veidoto podkāstu segmentā, sekojot citiem konkurentiem.

Specializētais ziņu serviss, kurš gan nav pieejams Latvijas klientiem (ja nu vienīgi norāda citu atrašanās vietu), tiks papildināts ar Apple News Today ikdienas ziņu audio apkopojuma no žurnālistiem, kuri jau šobrīd veido aktuālos materiālus, tāpat attiecīgi ģenerējot saturu atbilstoši lielajām ASV pilsētām. News+ serviss būs pieejami garāki ieraksti par dažādiem notikumiem, kā arī saistībā ar sadarbības partneriem (Sports Ilustrated, TIME u.c.), kuru skaits varētu sasniegt pat 20 katru nedēļu. Tos ieskaņos profesionāli aktieri ar labu un patīkamu balsi.

Reizē ar šiem jaunumiem, News serviss tagad pieejams CarPlay lietotājiem.

Viens no lielākajiem mūzikas un podkāstu straumēšanas servisiem Spotify paziņoja par līguma noslēgšanu ar populāro runātāju Džo Roganu (Joe Rogan) 100 miljonu dolāru apmērā, norādot uz šīs jomas nozīmību gan tagad, gan nākotnē. Interesanti, kas notiks ar podkāstera saturu YouTube platformā, kur tie bija brīvi pieejami visā garumā.

AvotsApple
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Sukas milži atkal smacē nišas kompānijas…

Reklāma
Reklāma
Reklāma