“Mercedes-Benz” koncerns paziņojis, ka tas aptur savu auto abonēšanas (car-subscription) servisu, kuru kompānija piedāvāja Amerikā. Šī servisa ideja ir līdzīga kā, piemēram, “Spotify” vai “Netflix”, proti, lietotājs maksā konkrētu abonēšanas maksu mēnesī un viņš var izvēlēties jebkuru no pieejamajiem “Mercedes” modeļiem, mašīnas mainot pēc savas izvēles.
“Mercedes” šādā veidā vēlējās iedvesmot gados jaunākus cilvēkus izvēlēties kompānijas mašīnas, jo dati liecina, ka vidējais “Mercedes” pircēja vecums ASV ir 55 gadi. Vienlaikus šāds serviss lietotāju atbrīvo no klapatām, kas rodas auto iegūstot savā īpašumā.
Kompānijas pārstāvis Ādams Čemberleins pastāstīja, ka pieprasījums bijis “OK”, neiedziļinoties sīkākās detaļās un neatklājot, vai serviss nesis peļņu. Šī iespēja kā pilotprojekts tika izmēģināta Nešvilā, Filadelfijā un Atlantā. Klientiem bija iespēja pārkāpt no vienas mašīnas uz otru, bet abonēšanas maksā bija iekļautas visas izmaksas, piemēram, apdrošināšana, uzturēšana, kā arī palīdzība uz ceļa, ja tāda vajadzīga.
Viena no galvenajām problēmām bija biežā automašīnu maiņa – cilvēki vienkārši nevēlējās tik bieži pārkraut savas privātās mantas no vienas mašīnas citā. Lai gan projekts šobrīd apturēts, tomēr iegūts liels datu apjoms, kas “Mercedes” ļaus uzlabot savus pakalpojumus nākotnē.