Web Analytics
More
    Reklāma

    “Tesla” autopilota sistēmai amizants ceļa zīmju atpazīšanas misēklis

    Jaunākie raksti

    Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Burger King” ASV pamanījusi, ka “Tesla” autopilota ceļa zīmju atpazīšanas funkcija “Burger King” izkārtnes mēdz sajaukt ar “stop” zīmēm, mašīnai automātiski samazinot ātrumu, lai apstātos. Kompānija laiku lieti netērēja, izveidojot asprātīgu reklāmas kampaņu.

    Autovadītājiem ar savām “viedajām” automašīnām jānofotografē vai jānofilmē līdzīgas mašīnas darbības un tās jāpublicē savos sociālo tīklu kontos ar tēmturi #AutopilotWhopper vai #FreeWhopper, lai saņemtu atlaižu kodu bezmaksas burgeram. “Burger King” mārketinga daļa to pasniedza kā mākslīgā intelekta vēlmi piestāt pēc burgera.

    Reklāma

    Reklāma tika demonstrēta tikai vienu dienu, taču tā bija gana sekmīga un citi video sasniedza pat vairāk nekā miljonu skatījumu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    0949
    28.06.2020 10:13

    amizants = mulsinošs
    vai šāds bags ir mulsinošs vai potenciāli bīstams?
    Ja nu Tesla met pa mēmajiem, ieraugot ceļmalā sarkanu spaini, atpazīstot to kā luksoforu?

    Agris
    28.06.2020 11:11
    Reply to  0949

    Tas būtu labi, dzīvojamajā zonā saliktu spaiņus kokos ok pēc 100m

    digitalk
    28.06.2020 16:44
    Reply to  0949

    atšķir vārdnīcu un nefantazē, amizants nav mulsinošs.

    Reklāma