Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Burger King” ASV pamanījusi, ka “Tesla” autopilota ceļa zīmju atpazīšanas funkcija “Burger King” izkārtnes mēdz sajaukt ar “stop” zīmēm, mašīnai automātiski samazinot ātrumu, lai apstātos. Kompānija laiku lieti netērēja, izveidojot asprātīgu reklāmas kampaņu.

Autovadītājiem ar savām “viedajām” automašīnām jānofotografē vai jānofilmē līdzīgas mašīnas darbības un tās jāpublicē savos sociālo tīklu kontos ar tēmturi #AutopilotWhopper vai #FreeWhopper, lai saņemtu atlaižu kodu bezmaksas burgeram. “Burger King” mārketinga daļa to pasniedza kā mākslīgā intelekta vēlmi piestāt pēc burgera.

Reklāma tika demonstrēta tikai vienu dienu, taču tā bija gana sekmīga un citi video sasniedza pat vairāk nekā miljonu skatījumu.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
0949

amizants = mulsinošs
vai šāds bags ir mulsinošs vai potenciāli bīstams?
Ja nu Tesla met pa mēmajiem, ieraugot ceļmalā sarkanu spaini, atpazīstot to kā luksoforu?

Agris

Tas būtu labi, dzīvojamajā zonā saliktu spaiņus kokos ok pēc 100m

digitalk

atšķir vārdnīcu un nefantazē, amizants nav mulsinošs.