“Ford” ziņo, ka jaunajam “Mustangam” būs pieejami noslīpētāki elektroniskie braukšanas asistenti, piemēram, “Ford brīvroku režīms”.
Pēc savas būtības tā ir adaptīvā kruīza kontrole apvienojumā ar sistēmu, kas novērš nejaušu izbraukšanu no savas joslas un šī iespēja būs daļa no “aktīvajiem braukšanas palīgiem”. Sistēma ļaus vadītājam noņemt rokas no stūres konkrētās situācijās. “Ford” sola, ka brīvroku braukšana būs iespējama pa ASV un Kanādas automaģistrālēm vairāk nekā 100 tūkstošu jūdžu garumā.
Braukšana bez rokām uz stūres gan būs iespējama tikai uz iepriekš kartētiem ceļiem. Tā darbosies kopā ar vairākām uz vadītāju vērstām kamerām, kuras noteiks šofera galvas un acu pozīciju, lai pārliecinātos, ka vadītājs joprojām pievērš uzmanību ceļam. “Ford” sola, ka kameras darbosies pat, ja vadītājs nēsās saulesbrilles vai lietos sejas masku. Ar ieslēgtu kruīza kontroli, mašīna paziņos vadītājam par iespēju noņemt rokas no stūres, līdz ar to mašīnai pārņemot stūrēšanu, kā arī paātrināšanos un bremzēšanu.
Lai iegūtu šo sistēmu, klientam būs jāpērk “Ford Co-Pilot360 Active 2.0” pakotne, kurā iekļautas nepieciešamās ierīces sistēmas lietošanai. Sistēma kļūs pieejama pēc programmatūras atjauninājuma (over-the-air) 2021.gada 3.ceturksnī. Līdz tam brīdim “Mustang Mach-E” īpašniekiem būs jāiztiek ar pārējām šīs pakotnes iespējām.
“Ford” nav izziņojis minētās pakotnes cenu, taču zināms, ka kompānija neapstāsies tikai ar šo “Mustang” modeli un sistēmu varam sagaidīt arī citos “Ford” modeļos.
“Bezroku” – tas skan briesmīgi! Te taču nav runa par auto invalīdiem. Hands-free nenozīmē “bezroku”!
Brīvroku?
Nu protams!
Vainīgs! Salabošu