Reklāma

Harley-Davidson patentē žiroskopu, kas ļaus balansēt motociklu

Jaunākie raksti

Jaunā iPad mini planšetdatora A15 procesors ir lēnāks par iPhone 13 Pro izmantoto

Interesantu detaļu atklājuši pirmie jaunā Apple A15 Bionic mobilā procesora ātrdarbības testi, jo, piemēram, iPad mini planšetdatorā izmantotais ir...

Xiaomi Mi Band 6 arī Eiropā sāk piedāvāt NFC norēķinus

Xiaomi arī Eiropai beidzot izziņojis Mi Smart Band 6 NFC variantu, lai būtu iespējams veikt NFC bezkontakta norēķinus. Vienlaikus...

Jau oktobrī “Starlink” serviss beidzot varētu tikt pie pamata versijas, sniedzot vēl ātrāku savienojumu

Īlona Maska vadītā kompānija "SpaceX" strauji izvērš savu ātrgaitas interneta servisu "Starlink". Šobrīd lietotāji izmanto pakalpojuma beta versiju, taču...

Razer jaunās Huntsman optiskās mehāniskās tastatūras sola gandrīz nulles aizturi

Razer izziņojis jaunas Huntsman sērijas mehāniskās tastatūras, solot gandrīz nulles aizturi (angļu: near-zero input latency). Jaunajā Huntsman tastatūru klāstā...

19 minūšu laikā rezervē visus pieejamos “Cadillac Lyriq Debut Edition” elektroauto

General Motors paspārnē esošais Cadillac zīmols atvēra rezervāciju 2023. gada "Lyriq" elektroauto - autoražotājs jau pēc 19 minūtēm bija...

Motociklu ražotājs Harley-Davidson patentējis speciālu sistēmu, kura ļautu motociklam sasniegt labāku stabilitāti, kas lieliski varētu noderēt tieši sporta un elektrisko motociklu segmentā.

Tas būs salīdzinoši liela izmēra žiroskops, kurš varētu darboties ar frekvenci no 10 līdz 20 tūkstošiem apgriezienu minutē, ko nodrošinātu elektromotors, kā arī sistēma atrastos motocikla aizmugurē speciālā nodalījumā. Spararats tiks iestiprināts kustīgajā sistēmā, kādu varam novērot mūsdienu kameru stabilizatoros, lai pie noteikta ātruma un stabilitātes to nevajadzētu lieki izmantot. Sasniedzot 5 km/h slēdzis ieslēgs spararata griešanos, kas ar datora palīdzību noteikts nepieciešamo griešanās ātrumu, lai nodrošinātu stabilitāti.

 

Avots: Harley-Davidson

Šis patents domāts tieši priekš gados jaunajiem un pretēji vecāka gada gājuma braucējiem, lai palīdzētu kontrolēt motocikla vadāmību un stabilitāti, pirms iegūta lielāka braukšanas pieredze vai vienkārši vairs nav tik daudz spēka savaldīt spēkratu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma