web analytics

Kia strādā pie 800 voltu uzlādes tehnoloģijas saviem elektroauto

Jaunākie raksti

Seagate Storage Expansion Card for Xbox Series X|S apskats

Pagājušajā rudenī mēs apskatījām Seagate Game Drive for PS4, kas ļauj ērti un vienkārši paplašināt mūsu spēļu konsoles atmiņu...

Zinātnieki Islandes lavas laukos testē dronus un roverus, ko vēlāk cer izmantot Marsa izpētē

Arizonas Universitātes zinātnieku komanda Islandes lavas laukos izmēģina jauna koncepta dronus un roverus, ko vēlāk varētu izmantot arī Marsa...

“BMW” šī gada laikā plāno dubultot elektroauto pārdošanas apjomus

"BMW" apstiprinājis plānus jau šogad dubultot savu pārdoto elektroauto skaitu, salīdzinot ar pagājušā gada rādītājiem. Vācu autoražotājs, tāpāt kā...

Ričarda Brensona “Virgin Orbit” pirmo reizi sasniedz kosmosu un veiksmīgi izvieto orbītā satelītus

Ričarda Brensona (Richard Branson) uzņēmuma "Virgin Galactic" vienam no projektiem kompānijai "Virgin Orbit" izdevies pirmo reizi nokļūt līdz kosmosam...

Drīzumā komerciāli pieejami būs pirmie gandrīz pilnībā automatizētie droni

Federālā aviācijas pārvalde (Federal Aviation Administration - FAA) apstiprinājusi pirmos plašākai lietošanai domātos dronus, kuru lidināšanai nav nepieciešama tieša...



Dienvidkorejas autoražotājs Kia līdz 2025. gadam plāno piedāvāt 11 dažādus elektroauto modeļus, tāpēc šobrīd tiek aktīvi strādāts gan bija elektriskās piedziņas platformas, kā arī pārņemtas jau esošas tehnoloģijas no konkurentiem.

Viena no tādām ir Porsche sniegtā 800 voltu uzlādes sistēma, kuru šobrīd kā tirgū vienīgais saņēmis Taycan modelis. Kia mērķtiecīgi attīstot savu elektroauto piedāvājumu saredz iespējas šādā uzlādē, tāpēc plānots, ka auto modeļi, kuri būs paredzēti garākām distancēm, saņems 800 voltu uzlādi, lai veiktu ļoti ātru baterijas papildināšanu. Šobrīd Porsche Taycan var lādēties ar 270 kW jaudu. Šī tehnoloģija ļauj saglabāt un pat samazināt akumulatoru svaru. Kia plānos šo iespēju piedāvāt tieši Eiropas tirgus modeļiem no 2021. gada. Pārējie modeļi, kuru nobraucamajai distancei būs mazāka nozīme, saņems ierasto jomas standartu – 400 voltus.

Kia piegājiens elektrisko automašīnu izstrādē ir ņemt jau kaut ko tirgū gatavu, un pielāgot savām vajadzībām, kas noteikti šo procesu padara lētāku, jo izstrādāt visu elektrisko piedziņu, bateriju tehnoloģijas un novietojumu var aizņemt ilgu laiku un tam nepieciešamas lielas investīcijas. Taču attīstot savu tehnoloģiju, var radīt ļoti efektīvu risinājumu. Šobrīd tieši Volkswagen MEB rādītā platforma būs elektroauto nākotne daudziem ar VW saistītajiem uzņēmumiem, kā arī tā būs pieejama citiem autoražotājiem.

Kia uzskata, ka tieši Eiropa būs augošākais elektroauto tirgus, jo noteikumu dēļ autoražotājiem būs jāsamazaina CO2 izmeši, ko gaisā palaiž saražotie auto.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
LAN

Šis KIA risinājums arī ietvers DC–>DC pārveidotāju lai dabūtu tos 800 Voltus standarta ātrās uzlādes stacijā, tādējādi vēl jo vairāk izniekojot enerģiju un samazinot uzlādes ātrumu?

Ac/dc

Nedomāju, ka tur būs DC-DC. Porsche nav. Drīzāk iespeja sadalīt paku 2x400v grupās pie 500V stacijām.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: