web analytics

Volkswagen elektriskais krosovers ID.4 jau nonācis ražošanā

Jaunākie raksti

Eiropas Savienības valstis joprojām visai slinki ievēro GDPR noteikumus

Svaigs pētījums liecina, ka sodu skaits un apmērs par vispārīgās datu aizsardzības regulas (GDPR) principu neievērošanu Eiropas Savienības (ES)...

Squarofumi piedāvā 50 dolāru vērtu viedpulksteni ar e-tintes displeju

Uzņēmums Squarofumi (SQFMI) prezentējis savu viedpulksteni Watchy, kuru būs nepieciešams salikt un uzstādīt pašam lietotājam, kļūstot par DIY fanu...

Luminor uzsāk sadarbību ar IBM, lai paātrinātu bankas digitālo transformāciju

Luminor banka un IBM šonedēļ paziņoja par jaunu piecu gadu līgumu, saskaņā ar kuru IBM atbalstīs Luminor digitālajā transformācijas...

Modernizētā Mazda CX-5 gājējus uz ceļa atpazīst pat naktī

Otrās paaudzes CX-5 debitēja 2017. gadā, un Mazda inženieri ar to demonstrēja krosoveru, kas inženiertehnisko filozofiju pacēlis nākamajā līmenī. Automobilis...

TechChill atklāj 2021. gada pasākumu sezonu

Šogad jau desmito reizi pēc kārtas Rīgā norisināsies Baltijas reģiona vadošais tehnoloģiju un jaunuzņēmumu nozares pasākums TechChill, kas ik...



Volkswagen šajās dienās, acīmredzami, ieviesis nedaudz lielāku skaidrību savas ID elektroauto līnijas plānos, jo ir publiskota informācija par ID.3 pasūtījumu veikšanu, kā arī ražošanā parādījies ID.4 SUV modelis, kurš būs pirmais no jauno elektroauto saimes ar pieejamību visā pasaulē.

ID.4 būs salīdzinoši maza izmēra SUV (krosovera) tipa automašīna, kas balstīta uz ID CROZZ koncepta. Izmēru ziņā tas līdzināsies Tesla jaunākajai Model Y automašīnai. Pirmās ražošanā nonākušas aizmugures piedziņas versijas, bet pilnpiedziņa sekos vēlāk. Kaut arī nav zināma plašāka tehniskā informācija, aptuvenais nobraukums WLTP ciklā būs 500 km, kā arī lētākās versijas cena varētu sākties pat ap 40 000 USD, taču visdrīzāk šāda versija nebūs ar tik lielu nobraukumu.

Elektriskais krosovers iezīmēs jaunu ceļu Volkswagen attīstībā, jo tas būs pirmais elektroauto ar jauno MEB elektrisko piedziņu, kurš būs pieejams galvenajos auto tirgos – Eiropa, Ķīna un ASV. Piemēram, ID.3 modelis nebūs pieejams ASV, taču to var skaidrot ar amerikāņu vēlmi pēc lielākām automašīnām.

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Janis Liepins

Man tomēr liekas idiotiski auto, kura forma nodrošina lielāku enerģijas patēriņu dēļ lielākas gaisa pretestības, aprīkot ar dzinēju, kura lielākais trūkums ir veicamā distance. Turklāt distance aug ar būtisku pašmasas un cenas pieaugumu.
Attiecīgi elektrisks krosovers automātiski nozīmē vai nu: 1. Normāla cena, bet nelietojams vai 2. Nekonkurētspējīga cena un milzīga pašmasa.

Kartupelis3

Man kāreiz liekas, ka krosovera koncepts neattaisno savas priekšrocības dēļ palielinātām izmaksām degvielas izpildījumā. Bet ar elektrību sanāk, ka palielināta patēriņa u.c. izmaksas ir praktiski minimālas. Jā sākuma cena būs lielāka.. bet par 30-50k pirkt mazauto tikai lai tālāk aizbraukt ar neceļas.. kopumā jau piekrītu, tik liekas nav tik traki.. ja vēl āķi varētu uzstādīt..

Krotow

ID.4 vairāk domāts ASV tirgum, kur “resna” izskata auto ir lielā cieņā un SUV šobrīd ir visvairāk pārdotākā auto klase. Piepilsētu privātmājās dzīvojošajiem būs labs diezgan.

Reinis Rozitis

Nu nenozīmē gan to automātiski..

Teslas ķieģeļa truckam ir tas pats ~0.3 gaisa pretestības koeficients kas B6 passatam. Neatradu nekur id4 konkrēti (tikai id3 ar 0.26), bet domāju, ka gan jau tas pats 0.3 ir, tā kā nav nekāda pārmērīga mīnusa šādai virsbūves formai, pretēji ikdienas ērtībām (par tirgus pieprasījumu nemaz nerunājot).

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: