web analytics

Mobilo telefonu pārdošanas apjomi kritušies par 13%

Jaunākie raksti

Uzņēmējus aicina 10 dienās ekspertu vadībā izveidot interneta veikalus

No 28. janvāra līdz 8. februārim Kurzemes Biznesa inkubators sadarbībā ar Digitālo mārketinga fabriku un Mozello mājas lapu izstrādes...

Kursors.lv kopā ar Citadeli informēs par fintech jaunumiem

Ar prieku paziņoju, ka Kursors.lv uzsāk sadarbību ar Citadeles banku un visa gada garumā kopā informēsim par svarīgo finanšu...

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Covid-19 ietekmi uz finanšu tehnoloģiju attīstību

Domāju, ka tikai retais spēja paredzēt, kāds tieši izvērtīsies 2020. gads un kā sākontēji tālajā Ķīnā radies COVID-19 vīruss...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #401 (21.01.2021)

21. janvāra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Microsoft sadarbosies ar General Motors un investē autonomās braukšanas uzņēmumā Cruise

Tehnoloģiju uzņēmums Microsoft noslēdzis ilgtermiņa sadarbību ar autobūves uzņēmumiem General Motors, Honda un vēl citiem, lai investētu vairāk nekā...



Pirmais ceturksnis mums jau ir aiz muguras, tāpēc ir iespējams atskatīties uz mobilo telefonu pārdošanas apjomiem un novērtēt reālo vīrusa ietekmi tieši marta mēnesī. Jau iepriekš bijām ziņojuši, ka viedtālruņu tirgus bija sācis strauji kristies vīrusam sākoties.

Kamēr Apple prezentējis savus gada pirmo trīs mēnešu rādītājus, kas nokritušies par 8%, tikmēr analītiķi no uzņēmuma Canalys novērojuši, ka šobrīd ir zemākais mobilo tālruņu pārdošanas apjoms kopš 2013. gada, un salīdzinot ar 2019. gada pirmo ceturksni kritums ir par 13%.

Kaut arī iesākoties 2020. gadam telefonu ražotāji bija uztraukušies kā tiks apmierināta lielā pircēju vēlme, vīrusam iestājoties, viss itin ātri apgriezās kājām gaisā. Sagaidot, ka tieši otrais ceturtksnis parādīs īsto triecienu piegādes apjomos un finanšu rezultātos, jo aprīļa un maija mēnešos varētu atspoguļoties reāla situācija, kad cilvēki neizvēlas ieguldīt tūkstoš eiro vērtā dārgā gala telefonā.

Samsung un Huawei šajā laikā zaudējuši jau 17% no saviem pārdošanas rādītājiem, bet vietējie Ķīnas ražotāji Xiaomi un Vivo ir ieguvuši attiecīgi 9% un 3% pārdošanas apjomu pieaugumu. Iespējams, tas saistīts ar to, ka rūpnīcas Ķīnā atsāk savu darbu, kas arī ir galvenie telefonu detaļu ražotāji, un cilvēki šobrīd izvēlas iegādāties lētāku vietējo produktu.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
rudzu rikas

Nu cik tad var pirkt tos telefonus kā spēlmantiņas, ik pa pusgadam jaunu. Patērētāju sabiedrība, ibio. Es paņēmu jaunu pēc vairāk nekā 3 gadu lietošanas. Un tam bija pamatots iemesls. Ja gribētu varētu turpināt izmantot arī iepriekšējop un pat iepriekšējo pirms iepriekšējā :)

Diso

Nav vairs tik lielu inovāciju un pieejamas cenas, lai pirktu jaunu telefonu katru gadu

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: