Reklāma

Waze tagad noderīgāks elektroauto braucējiem

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

Waze Latvijas brīvprātīgo kopienas Facebook lapa šodien informē, ka arī Latvijā tagad ir iespējams izmantot Waze lietotnes funkcijas, kas īpaši noderīgas elektroauto braucējiem. Proti, lietotnē varam norādīt, ka braucam ar elektroauto un tad atbilstoši CSN navigācija piedāvās maršrutus arī pa sabiedriskā transporta joslām. Iepriekš to varēja dabūt gatavu, ja izvēlēlējāmies Taksometrs vai Moto braucamrīka tipus. Tāpat vietējie Waze entuziasti ir pievienojuši lietotnē arī informāciju par lielāko daļu elektroauto uzlādes stacijām. Tās var meklēt pēc EUS / EUP atslēgvārdiem vai izmantojot elektriskās rozetes emoji (🔌). Izskatās, ka šobrīd Latvijā atjaunotā lietotnes versija pieejama Android ierīcēm, jo vismaz uz mana iPhone vēl nerādās. Jāpagaida, drīzumā jābūt.

Iepriekšējās brīvdienās ar jauno VW e-up! elektroauto mēroju 1000km braucienu un ar galvenajām brauciena laikā gūtajām atziņām vari iepazīties šajā rakstā/video.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK
27.04.2020 14:26

Phe, es domāju būs “vieglā” versija, kas mazāk tērēs telefona CPU, tādejādi nebūs jālādē braucot…

Krotow
27.04.2020 14:32

Tad jau laifkakeri varēs norādīt vāzei savu auto kā elektro un vālēt pa sabiedriskā transporta joslām līdz pirmajam CP postenim.

Skābene
27.04.2020 16:23

Pamanīju, ka Waze sācis arī brīdināt par dzelzceļa pārbrauktuvēm pirms to šķērsošanas! Būtu feini, ja vēl brīdinājums sinhronizētos ar LDZ datiem par to, cikos pārbrauktuves veras ciet un šo info izmantotu ceļu plānošanas algoritmā, lai nav jāstāv pie aizvērtām pārbrauktuvēm, bet var braukt pa alternatīvu maršrutu.
Vai arī Liepājā, kur izgriežamais tilts, navigācija liek braukt pāri karostas tiltam, bet tilts uz 2h izgriezts, lai var kuģi iebraukt kanālā.

Krotow
27.04.2020 17:37
Reply to  Skābene

Tas patiešām būtu noderīgi. Dēļ slēgtas Mangaļu kravas pārbrauktuves ir sanācis braukt apkārt ar lielu līkumu pa Viestura prospektu.

KKTK
27.04.2020 18:11
Reply to  Skābene

Ja jau viņi nespēja sasinhronizēties ar Ķeguma tilta remondarbiem (kad bija), tad ko tur vēl par vilcieniem sapņot :D

Astro
27.04.2020 23:52
Reply to  Skābene

Nevar sinhronizēties ar to, kas nav prognozējams. Priekš tam ir galva uz pleciem, lai izvēlētos sev piemērotāko maršrutu.

Skābene
28.04.2020 08:47
Reply to  Astro

Nepiekrītu, pēc pasažieru vilciena var pulksteni regulēt, iet ļoti precīzi pēc grafika! Tātad dati ir. Arī manis pieminētajam Liepājas izgriežamajam tiltam ir grafiks, tātad arī citiem paceļamajiem, vai izgriežamajiem tiltiem, pārceltuvēm, prāmjiem visā pasaulē ir grafiki un tos būtu jauki sinhronizēt.

Jānis
28.04.2020 09:31
Reply to  Skābene

Tas būtu diezgan forši, beeet diemžēl gandrīz neiespējami. Lai normāli to varētu izdarīt tur jābūt vienotam API, bet tā kā pasaulē ir tukstošiem dažādu dzelzceļa firmu, un vēl vairāk visādu paceļamu tiltu un waze nekad netaisīs integrācijas ar visām firmām, pie tam kur daudzām gan jau nav nemaz tādas informācijas, kuru viegli paņemt un apstrādāt.
Bet ja otrādi taisa, ka visi sūta datus pašam waze, arī nekad nenotiks jo visādiem LDZ un Liepājas domēm utt. simts gadus neinteresē tērēt laiku/naudu, lai viedotu kaut kādus IT risinājumus priekš kaut kāda waze.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: