Reklāma

Apple noziedojis 20 miljonus sejas masku un 1 miljonu sejas vairogu

Jaunākie raksti

Piedalies konkursā un laimē QNAP TS-130 NAS

Tikko noslēdzām iepriekšējo konkursu un jau klāt nākamais! Šoreiz balvā mājas lietotājiem piemērotais QNAP TS-130 NAS. Tā ir klusa...

Baumo, ka Apple joprojām ir plāni bezvadu uzlādes risinājumiem

Apple par savu bezvadu lādētāju runas sāka jau 2017. gadā, tomēr paredzētā realizācija 2019. gadā tika atcelta. Kas bija...

Toyota sadarbosies ar BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto

Japāņu autoražotājs Toyota uzsācis sadarbību ar ķīniešu uzņēmumu BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto. Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters,...

74% Latvijas autovadītāju sociālo mediju lietošanu pie stūres uztver kā vislielāko risku

Latvijā vairums jeb 74% autovadītāju ir pārliecināti, ka riskantākā rīcība, vadot automašīnu, ir sociālo mediju patēriņš. Savukārt gandrīz puse...

Huawei nākamgad sola Eiropā piedāvāt HarmonyOS ar Mate un Mate X viedtālruņiem

Huawei paziņojis, ka jau 2022. gadā pie klientiem Eiropā nonāks Mate un Mate X viedtālruņi ar uzstādītu HarmonyOS. Mate...

Kompānijas Apple vadītājs Tims Kuks savā Twitter kontā dalījies ar ziņu, ka uzņēmums jau šobrīd ir piegādājis 20 miljonus sejas masku visā pasaulē, balstoties uz lielāko nepieciešamību, kā arī ticis saražots 1 miljons speciālo aizsargvairogu.

Kad runā pats svarīgākais kompānijas cilvēks, tad noteikti ir vērts ieklausīties, un tas apzīmē visa procesa nopietnību. Tims Kuks savā video uzsver, ka šobrīd notiek cieša sadarbība starp piegādātājiem, inženieriem un produktu dizaineriem, lai izveidotu pēc iespējas efektīvākus veidus kā piegādāt un ražot sejas vairogus. Tas viss notiek sadarbojoties arī ar valdībām un medicīnas profesionāļiem, kuri šos produktus reāli lieto ikdienā. Apple plāno arī turpmāk saražot 1 miljonu aizsargvairogu nedēļā, lai tos piegādātu visā pasaulē.

Redzams, kā CEO paņem rokās speciālo aizsardzības produktu, kam Apple ir izveidojis speciālu lietošanas instrukciju sadaļu savā support mājaslapā, kā jau kompānijas stilā pienākas. Instrukcija ir ļoti labi ilustrēta un saprotama. Papildus norādītas vadlīnijas to tīrīšanai. Apple vairāk veic ziedotāja lomu, ja salīdzina ar Tesla un Razer, kuras pielāgo savas ražošanas līnijas.

Avots: Apple

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: