Reklāma

Apple noziedojis 20 miljonus sejas masku un 1 miljonu sejas vairogu

Jaunākie raksti

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

“Xiaomi” prezentējis strādājošu cilvēkveidīgo robotu “CyberOne”

Laikam jau sen aiz muguras ir tie laiki, kad elektronikas uzņēmums varēja izziņot jaunu tālruni un dēvēt to par...

“Meta” beidzot sāk testēt “Messenger” sarunu šifrēšanu

Uzņēmums "Meta" jau samērā ilgi strādā pie tā, lai tai piederošās saziņas lietotnes sniegtu pilnu šifrēšanu (end-to-end encryption) čatiem....

Shazam datora versija beidzot iegūst oficiālu atbalstu Apple M sērijas procesoriem

Apple oficiāli jau vairākus gadus ir Shazam īpašnieks, bet tās datora versija bija palikusi nedaudz ēnā, un beidzot, pēc...

Opel Astra apskats – vai Stellantis spēs izglābt Opel?

Opel savas laikā ir piedzīvojis pamatīgas izmaiņas. Pēdējās izmaiņas ir kopš 2017. gada, kad PSA (Peugeot Citroën) automobiļu ražošanas...

Kompānijas Apple vadītājs Tims Kuks savā Twitter kontā dalījies ar ziņu, ka uzņēmums jau šobrīd ir piegādājis 20 miljonus sejas masku visā pasaulē, balstoties uz lielāko nepieciešamību, kā arī ticis saražots 1 miljons speciālo aizsargvairogu.

Kad runā pats svarīgākais kompānijas cilvēks, tad noteikti ir vērts ieklausīties, un tas apzīmē visa procesa nopietnību. Tims Kuks savā video uzsver, ka šobrīd notiek cieša sadarbība starp piegādātājiem, inženieriem un produktu dizaineriem, lai izveidotu pēc iespējas efektīvākus veidus kā piegādāt un ražot sejas vairogus. Tas viss notiek sadarbojoties arī ar valdībām un medicīnas profesionāļiem, kuri šos produktus reāli lieto ikdienā. Apple plāno arī turpmāk saražot 1 miljonu aizsargvairogu nedēļā, lai tos piegādātu visā pasaulē.

Redzams, kā CEO paņem rokās speciālo aizsardzības produktu, kam Apple ir izveidojis speciālu lietošanas instrukciju sadaļu savā support mājaslapā, kā jau kompānijas stilā pienākas. Instrukcija ir ļoti labi ilustrēta un saprotama. Papildus norādītas vadlīnijas to tīrīšanai. Apple vairāk veic ziedotāja lomu, ja salīdzina ar Tesla un Razer, kuras pielāgo savas ražošanas līnijas.

Avots: Apple

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma