web analytics

Quibi – jauns straumēšanas serviss īpaši nepacietīgajiem

Jaunākie raksti

Visi pilnībā elektriskie Volvo modeļi būs pieejami tikai tiešsaistē

Volvo Cars pašlaik fundamentāli mainās jautājumā, kā un kur apmierināt savu klientu vajadzības, un pārveidos tradicionālo pārdošanas modeli, pārejot...

Volvo Cars auto kļūs pilnībā elektriski līdz 2030. gadam

Uzņēmums Volvo Cars ir apņēmies kļūt par līderi ātri augošajā premium klases elektrisko automašīnu tirgū un plāno kļūt par...

Citadeles bezkontakta maksājumu gredzena izmēģinājums

Citadele 2017. gada rudenī pirmā Baltijā saviem klientiem sāka piedāvāt bezkontakta maksājumus ar viedtālruni. Tas toreiz bija liels notikums,...

Sekojot Eiropas noteiktajiem likumiem, Apple mājaslapā ir pieejams ierīču labošanas novērtējums

Pagājušā gada novembrī parādījās informācija par to, ka Eiropā tirgotajiem produktiem būs speciāli jānorāda tas, cik ierīci ir viegli...

LastPass Android lietotne pusslepeni vāc tavus datus

Tīmekļa drošības pētnieki no Exodus (Vācija) paziņojuši, ka LastPass Android lietotne vācot lietotāja datus, turklāt šie dati tiek nodoti...

Laikā, kad cilvēkiem noteikti “pietrūkst” dažāda satura straumēšanas servisu, 6.aprīlī tirgū ienācis vēl viens spēlētājs, kuram ir savs rokraksts. Tas ir Quibi, kas pieejams vienīgi uz viedierīcēm (Android un iOS), kā arī tas piedāvā orģināli veidotus šovus ne garākus par 10 minūtēm.

Quibi serviss savu odziņu saredz tajā, ka īsajiem šoviem tiks piesaistītas zināmas personas kā Nikola Ričija, basketbolists Lebrons Džeimss un pat aktieris Toms Krūzs. Platforma šobrīd piedāvā 24 šovus, taču gada laikā to skaitu plānots palielināt līdz 175. Quibi sauklis ir “Quick bites. Big stories.”, ko varētu tulkot kā “Ātras uzkodas. Lieli stāsti”. Tas pilnībā atspoguļo servisa mērķi sniegt kaut ko ļoti oriģinālu un interesantu ar īsa laika patēriņu.

Quibi mēneša abonēšanas maksa ir 4,99 USD, šobrīd pirmās 90 dienas atļaujot izmantot bez maksas. Interesanti, ka par šo cenu joprojām būs redzamas reklāmas, jo saturs bez tām maksā 7,99 USD. Jāpiezīmē, ka serviss saņem daudz kritikas par savu ideju radīt tieši īsu video maksas saturu, taču uzņēmums līdz šim saņēmis iespaidīgas 1,75 miljardu dolāru investīcijas. Quibi šobrīd nav pieejams Latvijā (iegāju gan App Store uz iPhone, gan Play Store uz Samsung), bet bez ASV tas izlaists arī Anglijā (7,99 GBP) un Austrālijā. Kompānija sevi salīdzina ar HBO, kas savulaik sākā piedāvāt speciāli veidoto saturu par maksu, kad tas nebija populāri.

Esošais šovu piedāvājums pārstāv dažādus žanrus kā mūzika, dokumentālie sižeti, ēdienu gatavošana, daba, sports un arī trillera cienīgi stāsti. Quibi YouTube kanālā pieejami īsie reklāmas video no visiem šobrīd piedāvātajiem šoviem. Personīgi man acīs iekrita raidījums “Prodigy”, kurā atspoguļots profesionālo sportistu treniņu darbs.

Quibi konkurenti gan nebūs Netflix, Apple TV+ vai Disney+, bet tas drīzāk ir YouTube, kurā laika ziņā īsāks saturs ir krietni raksturīgāks. Tāpat var vilkt paralēles ar Facebook un Instagram pieejamajiem video, taču šie divi ir bez maksas. Gaidīsim, kad serviss varētu parādīties mūsu pusē, jo personīgi daži šāda formāta šovi man liekas pievilcīgi.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Tasesmues

Neliela kļūda – raksurīgāks

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: