Reklāma

Ģimenes ārstiem bez maksas pieejama SmartMedical platforma

Jaunākie raksti

CAT izziņojis izturīgu, savāžamu viedtālruni S22 Flip

CAT S22 Flip ir jauns izturīgais viedtālrunis, kas ticis pie tā dēvētā clamshell dizaina. Viedtālruni varēsi aizvērt ciet, lai...

IKEA un ASUS ROG kopīgi radītās mēbeles būs pieejamas jau oktobrī

Pirms aptuveni gada IKEA un ASUS ROG kopīgi paziņoja par mēbeļu sēriju izveidi datorspēļu cienītājiem. Paziņots, ka jau oktobrī...

“NIO” nākamgad plāno pilnvērtīgi ienākt Eiropas tirgū

Ķīniešu elektroauto ražotājs "NIO" apstiprinājis, ka nākamā gada beigās Vācijā ieradīsies "ET7" elektriskais sedans, kas iezīmēs autoražotāja pilnvērtīgu ienākšanu...

Microsoft izziņo, ka klasiskā Office 2021 versija būs pieejama sākot no 5. oktobra

Jau februāra sākumā Microsoft informēja, ka jaunākā Microsoft Office 2021 versija būs pieejama vēlāk šī gada laika, un pēc...

Apple iPhone 13 Pro modeļa grafiskā apstrādes jauda būs par 55% labāka nekā iPhone 12 Pro

Šajā nedēļā Apple beidzot izziņoja atjaunotus četrus iPhone 13 modeļus. Kaut arī tie vēl nav oficiāli nonākuši pie gala...

Lai COVID-19 vīrusa izplatības apstākļos ārsti droši varētu aprūpēt savus pacientus, SmartMedical izstrādātāji bez maksas uz krīzes laiku piedāvā pieslēgt risinājumu attālinātām konsultācijām ģimenes ārstiem, kuriem tas nepieciešams. Sagatavota atvieglotā SmartMedical versija, lai nodrošinātu ārstiem visu nepieciešamo pacientu ārstēšanai attālināti – pacientu pierakstu tiešsaistē, sasaisti ar e-Veselības un NVD sistēmām, datu apmaiņu ar laboratorijām, iespēju noformēt e-recepti, darba nespējas lapu, nosūtījumu, izrakstu vai ārsta konsultācijas slēdzienu, e-kvīts izsniegšanu par konsultāciju un tās nosūtīšanu pacientam uz e-pastu.

SmartMedical bez maksas pieejams ģimenes ārstiem un ārstu praksēm visā Latvijā. Tas izmantojams tiešsaistē, un tā instalēšanu tehniskā atbalsta dienests nodrošinās attālināti. Risinājums ir intuitīvs lietošanā, taču ikvienam tiks nosūtīta arī lietotāja rokasgrāmata, sniegta pieeja lietotāju atbalsta portālam.

Lai pieteiktos, ārsti aicināti aizpildīt pieteikumu mūsu mājas lapā, norādot piezīmēs “SmartMedical bez maksas” vai sūtīt pieteikumu elektroniski: arstiem@smartmedical.lv.

“Ārkārtas situācijā par savu pienākumu uzskatām dalīties ar to, ko pārzinām vislabāk – ar rīkiem un zināšanām, kas nodrošina ārsta darbu t.sk. arī attālināti, lai pacienti var turpināt saņemt svarīgo palīdzību,” uzsver Blue Bridge Technologies valdes priekšsēdētājs Jānis Rancāns. “SmartMedical ir pārbaudīts risinājums, to savā ikdienā izmanto gan nelielas ārstu prakses, gan lielas Latvijas slimnīcas. Portālā www.piearsta.lv jau tiek veikti vairāk nekā 5000 attālināti pieraksti mēnesī. Ārkārtas situācijas apstākļiem esam sagatavojuši versiju, ko ātri sākt lietot bez būtiskām priekšzināšanām.”

“Ir apsveicams arī Nacionālā Veselības Dienesta (NVD) lēmums attālinātas konsultācijas noteikt kā pakalpojumu,” uzsver Jānis Rancāns. “Papildinot klasifikatoru ar jauniem pakalpojuma kodiem, ārsti tos varēs noradīt APANS talonā un saņemt samaksu par šo darbu.”

Līdz ar COVID-19 izplatību, ģimenes ārstu darba slogs būtiski pieaug un sarežģītāks – viņiem īpaši jārūpējas par pacientu drošību klātienes apmeklējuma laikā  un vienlaikus jānodrošina arī COVID-19 pacientu īpaša uzraudzība. Nacionālais veselības dienests (NVD) aicinājis iedzīvotājus nedoties pie ģimenes ārsta bez iepriekšējas pieteikšanās, ārstu biedrības – aicinājušas pēc iespējas pakalpojumu sniegt attālināti.

Izmantojot attālinātu konsultāciju risinājumu, pacientiem ir nodrošināta iespēja jebkurā diennakts laikā pieteikties vizītei tiešsaistē (www.piearsta.lv) ārsta kalendārā norādītajā periodā. Pieraksta datumā un laikā ārsts zvanīs pacientam uz pieraksta piezīmēs norādīto telefona numuru un sniegs konsultāciju. Savstarpēji vienojoties, iespējams izmantot arī videokonferenču rīkus kā Zoom, Skype, citus. Daži no būtiskiem ieguvumiem ārstam – viņš ātri saņem pacienta palīdzības pieteikumu, var uz to savlaicīgi reaģēt; viņa rīcībā ir korekti pacienta dati – reģistrējoties portālā pacients norāda Vārdu, Uzvārdu, personas kodu, tālr. numuru un e-pastu.

Reklāma

10 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
10 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Es savus datus šādam resursam neuzticētu! Paskatoties vien HTTP galvenes ir skaidrs ka drošības audits vēl nav bijis.

Lai sāk ar automātisko HTTPS redirektu uzstādīšanu klientiem izsniegtajiem apakšdomēniem, savādāk viss iet nešifrēts, ja vien interneta pārlūkā speciāli neraksta adresei sākumā https://

Drusku neiet kopā ar īpašajiem SSL protokoliem, kā te rakstīts. https://smartmedical.lv/iespejas/datu-drosiba/

Izklausās pēc rupjas kļūdas. Parādi, lūdzu, kādu no šādiem viņu domēniem.

Publiski nelikšu, lai nekompromitētu drošību. Es Tev aizsūtīju ziņu ar piemēru kursora kontaktu formā.

Paldies par norādi uz konfigurācijas nepilnību.
Kļūdas konfigurācijā ir novērstas 01.04.2020.

Jā, izskatās, ka tagad viss ar HTTPS redirektu ir kārtībā!
Paldies!

Ja tikai tas būtu vienīgais drošības trukums…

Vai tev ir žēl par to uzrakstīt, ja reiz esi ko atklājis? Es uzrakstīju, un vismaz šis caurums tika ātri aizvērts.

Ir vairākas pozīcijas, kā uz šo varam skatīties. Jā, privāta sistēma, viņiem pašiem vajadzēja auditu ņemt pirms laist tik sensitīvus datus lietotājiem. Bet no otras puses, ja mēs varam to sistēmu vismaz no saviem ieteikumiem padarīt drošāku, tad kāpēc to nedarīt?

Īstais laiks, kad uzsēdināt ārstus uz savu pakalpojumu adatas! :)

Reklāma
Reklāma
Reklāma