Lai COVID-19 vīrusa izplatības apstākļos ārsti droši varētu aprūpēt savus pacientus, SmartMedical izstrādātāji bez maksas uz krīzes laiku piedāvā pieslēgt risinājumu attālinātām konsultācijām ģimenes ārstiem, kuriem tas nepieciešams. Sagatavota atvieglotā SmartMedical versija, lai nodrošinātu ārstiem visu nepieciešamo pacientu ārstēšanai attālināti – pacientu pierakstu tiešsaistē, sasaisti ar e-Veselības un NVD sistēmām, datu apmaiņu ar laboratorijām, iespēju noformēt e-recepti, darba nespējas lapu, nosūtījumu, izrakstu vai ārsta konsultācijas slēdzienu, e-kvīts izsniegšanu par konsultāciju un tās nosūtīšanu pacientam uz e-pastu.

SmartMedical bez maksas pieejams ģimenes ārstiem un ārstu praksēm visā Latvijā. Tas izmantojams tiešsaistē, un tā instalēšanu tehniskā atbalsta dienests nodrošinās attālināti. Risinājums ir intuitīvs lietošanā, taču ikvienam tiks nosūtīta arī lietotāja rokasgrāmata, sniegta pieeja lietotāju atbalsta portālam.

Lai pieteiktos, ārsti aicināti aizpildīt pieteikumu mūsu mājas lapā, norādot piezīmēs “SmartMedical bez maksas” vai sūtīt pieteikumu elektroniski: arstiem@smartmedical.lv.

“Ārkārtas situācijā par savu pienākumu uzskatām dalīties ar to, ko pārzinām vislabāk – ar rīkiem un zināšanām, kas nodrošina ārsta darbu t.sk. arī attālināti, lai pacienti var turpināt saņemt svarīgo palīdzību,” uzsver Blue Bridge Technologies valdes priekšsēdētājs Jānis Rancāns. “SmartMedical ir pārbaudīts risinājums, to savā ikdienā izmanto gan nelielas ārstu prakses, gan lielas Latvijas slimnīcas. Portālā www.piearsta.lv jau tiek veikti vairāk nekā 5000 attālināti pieraksti mēnesī. Ārkārtas situācijas apstākļiem esam sagatavojuši versiju, ko ātri sākt lietot bez būtiskām priekšzināšanām.”

“Ir apsveicams arī Nacionālā Veselības Dienesta (NVD) lēmums attālinātas konsultācijas noteikt kā pakalpojumu,” uzsver Jānis Rancāns. “Papildinot klasifikatoru ar jauniem pakalpojuma kodiem, ārsti tos varēs noradīt APANS talonā un saņemt samaksu par šo darbu.”

Līdz ar COVID-19 izplatību, ģimenes ārstu darba slogs būtiski pieaug un sarežģītāks – viņiem īpaši jārūpējas par pacientu drošību klātienes apmeklējuma laikā  un vienlaikus jānodrošina arī COVID-19 pacientu īpaša uzraudzība. Nacionālais veselības dienests (NVD) aicinājis iedzīvotājus nedoties pie ģimenes ārsta bez iepriekšējas pieteikšanās, ārstu biedrības – aicinājušas pēc iespējas pakalpojumu sniegt attālināti.

Izmantojot attālinātu konsultāciju risinājumu, pacientiem ir nodrošināta iespēja jebkurā diennakts laikā pieteikties vizītei tiešsaistē (www.piearsta.lv) ārsta kalendārā norādītajā periodā. Pieraksta datumā un laikā ārsts zvanīs pacientam uz pieraksta piezīmēs norādīto telefona numuru un sniegs konsultāciju. Savstarpēji vienojoties, iespējams izmantot arī videokonferenču rīkus kā Zoom, Skype, citus. Daži no būtiskiem ieguvumiem ārstam – viņš ātri saņem pacienta palīdzības pieteikumu, var uz to savlaicīgi reaģēt; viņa rīcībā ir korekti pacienta dati – reģistrējoties portālā pacients norāda Vārdu, Uzvārdu, personas kodu, tālr. numuru un e-pastu.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
10 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Latvietis Latvietis

Es savus datus šādam resursam neuzticētu! Paskatoties vien HTTP galvenes ir skaidrs ka drošības audits vēl nav bijis.

Ingus

Lai sāk ar automātisko HTTPS redirektu uzstādīšanu klientiem izsniegtajiem apakšdomēniem, savādāk viss iet nešifrēts, ja vien interneta pārlūkā speciāli neraksta adresei sākumā https://

Drusku neiet kopā ar īpašajiem SSL protokoliem, kā te rakstīts. https://smartmedical.lv/iespejas/datu-drosiba/

Kristaps Skutelis

Izklausās pēc rupjas kļūdas. Parādi, lūdzu, kādu no šādiem viņu domēniem.

Ingus

Publiski nelikšu, lai nekompromitētu drošību. Es Tev aizsūtīju ziņu ar piemēru kursora kontaktu formā.

SmartMedical

Paldies par norādi uz konfigurācijas nepilnību.
Kļūdas konfigurācijā ir novērstas 01.04.2020.

Ingus

Jā, izskatās, ka tagad viss ar HTTPS redirektu ir kārtībā!
Paldies!

Pff

Ja tikai tas būtu vienīgais drošības trukums…

Ingus

Vai tev ir žēl par to uzrakstīt, ja reiz esi ko atklājis? Es uzrakstīju, un vismaz šis caurums tika ātri aizvērts.

Ir vairākas pozīcijas, kā uz šo varam skatīties. Jā, privāta sistēma, viņiem pašiem vajadzēja auditu ņemt pirms laist tik sensitīvus datus lietotājiem. Bet no otras puses, ja mēs varam to sistēmu vismaz no saviem ieteikumiem padarīt drošāku, tad kāpēc to nedarīt?

Pff
Skābene

Īstais laiks, kad uzsēdināt ārstus uz savu pakalpojumu adatas! :)