Apple sasniedzis labākos pārdošanas rādītājus savam lietotņu veikalam App Store visā tā vēsturē, jo 2019. gadā katrs Amerikas lietotājs vidēji iztērējis 100 USD par speciālajiem pirkumiem tieši lietotnēs un iegādājoties maksas versijas.

2008. gadā Apple bija pionieri un vizionāri, kuri ieviesa speciālu platformu, apkopojot dažāda veida viedtālruņu lietotnes vienuviet, kā arī kopumā izveidojot jaunu nišu telefonu lietošanas paradumos, kas nu jau ir miljardu bizness. To pierāda jau iepriekš minēto 100 dolāru izdevumi katra Amerikas iOS platformas lietotāja maciņā, kas salīdzinot ar 2018. gada datiem auguši par 21 USD no 79 USD, kas ir 27%. Tiesa no 2017. uz 2018. gadu pieaugums bijis 36% Būs interesanti pasekot 2020. gada datiem, vai mājās sēdēšanas ierobežojumi palielinās App Store ienākumus.

Avots: SensorTower

Vislielāko daļu no šiem izdevumiem aizņem mobilo spēļu segments ar 54% – 53,80 USD, bet vislielāko procentuālo pieaugumu piedzīvojušas dažādas foto un video apstrādes aplikācijas – 75% – no 3,60 līdz 6,30 USD. Kā norādīts pētījumā, tad vispopulārākais naudas pelnīšanas veids ir abonēšana nevis maksa par kādu noteiktu papildinājumu.

Šī, protams, ir salīdzinoši laba ziņa uzņēmumam, jo šajā nedēļā vēstījām, ka 2020. gads nebūs tas veiksmīgākais tieši no mobilo ierīču pārdošanas skatupunktu, līdz ar to uzņēmumiem ir jāspēj diferencēt savi peļņas avoti. Apple gadījumā tas var būt App Store, kā arī Apple TV+ serviss un News+, kuri bez fiziskas klātesamības ienes uzņēmumam naudu.

Kaut arī neizdevās atrast precīzākus datus par konkurentiem Google Play Store, tad balstoties uz avota pētījumu par kopumā iztērēto naudu abās platformās, Apple lietotāji iztērējuši gandrīz divas reizes vairāk naudas, kas ir aptuveni 85% vairāk nekā Google Play. Attiecīgi 54,2 miljardi pret 29,3 miljardiem USD.

Avots: SensorTower

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments