Pagājušā gada 4. novembrī Volkswagen (VW) uzsāka oficiālu elektriskā auto ID.3 sērijveida ražošanu, kas iezīmē jaunu pagrieziena punktu vācu autobūves grandam, jo tieši šim modelim jāveicina jaunais nākotnes tēls par elektrificētiem auto vienā no pasaulē populārākajiem auto brendiem. Tiesa jau decembrī tika ziņots tieši par programmatūras problēmām, kuras arvien tālāk atliek oficicālo auto prezentēšanas datumu.

Pirmos 10 000 ID.3 modeļus bija paredzēts piegādāt 2020. gada pavasarī tiem, kuri bija pieteikušies iepriekš, taču pēdējā informācija atklāj, ka VW joprojām ir lielas problēmas tieši ar digitālās sistēmas pusi, līdz ar to jau no ražošanas līnijas noripojušie auto šobrīd stāv lielos laukumos un gaida iespēju saņemt savu darbības algoritmu. Šobrīd pie kļūdu labojumiem strādājot vairāk nekā 10 000 tehnisko darbinieku, kuri ir pārstāvēti no grupas uzņēmumiem kā Audi un Porsche, norādot uz problēmas nopietnību.

Tiek vēstīts, ka katru dienu tiekot atrastas aptuveni 300 kļūdas, un atbildīgā komanda satiekoties divreiz dienā – no rīta un pēcpusdienā -, lai pārrunātu veiktās izmaiņas, kuras izmēģinājuma piloti pārbauda katru dienu. Kā norāda inženieri, tad programmatūra bijusi veidota steigā, par ko kompānijai šobrīd nākas maksāt, jo tiek lēsts, ka šīs labošanas process varētu aizņemt no 3 līdz pat 12 mēnešiem, iecērtot lielu robu autoražotāja plānos. 2020. gadā tas bija plānojis jau pārdot 100 000 ID.3 modeļus, kā arī 70 000 Audi e-tron, par kuru bateriju problēmu piegādi minējām pagājušajā nedēļā.

Pirmā informācija parādījās jau 2019. decembra beigās, kas patiešām norāda uz samilzušo problēmu ar jaunā auto izlaišanu, kam patiešām jābūt nozīmīgam solim Volkswagen un kopējā autorūpniecības vēsturē, uzsākot gan konkurenci Tesla Model 3, gan ceļā uz pieejamākiem elektriskajiem auto. Prezentējot ID.3, Volkswagen Group plānoja līdz 2028. gadam pārdot jau 22 miljonus ar elektrību darbināmus auto, taču šīs problēmas var krietni iedragāt šos plānus. Iespējams, pārvarot šo nopietno problēmu, kompānija spēs pacelties straujāk nekā plānots, līdzīgas paralēles velkot ar Teslas ražošanas problēmām 2018. un 2019. gadā.

Šis viss tieši ietekmē arī ID.4 modeļa ražošanu, kuru VW uzskata par atslēgu tieši uz Ziemeļamerikas tirgu, kurā dominē SUV tipa automašīnas.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments