Uzņēmums Audi uz pāris dienām bija spiests apturēt sava elektroauto E-Tron ražošanu, jo auto grands saskāries ar nozares problēmām tieši bateriju piegādē, kaut arī līdz šim pasaulē pārdoti 26 400 elektriskie SUV, kas neliekas tik daudz, salīdzinot ar 367 500 Teslas automašīnām 2019. gadā.
Audi ražotne Briselē no ceturtdienas līdz otrdienai bija pārtraukusi savu darbību, lai tiktu galā ar bateriju trūkumu, kurus kompānijai piegādā LG Chem Ltd. Tāpat nelielais pārtraukums saistīts ar to, ka tiks uzsākta arī sportiskās elektriskās kupejas ražošana, tāpēc šīs laiks veltīts arī ražotnes sagatavošanai, līdz ar to drīzumā varam gaidīt jaunus elektroauto.
Jau iepriekš ziņojām, ka Jaguar ir problēmas tieši ar bateriju piegādi elektroauto, kas norāda uz nozares lielāko problēmu, kurā tradicionālie autoražotāji vēlas dzīties pakaļ Teslas pārdošanas un ražošanas apjomiem, kura arī 2018. gadā saskārās ar šādu problēmu. Audi E-Tron jau iepriekš piedzīvojis problēmas, jo daļa no pirmā laiduma mašīnām tika atsauktas, saistībā ar bateriju aizdegšanās gadījumiem.
Mercedes arī nācies pagarināt laiku sava EQC elektroauto izlaišanas laikam, kas saistīti tieši ar bateriju piegādi no LG Chem. Tātad ir skaidrs, ka vienam Eiropas piegādātājam šajā jomā ir liela ietekme. Atsaucoties uz iepriekš rakstīto par VW plāniem piegādāt savu elektrisko šasiju ar baterijas sistēmu citiem partneriem, rodas jautājums, kāpēc kompānija nespēj palīdzēt grupā esošajam Audi, jo VW ir sadarbība arī ar kompānijām Samsung un SK Innovation bateriju piegādē.
Te tev nu nu bija “Teslas Killeri”.
Litija cena kāpj debesīs .