Reklāma

Spotify uzsāks reklāmu ievietošanu podkāstos

Jaunākie raksti

“Adidas” jaunās austiņas varēs uzlādēt ar saules gaismu

Sporta apģērbu zīmols "Adidas" ir labi pazīstams tehnoloģiju pasaulē, jo jau iepriekš padižojies gan ar bezvadu austiņām, gan inovatīviem...

Mozilla pētījumā 18 no 25 veselības lietotnēm atzītas par nedrošām

Un nedrošas vēl ir maigi sacīts... Mozilla veiktā pētījumā atklāts, ka ļoti liels skaits veselības un reproduktīvās veselības lietotnes nopludina...

Jaunie AMD Ryzen 7000 procesori oficiāli gaidāmi jau augusta beigās

AMD beidzot oficiāli nospraudis Ryzen 7000 procesoru izziņošanu 29. augustā, kas ir ātrāka par baumoto AMD Ryzen 7000 procesoru...

Apple iPhone Photos lietotne ļauj atpazīt augus un ziedus

Savus viedtālruņus mēs varam izmantot mūsu ikdienā dažādos veidos, ne tikai skatoties sociālos tīklus. Piemēram, Apple iPhone piedāvā iespēju...

Pixel telefoniem oficiāli pieejama Android 13 versija

Varbūt nedaudz noklusēti, bet no 15. augusta Google Pixel viedtālruņiem pieejama jaunākā Android 13 operētājsistēmas versija, bet citu zīmolu...

Mūzikas straumēšanas platforma Spotify izveidojusi jaunu pakalpojumu, par kuru paziņots tehnoloģiju izstādē CES 2020. Tā būs reklāmu ievietošana podkāstos atbilstošajai mērķauditorijai, ko varētu saukt par straumēšanas reklāmas iestarpinājumu (angliski streaming ad insertion).

Izmantojot jau šobrīd Spotify esošos podkāstu kanālus un lietotāju informāciju, kurai it kā vajadzētu būt privātai, kompānija būs spējīga palaist dažāda veida reklāmas tieši podkāsta laikā, balstoties uz klausītāja profilu. Tāpat tiek solīts, ka šīs reklāmas spēs sniegt ļoti precīzus datus par to cik reizes tā ir izsaukta, vai tā ir pilnībā noklausīta, vai ir sasniegts klients, kas ir vieni no galvenajiem digitālā mārketinga parametriem. Vienkārši sakot, divi cilvēki var klausīties vienu podkāsta epizodi, bet saņemt dažādas reklāmas. Kompānija uzsvērusi, ka būs iespējams pilnībā liegt pieeju saviem datiem, sekojot visām Eiropas datu drošības regulām.

Spotify apgalvo, ka šis būs jauns pakalpojums, kuram īsti nav konkurentu, jo citi straumēšanas servisi, nav spējīgi piedāvāt tik precīzu reklāmu mērķēšanu un izstrādāto principu, kā arī dažāda ne mūzikas satura klausīšanas tikai uzņem apgriezienus. Lai straumētā reklāma darbotos, lietotājam gan būs jābūt savienotam ar internetu, lai informācija būtu pieejama reālā laikā. Ja saturs lejupielādēts telefonā, tad reklāma nemaz nedarbosies.

Ja viss attīstīsies pēc Spotify plāniem un vīzijas, tad ir liela varbūtība, ka tieši šī platforma varētu kļūt par galveno podkāstu kanālu, jo satura veidotāji būtu ieinteresēti reklamēt ar vislielāko atdevi un precizitāti, ko sniegtu šis risinājums. Mani gan nedaudz mulsina reālais izpildījums, jo šobrīd tieši paša podkāsta runātāji bieži vien ieraksta savu sponsoru reklāmas, tad šeit var veidoties tāda kā “reklāma uz reklāmas”, tāpēc ar interesi būs jānovērtē izpildījums. Interesanti, ka arī Spotify Premium lietotāji saņems personalizētās reklāmas klausoties podkāstus, jo tiem nebūs iespēja no tām izvairīties.

23 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
23 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK
09.01.2020 14:57

Un tad brínás, ka pirátu lící iegriežas ar vien vairák lietotáju.

09.01.2020 15:06

“Spotify sāks reklamēt podkāstus atbilstošajai mērķauditorijai”. Jūs pat vairāk nepārlasiet, ko Google translate iztulko?
Nevis podkāstus reklamēs, bet podkāstos būs atbilstošā kas reklāmas. Gandrīz tas pats, kad rakstījāt, ka NOR puse no auto ir elektroauto 🤣

Kursors.lv
09.01.2020 17:49
Reply to  Sistaps

Norvēģijā nepilna puse no jauniem pārdotiem auto ir elektroauto un tas viņiem tā jau ir dažus pēdējos gadus. Par to īsti problēmas nav.

Kas attiecas uz Spotify, tad serviss, protams, var reklamēt konkrētām mērķauditorijām visu, ko vien vajag. Viņiem ir pietiekami daudz datu par cilvēku mūzikas klausīšanās paradumiem.

09.01.2020 23:49

Nw tu rakstu, ne virsrakstu izlasīji. Ir liela atšķirība vai reklamēs podkāstus vai pielāgos reklāmas podkāstos.

Tāpat kā starp valstī reģistrētajiem auto un vienā gadā jaunajiem reģistrētajiem auto.

Khe khem.

https://kursors.lv/2019/07/02/puse-no-norvegija-registretajiem-auto-ir-elektroauto-popularakais-zimols-tesla/

Kursors.lv
10.01.2020 04:16
Reply to  Sistaps

Cilvēks kļūdās, cilvēks labo savas kļūdas.

jjjjj
09.01.2020 15:21

Podkāsti bija tā nesamaitātā vide, kas deva patvērumu no YouTube un Facebook clickbaitiem, reklāmām, like/share pieprasījumiem un bezsatura nonsensa, bet tagad līdz ar visiem Krivenchy būs arī pastiprināta reklāmu klātesamība un datu vākšana. Ja tā aizies par modes lietu, podkāsti būs jaunais YouTube.

Kursors.lv
09.01.2020 17:52
Reply to  jjjjj

Podkāsti mēģina būt par jauno YouTube jau gadus desmit, ja ne vairāk. Atceros, kad es vispār sāku veidot pirmos blogus (un tas jau bija pirms 15 gadiem), tad mēs veidojām podkāstus. Tāpēc es tā skeptiski raugos uz runām par to, ka nu beidzot podkāsti būs kruti, podkāsti būs populāri.

LAN
09.01.2020 19:26
Reply to  jjjjj

Kāda vaina YT? Vismaz YT premium nerāda reklāmas, atšķirībā no Spotify premium (tad kāda jēga no Premium, gadījumā ja gandrīz tikai klausies podcāstus?).

jjjjj
10.01.2020 08:02
Reply to  LAN

YouTube ir miskaste ne tikai tāpēc, ka tur notiek datu vākšana un tiek rādītas reklāmas.

Skaks
10.01.2020 06:28

Gribi youtube bez reklāmām? Tad tev vajag YouTube Vanced (klāt micro G vajag instalēt), spotify arī ir atrodams internetā, tikai modificētā versijā. Pats izmantoju gan vienu, gan otru un reklāmu vispār nav.

KKTK
10.01.2020 09:21
Reply to  Skaks

Jūtūbe bez reklāmām ir Patreon. Bet modificētā versija nozīmē, ka tev telefonā ir trojas zirgu pļava.

Skaks
10.01.2020 17:03
Reply to  KKTK

Nav nekā, kā telefons strādā, tā arī turpina strādāt. Informāciju iepriekš ieguvu, pats interesējos arī. Viss strādā burvīgi un bez problēmām. Pat savienojot telefonu ar smart TV, ieslēdzu YouTube telefonā, uz TV nerāda reklāmas.

digitalk
11.01.2020 04:56
Reply to  Skaks

Kursorā defaultā nedrīkst apspriest pirātismu un līdzīgas tēmas, tāpēc bieži plosās maz informēti cilvēki ar šausmu stāstiem “atvērsi piratētu programmu — uzreiz kompis nosprāgs” līmenī. te pat par drošības jautājumiem tiražē pasakas.

Kursors.lv
11.01.2020 10:50
Reply to  digitalk

Drīkst apspriest pirātismu, bet nevajadzētu to šeit popularizēt.

Un par drošības jautājumu pasaku tiražēšanu bullshit.

digitalk
12.01.2020 12:04

— uz android drīkst instalēt tikai no playstore un ļoti nepieciešams antivīruss.
— kriptiska, grūti iegaumējama parole (kuru pierakstīs uz lapiņas) ir labāka par garu, bet viegli iegaumējamu.
klasiskas Kursora pasakas, abas lasītas vairākkārt.

Kursors.lv
12.01.2020 12:14
Reply to  digitalk

– Uz Android un iOS drošāk ir uzstādīt lietotnes no oficiālajiem to veikaliem. Tas ir fakts.
– Antivīrusi uz Android un iOS ir skems. Tie nedarbojas un absolūti nav vajadzīgi.
– Kriptiska un grūti iegaumējama parole ir labāka par īsu un viegli iegaumējamu, kas atkārtojas visur. Paroli vislabāk saglabāt paroļu pārvaldības rīkos, kā, piemēram, 1Password vai Bitwarden.

Tev vēl kāda pasaciņa aizķērusies azotē?

digitalk
12.01.2020 13:29

nu re, kā īstā folklorā ar katru iterāciju stāsts nedaudz pamainās ;)
tagad garās paroles vairs nav sliktākas un appus no playstores uzstādīt ir tikai ‘drošāk’.

Kursors.lv
12.01.2020 16:11
Reply to  digitalk

Neizdomā pasakas un viss būs labi.

Jēkabs Balodis
10.01.2020 08:31

Spotify podkāstiem neizmantoju, bet šī ziņa tā pat nedaudz satrauc – citas programmas kā pocketcasts (pats izmantoju), google podcasts un čupa citu varētu gribēt papildināt savas iespējas ar līdzīgu funkciju. Un ja nu ar laiku, ja tiek izmantota tāda lietotne, kas personalizētas reklāmas neraida, tad epizodei klāt nevar tikt? Spotify jau šobrīd atsevišķiem Gimlet podkāstiem epizodes savā platformā palaiž agrāk nekā citur.

Oskars
11.01.2020 00:16

Es loti biezhi podcastus klausos. Lai ari izmantoju muzikas straumesanas servisu ne Spotify, tad negribetu, ka Google Podcasts tas ari tiktu izdarits. Tad bus jalec uz Apple Music.

Eggy Mega
11.01.2020 00:48
Reply to  Oskars

Ja tas nesīs piķi, varēsi lekt kur gribi, tas jau būs priekšā.

Oskars
11.01.2020 09:07
Reply to  Eggy Mega

Lai arii pamazam ieklauj podcast, reklamas saturu runatajs, ka sho sponsore, kada firma, bet lidz tadai stadijai ka youtube nevelos.

Reklāma