web analytics

Spotify uzsāks reklāmu ievietošanu podkāstos

Jaunākie raksti

TP-Link Tapo C310 āra kameras konkurss

Viedās drošības kameras nav nekāds jaunums, esam tās apskatījuši jau vairākas reizes, bet iepriekš neesam pārāk bieži saskārušies ar...

“Google” draud Austrālijai ar meklētāja atslēgšanu, ja valsts spiedīs maksāt ziņu izdevējiem

Iespējams, kompānijai "Google" būs jāsāk maksāt Austrālijas ziņu izdevējiem, ja valdība pieņems jaunus tiesību aktus. "Google", protams, ar šādu...

Apsardzes uzņēmuma darbinieks pieslēdzies novērošanas kamerām, lai vērotu kailas sievietes

Kāds nu jau bijušais apsardzes firmas ADT darbinieks pieķerts pārkāpumos, kad izmantojot uzņēmuma resursus un iespējas, viņš ir pieslēdzies...

Microsoft Edge pārlūks informēs lietotājus par noplūdušām parolēm

Microsoft interneta pārlūkprogramma Edge, kas ir ieguvusi savu otro elpu un popularitātes pieaugumu pēdējā laikā, tagad saviem lietotājiem sniegs...

ASUS iepazīstina ar ProArt Display PA278CV monitoru

ASUS izziņojis ProArt Display PA278CV monitoru, kas spēj attēlot 100% no sRGB un arī Rec 709 krāstelpas, šis 27...



Mūzikas straumēšanas platforma Spotify izveidojusi jaunu pakalpojumu, par kuru paziņots tehnoloģiju izstādē CES 2020. Tā būs reklāmu ievietošana podkāstos atbilstošajai mērķauditorijai, ko varētu saukt par straumēšanas reklāmas iestarpinājumu (angliski streaming ad insertion).

Izmantojot jau šobrīd Spotify esošos podkāstu kanālus un lietotāju informāciju, kurai it kā vajadzētu būt privātai, kompānija būs spējīga palaist dažāda veida reklāmas tieši podkāsta laikā, balstoties uz klausītāja profilu. Tāpat tiek solīts, ka šīs reklāmas spēs sniegt ļoti precīzus datus par to cik reizes tā ir izsaukta, vai tā ir pilnībā noklausīta, vai ir sasniegts klients, kas ir vieni no galvenajiem digitālā mārketinga parametriem. Vienkārši sakot, divi cilvēki var klausīties vienu podkāsta epizodi, bet saņemt dažādas reklāmas. Kompānija uzsvērusi, ka būs iespējams pilnībā liegt pieeju saviem datiem, sekojot visām Eiropas datu drošības regulām.

Spotify apgalvo, ka šis būs jauns pakalpojums, kuram īsti nav konkurentu, jo citi straumēšanas servisi, nav spējīgi piedāvāt tik precīzu reklāmu mērķēšanu un izstrādāto principu, kā arī dažāda ne mūzikas satura klausīšanas tikai uzņem apgriezienus. Lai straumētā reklāma darbotos, lietotājam gan būs jābūt savienotam ar internetu, lai informācija būtu pieejama reālā laikā. Ja saturs lejupielādēts telefonā, tad reklāma nemaz nedarbosies.

Ja viss attīstīsies pēc Spotify plāniem un vīzijas, tad ir liela varbūtība, ka tieši šī platforma varētu kļūt par galveno podkāstu kanālu, jo satura veidotāji būtu ieinteresēti reklamēt ar vislielāko atdevi un precizitāti, ko sniegtu šis risinājums. Mani gan nedaudz mulsina reālais izpildījums, jo šobrīd tieši paša podkāsta runātāji bieži vien ieraksta savu sponsoru reklāmas, tad šeit var veidoties tāda kā “reklāma uz reklāmas”, tāpēc ar interesi būs jānovērtē izpildījums. Interesanti, ka arī Spotify Premium lietotāji saņems personalizētās reklāmas klausoties podkāstus, jo tiem nebūs iespēja no tām izvairīties.

23 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
23 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK

Un tad brínás, ka pirátu lící iegriežas ar vien vairák lietotáju.

Sistaps

“Spotify sāks reklamēt podkāstus atbilstošajai mērķauditorijai”. Jūs pat vairāk nepārlasiet, ko Google translate iztulko?
Nevis podkāstus reklamēs, bet podkāstos būs atbilstošā kas reklāmas. Gandrīz tas pats, kad rakstījāt, ka NOR puse no auto ir elektroauto 🤣

Kristaps Skutelis

Norvēģijā nepilna puse no jauniem pārdotiem auto ir elektroauto un tas viņiem tā jau ir dažus pēdējos gadus. Par to īsti problēmas nav.

Kas attiecas uz Spotify, tad serviss, protams, var reklamēt konkrētām mērķauditorijām visu, ko vien vajag. Viņiem ir pietiekami daudz datu par cilvēku mūzikas klausīšanās paradumiem.

Sistaps

Nw tu rakstu, ne virsrakstu izlasīji. Ir liela atšķirība vai reklamēs podkāstus vai pielāgos reklāmas podkāstos.

Tāpat kā starp valstī reģistrētajiem auto un vienā gadā jaunajiem reģistrētajiem auto.

Khe khem.

https://kursors.lv/2019/07/02/puse-no-norvegija-registretajiem-auto-ir-elektroauto-popularakais-zimols-tesla/

Kristaps Skutelis

Cilvēks kļūdās, cilvēks labo savas kļūdas.

jjjjj

Podkāsti bija tā nesamaitātā vide, kas deva patvērumu no YouTube un Facebook clickbaitiem, reklāmām, like/share pieprasījumiem un bezsatura nonsensa, bet tagad līdz ar visiem Krivenchy būs arī pastiprināta reklāmu klātesamība un datu vākšana. Ja tā aizies par modes lietu, podkāsti būs jaunais YouTube.

Kristaps Skutelis

Podkāsti mēģina būt par jauno YouTube jau gadus desmit, ja ne vairāk. Atceros, kad es vispār sāku veidot pirmos blogus (un tas jau bija pirms 15 gadiem), tad mēs veidojām podkāstus. Tāpēc es tā skeptiski raugos uz runām par to, ka nu beidzot podkāsti būs kruti, podkāsti būs populāri.

LAN

Kāda vaina YT? Vismaz YT premium nerāda reklāmas, atšķirībā no Spotify premium (tad kāda jēga no Premium, gadījumā ja gandrīz tikai klausies podcāstus?).

jjjjj

YouTube ir miskaste ne tikai tāpēc, ka tur notiek datu vākšana un tiek rādītas reklāmas.

Skaks

Gribi youtube bez reklāmām? Tad tev vajag YouTube Vanced (klāt micro G vajag instalēt), spotify arī ir atrodams internetā, tikai modificētā versijā. Pats izmantoju gan vienu, gan otru un reklāmu vispār nav.

KKTK

Jūtūbe bez reklāmām ir Patreon. Bet modificētā versija nozīmē, ka tev telefonā ir trojas zirgu pļava.

Skaks

Nav nekā, kā telefons strādā, tā arī turpina strādāt. Informāciju iepriekš ieguvu, pats interesējos arī. Viss strādā burvīgi un bez problēmām. Pat savienojot telefonu ar smart TV, ieslēdzu YouTube telefonā, uz TV nerāda reklāmas.

digitalk

Kursorā defaultā nedrīkst apspriest pirātismu un līdzīgas tēmas, tāpēc bieži plosās maz informēti cilvēki ar šausmu stāstiem “atvērsi piratētu programmu — uzreiz kompis nosprāgs” līmenī. te pat par drošības jautājumiem tiražē pasakas.

Kristaps Skutelis

Drīkst apspriest pirātismu, bet nevajadzētu to šeit popularizēt.

Un par drošības jautājumu pasaku tiražēšanu bullshit.

digitalk

— uz android drīkst instalēt tikai no playstore un ļoti nepieciešams antivīruss.
— kriptiska, grūti iegaumējama parole (kuru pierakstīs uz lapiņas) ir labāka par garu, bet viegli iegaumējamu.
klasiskas Kursora pasakas, abas lasītas vairākkārt.

Kristaps Skutelis

– Uz Android un iOS drošāk ir uzstādīt lietotnes no oficiālajiem to veikaliem. Tas ir fakts.
– Antivīrusi uz Android un iOS ir skems. Tie nedarbojas un absolūti nav vajadzīgi.
– Kriptiska un grūti iegaumējama parole ir labāka par īsu un viegli iegaumējamu, kas atkārtojas visur. Paroli vislabāk saglabāt paroļu pārvaldības rīkos, kā, piemēram, 1Password vai Bitwarden.

Tev vēl kāda pasaciņa aizķērusies azotē?

digitalk

nu re, kā īstā folklorā ar katru iterāciju stāsts nedaudz pamainās ;)
tagad garās paroles vairs nav sliktākas un appus no playstores uzstādīt ir tikai ‘drošāk’.

Kristaps Skutelis

Neizdomā pasakas un viss būs labi.

Jēkabs Balodis

Spotify podkāstiem neizmantoju, bet šī ziņa tā pat nedaudz satrauc – citas programmas kā pocketcasts (pats izmantoju), google podcasts un čupa citu varētu gribēt papildināt savas iespējas ar līdzīgu funkciju. Un ja nu ar laiku, ja tiek izmantota tāda lietotne, kas personalizētas reklāmas neraida, tad epizodei klāt nevar tikt? Spotify jau šobrīd atsevišķiem Gimlet podkāstiem epizodes savā platformā palaiž agrāk nekā citur.

Oskars

Es loti biezhi podcastus klausos. Lai ari izmantoju muzikas straumesanas servisu ne Spotify, tad negribetu, ka Google Podcasts tas ari tiktu izdarits. Tad bus jalec uz Apple Music.

Eggy Mega

Ja tas nesīs piķi, varēsi lekt kur gribi, tas jau būs priekšā.

Oskars

Lai arii pamazam ieklauj podcast, reklamas saturu runatajs, ka sho sponsore, kada firma, bet lidz tadai stadijai ka youtube nevelos.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: