Reklāma

Samsung prezentējis digitālo cilvēku Neon

Jaunākie raksti

Google ierobežo Google reklāmas iespējas Android ierīču mērķauditorijas atlasē

Mobilo tālruņu lietotnes pastāvīgi apkopo datus par saviem lietotājiem. Uzņēmums Google ir paziņojis par dažām jaunām funkcijām, kas ļaus...

AOC Q27V4EA monitora apskats – beidzot kaut kas darbam un atpūtai budžeta klasē

Lai nebūtu tā, ka te apskatām tikai pašus trakākos un dārgākos gadžetus, speciāli palūdzu mums atsūtītu kaut ko jēdzīgu...

Corning jaunais Gorilla Glass sargās viedtālruņu kameru objektīvus

Corning izziņojis jauna tipa aizsargstiklus, kas paredzēti tieši viedtālruņu kameru sargāšanai no skrāpējumiem. Vienlaikus jaunie Gorilla Glass with DX...

Sākot no 2022. gada visi iPhone modeļi būs aprīkoti ar 5G savienojumu

Apple, kā ierasts, bija principā kā pēdējais lielais viedtālruņu ražotājs, kas savās ierīcēs sāka piedāvāt 5G savienojumu. Kā ziņo...

Plastiskās mikroshēmas varētu ļaut internetam pieslēgt jebkuru produktu

Mūsdienās mēs visu laiku ikdienā dzirdam terminu mikroshēmas, kas ir iebūvētas dažādās lielākās un mazākās elektronikas ierīcēs, taču tagad...

Neilgi pirms CES 2020 izstādes jau informējām, kā Samsung tajā prezentēs savu iespējamo virtuālo cilvēku Neon, kas attiecīgi noticis izstādes ietvaros atklājot vairāk informācijas. Tātad Neon patiešām ir digitāls cilvēka veidols, kas ar mākslīgā intelekta palīdzību mēģina dabiskā veidā mijiedarboties ar “īstiem” cilvēkiem.

Samsung savu noslēpumaino projektu izstrādāja kompānijas tehnoloģiju un padziļinātās izpētes laboratorijā, kas nodarbojas ar pētniecību un jaunu lietu radīšanu, kas ir Neon. Jo tā loma nebūs kā jau mums zināmajiem virtuālajiem asistentiem, piemēram, VID strādājošajam Toms, bet gan šis ir domāts kā digitālais cilvēks. Prezentācijā tika attēlotas vairākas personas dažādos veidolos, jo katram Neon radītajam avatāram ir savas īpašības, izpausmes un personība, un tas joprojām mācās no cilvēkiem. Tiek norādīts, ka šo nevajadzētu uztvert kā virtuālo asistentu un jautāt dažādus jautājumus, jo šāda tēla loma ir tieši cilvēciska komunikācija un mijiedarbība. Piemēram, sporta zāles instruktors, skolotājs vai finanšu konsultants, sniedzot tieši to cilvēcisko momentu. Man nāk prātā tenisista Rodžera Federera hologramma, ierodoties Cīrihes lidostā.

Mākslīgais cilvēks darbojas ar speciāli izstrādātu tehnoloģiju Core R3, kas sevī ietver realitāti, īsto laiku un atsaucību (angliski reality, realtime and responsive). Šie 3 pīlāri nodrošina cilvēcisko izteiksmi un ātro atbildi. Toties inteliģenci, atmiņu, emocijas un mācīšanos nodrošina sistēma Spectra. Apskatot dažus video no produkta reālās prezentācijas Lasvegesā, var teikt, ka šis produkts atrodas vien izstrādes sākumā. Jā, vizuāli tas ir ļoti spēcīgs, bet komunikācija ir pietiekami lēna un neveikla.

Ir redzams, kur virzās tehnoloģijas un ka mākslīgais intelekts un mākslīgais cilvēks arvien vairāk ienāk mūsu ikdienā, tāpēc rodas jautājums, kur būs tā robeža, kad mākslīgums aizstās īstumu, un kāds ir zinātnes mērķis, izstrādājot mūsu digitālo versiju. YouTube Originals pieejams raidījums, kur tiek runāts par intelektu, tā iespējām un integrāciju sabiedrībā. Vienā sērijā tiek atspoguļotas cilvēkveidīgas lelles cilvēkiem, kuriem grūti nodibināt attiecības.

Avotscent
Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Laikam jau filmas “Surogāti” veidotāji būs trāpījuši uz īstās nākotnes vīzijas.

Reklāma
Reklāma
Reklāma