Jaunienācējs Latvijas tirgū – koplietošanas uzņēmums “CityBee”, kas ir viens no lielākajiem koplietošanas uzņēmumiem Austrumeiropā un Baltijā, ieguldījis 1,5 miljonus eiro lielas investīcijas, lai paplašinātu darbību Latvijā un uzsāktu koplietošanas automašīnu nomu Rīgā. “CityBee” nomas automašīnas varēs lietot un atstāt arī Lietuvā, kas it īpaši piemērots darījumu cilvēkiem un tiem, kas dodas atpūsties.

Šobrīd autoparku veido 300 automašīnas, bet pakāpeniski to skaits tiks palielināts. Izpētot rīdzinieku braukšanas paradumus, “CityBee” Latvijā izvēlējies nomai piedāvāt kompaktās “Fiat 500” automašīnas, kā arī ērtās “Toyota Corolla”.

Pirmajā oktobra dienā pirmās 30 “Fiat500” automašīnu karavāna devas speciālā izbraucienā pa Rīgu, tādā veidā piesakot sevi Latvijai jaunajā automašīnu koplietošanas pakalpojuma segmentā.

“CityBee” Latvijā šī gada pavasarī ienāca ar kravas automašīnu “Fiat Ducato” nomu, kas ir pieejamas visu diennakti konkrētos piekļuves punktos. Vasarā tas uzsāka 500 elektrisko skrejriteņu nomu Rīgā un Jūrmalā. Šobrīd uzņēmums sper nozīmīgu soli attīstībā un uzsāk vieglo automašīnu koplietošanas nomu.

Egija Gailuma, “CityBee Latvija” vadītāja: “Līdz ar vieglo automašīnu koplietošanas pakalpojuma attīstīšanu Latvijā esam kļuvuši par lielākajiem šī pakalpojuma sniedzējiem ar plašām lietošanas iespējām. No citu valstu pieredzes esam iemācījušies, ka ir svarīgs plašs automašīnu tīkls, lai to lietotājiem būtu ērta lietošanas pieredze. 1,5 miljonu lielas investīcijas tiek ieguldītas tieši jaunā segmenta attīstīšanā.”

“Fiat 500” izvēlēts savu unikālo īpašību dēļ – tas ir dinamisks, praktisks (viegli novietot auto stāvvietā, manevrēt pilsētas satiksmē) pilsētas auto ar modernām drošības sistēmām. Piegādi Latvijas tirgum veic “Autobrava”, kas ir oficiālais Fiat pārstāvis Latvijā.

“CityBee” darbojas 14 pilsētās Eiropā, piedāvājot vieglo un kravas automašīnu, velosipēdu un elektrisko skrejriteņu nomu. Tā mērķis ir piedāvāt ekonomiskas un alternatīvas transporta iespējas, atvieglojot iedzīvotāju pārvietošanos un samazinot vides piesārņojumu pilsētā. Ikviens varēs ērti iznomāt automašīnu, izmantojot lietotni “CityBee”. Aplikāciju viedtālruņiem iespējams lejupielādēt “App Store” un “Google Play” lietotnēs.

“CityBee” ir investīciju uzņēmuma “Modus Group” projekts. “Modus Group” specializējas finansējuma piesaistē autobūves nozarei, atjaunojamās enerģijas un nekustamā īpašuma projektiem.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
11 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene

Ja es gribēšu aizbraukt no Rīgas uz viļņu, cik man izmaksās tas bruciens? Pareizi saprotu, ka būs jāmaksā 196,5 min x 0,15 =29,42 eur plus 293km x0,15=43,95 un kopā sanāk EUR 73,37 vienā virzienā?

Kristaps Skutelis

Jā.

vienalga

vai tiešām pareizi? nav 4h x 4.90 = 19.60 par laiku, plus 43.95 par km t.i. kopā būs 63.55.

Kristaps Skutelis

OK, tev taisnība. Par laiku ir mazliet mazāk, jo ja laika summa pārsniegtu 22.90 EUR, tad varētu braukt visu dienu. Bet šajā gadījumā ir mazliet mazāk.

Einis

Šitos tad arī varēs nomest kur grib, tāpat kā skūterus?

Kur viņi vispār apdrošināsies? Kurš apdrošinātājs gribēs viņiem maksāt?

Un kā ar zagļiem? Tagad saprotu, ka nesen Bolts bija ielicis postu FB, ka meklē nozudušos skūterus (good luck with that). Tak šitos tad arī varēs zagt. Piebrauc ar fūri ievelc ar varu iekšā un neviens GPS vairs nestrādās. Kāds varētu būt viņu plāns pret šo nodrošināties? Ir kādas idejas?

Andris

He, he … kam to FIAT vajag ? Tādā manierē ar fūri jau var zagt dārgākus auto, kas stāv uz ielām, ja mērķis ir kaut ko nozagt.
Man likās dēļ plašās kartes varbūt arī varētu izmantot šo servisu. Salīdzinājumā, Carguru zona ir ļoti maza. Esmu no Bieriņiem un man tuvākā zona ~3km. Pazūd šī servisa jēga.

TopPC

Ģeniāli bija ieviest Fiatus ar manuālo kārbu :)

Kristaps Skutelis

Mhm, es arī domāju, ka šādos servisos labāk iederētos mašīnas ar automātiem.

Zvērs

Pāris reizes izbraucu. Ja ikdienā sanāk lietot takšus vai arī tos pašus boltus – šis viennozīmīgi ir lētāk, ātrāk, ērtāk arī siltāk/sausāk :D. What a time to be alive.

Reinis Rozitis

Tas letāk nav tikai ar nosacījumu, ja brauc visu dienu+?

Jo nu ko darīt, kad jābrauc no punkta A uz B un B punktā nav (tikpat labi arī A) auto novietošanas zonas, jo pēc mājaslapā rakstītā teksta (karti gan nevarēju atrast) – ir aizliegts atstāt kaut kur citur, kas nozīmē, ka var gadīties, ka līdz galapunktam kaut kā vēl jānokļust..

Imo, šis paliek jēdzīgi autonomas braukšanas scenārijos (kādus tur plāno Tesla / Uber un citi), kad auto pats tālāk novietojas, kur viņam vajag (tāpat arī izsaukts no jebkurienes) ..

Zvērs

Pa lielam visur var atstāt, nevar tikkai maksas stajankās (pie rimi eiropark, utml.)