Sākot no šīs nedēļas, Latvijā ir pieejama Volkswagen iecienītākā modeļa Passat atjauninātā versija. Jauninājumi būtiski uzlabo pasaulē veiksmīgāko vidējās klases automobili. Inovatīvās palīgsistēmas, tostarp Travel Assist, vēl vairāk palielina drošību un komfortu, kā arī padara šo par pirmo Volkswagen modeli, kas spēj līdz pat 210 km/h braukt daļēji automatizētā režīmā. Tāpat modelis papildināts ar jauniem, īpaši efektīviem dzinējiem, kas pilnībā atbilst Euro 6d-TEMP izmešu standartiem, IQ. LIGHT Matrix Led priekšējiem lukturiem, kas iepriekš bija pieejami vien Touareg modelim, nākamās paaudzes informācijas un izklaides sistēmu (MIB3) un daudz ko citu. No šodienas klientiem ir pieejami Passat Limo, Passat Variant un Passat Alltrack modeļi. Passat GTE Plug-in hibrīds ar palielinātu akumulatoru būs pieejams ap novembri.

Ar vairāk nekā 30 miljoniem pārdotiem Passat pasaulē kopš šī modeļa nonākšanas tirgū 1973. gadā un ar vairāk nekā 9 000 Baltijā pārdotu iepriekšējās paaudzes modeļa vienību, atjaunotajam Passat ir visas iespējas kļūt par kārtējo favorītu. Passat Limo sākuma cena ir 25 900 eiro, Passat Variant – 27 200 eiro, bet jaudīgo Passat Alltrack iespējams iegādāties, sākot no 41 403 eiro.

“Mēs esam lepni Baltijā uzņemt nākamās paaudzes Passat. Tas ir spilgts piemērs tam, cik apņēmīgi Volkswagen koncentrējas uz to, lai piedāvātu labāko braukšanas pieredzi un drošību, pateicoties industrijas jaunākajiem tehnoloģiju risinājumiem, 21. gadsimta autovadītājiem, kuri novērtē kvalitāti un jaudu,” norāda Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justs Nekrošus.

Atjaunotais Passat kļūst par pirmo Volkswagen IQ.DRIVE modeli, pateicoties tādai jaunai palīgsistēmai kā Travel Assist, kas veicina ne tikai nākamā līmeņa drošību uz ceļa, bet arī nodrošina daļēji automatizētu braukšanu kruīza režīmā līdz 210 km/h.

Passat kā pirmais Volkswagen modelis ir aprīkots ar jauno, ārkārtīgi efektīvo turbo dīzeļdzinēju 2.0 TDI Evo ar 110 kW/150 ZS. Četru cilindru dzinējs rada ievērojami mazāk CO2 izmešu nekā līdzvērtīgs dzinējs iepriekšējos modeļos. 2.0 TDI Evo dzinējam atjauninātajā Passat ir dubulta katalītiskā neitralizatora SCR sistēma un divkārša AdBlue dozēšana. Dzinēju klāstā ietilpst arī trīs benzīna dzinēji (TSI) ar 110 kW /150 ZS, 140 kW/190 ZS un 200 kW /272 ZS, kā arī trīs dīzeļdzinēji (TDI), kas attiecīgi nodrošina 88 kW/120 ZS, 140 kW/190 ZS un 176 kW/240 ZS. Visi dzinēji atbilst Euro 6d-TEMP emisiju standarta prasībām. Turklāt katrs jaunais Passat – gan ar benzīna, gan dīzeļdzinēju – standartā aprīkots ar daļiņu filtru (DPF).

Tāpat nebijusi inovācija atjaunotājā Passat ir stūre, kas atpazīst autovadītāja pieskārienus, tādējādi nodrošinot interaktīvu saskarni tādai palīgsistēmai kā Travel Assist. Papildus tam pirmo reizi stūre ir aprīkota ar ārkārtas stūrēšanas palīgsistēmu (Emergency Steering Assist), kas uzlabo drošību, bremzējot neparedzētos manevros.

Sperot soli tuvāk nākotnei, Volkswagen radījis unikālu priekšrocību atjaunotajā Passat – tagad Samsung viedtālrunis var kļūt par papildu atslēgu automašīnas atslēgšanai un iedarbināšanai. Tāpat ir iespējams drošā veidā nosūtīt šo mobilo atslēgu (Mobile key) draugiem vai ģimenei, lai arī viņi spētu izmantot viedtālruni kā automašīnas atslēgu. Bezmaksas katram klientam tiek nodrošinātas divās mobilās atslēgas.

Atjaunotais Passat ir vien otrs modelis aiz pašreizējā Touareg, kas izvēles komplektācijā aprīkots ar IQ. LIGHT Matrix Led priekšējiem lukturiem. Šie lukturi pārsteidz ar iespaidīgu gaismas kontroli, padarot braukšanu tumšos apstākļos komfortablāku un drošāku. IQ. LIGHT Matrix Led izmanto priekšējo kameru signālus, navigācijas sistēmas datus, GPS signālus, stūrēšanas leņķi un ātrumu, lai kontrolētu atsevišķas LED diodes, atbalstot autovadītāju jebkurā situācijā.

Šai Passat versijai ir pavisam jauna informācijas un izlaides sistēma Modular Infotainment Matrix (MIB3), kas nodrošina automašīnas pastāvīgo pieslēgšanu internetam, izmantojot Passat komplektācijā iekļauto SIM karti. MIB3 arī piedāvās straumēšanas pakalpojumus, interneta radio, interneta aplikāciju tehnoloģiju, hotspot funkciju, bezvadu Apple Carplay savienojumu un balss vadību.

Atjauninātais Passat tirgū tiek piedāvāts ar jaunu aprīkojuma struktūru. Klientiem Latvijā ir iespēja izvēlēties starp divām aprīkojuma līnijām – Business (vidus līmenis) un Executive (augstākais līmenis). Abi šie varianti ir arī pieejami ar R-Line personalizēšanas iespējām. Turklāt atjauninātajam modelim ir divas neatkarīgas modeļa versijas – Passat GTE ar Plug-in hibrīda tehnoloģijas nodrošinātu pagarinātu nobraukšanas distanci (tikai ar elektromotoru) līdz 55 kilometriem (WLTP) un visu riteņu piedziņas Passat Alltrack. Passat GTE cenas būs pieejamas, sākoties tā tirdzniecībai ap novembri.

Vēl viens būtisks iemesls, kādēļ klientiem pasūtīt atjaunināto Passat, ir arī jaunā piecu gadu garantija jau standartā, nevis trīs gadu garantija, kā tas bija līdz šim.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Guntars K

Ir arī kāds autors, kurš izteiktu sobjektīvu viedokli par itkā atjaunoto Passat? Visur vieni reklāmraksti.

Kristaps Skutelis

Mums jau ir bijusi iespēja izbraukties ar jauno Passat. Te vari noskatīties video: https://youtu.be/z2ixviq7Dyc

Guntars K

Atsaucoties uz video – kāds pārbaudīja, vai iepriekšējā versijā pievienojot opcionāli dubultos logus nebija arī tāds pats klusums? :D LED adaptīvo optiku jau iepriekšējam varēja izvēlēties. Atšķirība ārēji ir tikai priekšas bamperī, aizmugurē uzraksts zem logo lieliem burtiem un izlabojuši aizmugures debīlos led lukturus, kas ir būtiskākais vispār visā modernizācija un netika pieminēts video. Iekšā tikai opcijas stūre ar sensoru, kura dēļ nomainījuši jau esošās adaptīvās kruīzkontroles nosaukumu uz blingbling un opcijas maģis pārceļojis no Arteon. Papildus aizsarg plastmasas apakšā var uzlikt jebkuram ne-sport. Adaptīvo piekares regulēšana ir bezjēdzīgs pasākums, jo viņa tik ļoti minimāli regulējas, ka atšķirību var izjust… Read more »

Didzis

Kristap! Viss jau skaisti, tikai par pašu braukšanu un sajūtām ļoti skopi… katrā ziņā var labāk un ir kur tiekties… veiksmi!

Kristaps Skutelis

Tas tāpēc, ka konkrētajā prezentācijas pasākumā nemaz tik daudz iespēju ar to auto izbraukties nebija. Jāsagaida, kad tas atceļos uz Latvijas demo mašīnu parku un normāli izbrauksim, lai var iedot plašāku skatījumu. Man gan personīgi liekas, ka atjaunotais Passat brauc ļoti līdzīgi iepriekšējam modelim un vispār vairumam jauno auto, tomēr ir jāpatestē, lai ir pilna skaidrība. Aicinu piesekot mūsu rakstiem, tad nepalaidīsi garām šādu testu.

Guntars K

Ja automašīnai jaudas/svara attiecība uz “kritiskās masas” robežu ir 180 prževaļski, tad nekādi +20 jau vairs sajūtas nemaina, bāz tu tur kaut divus kompresorus un 2 turbīnas. It sevišķi, ja tur ir vēl iestūķēta DSG7, kuras kropluma dēļ ir kritisks ierobežojums uz ņūtoniem.