web analytics

Sony Xperia viedtālruņu bizness knapi velk dzīvību

Jaunākie raksti

“Telegram” – nozīmīgs spēlētājs saziņas servisu tirgū. Ko tas piedāvā un kādi riski?

"WhatsApp" nesenais paziņojums par to, ka lietotājiem savi dati jānodod "Facebook" vai arī par šo saziņas servisu var aizmirst,...

Pirmoreiz gūts ieskats, kā izskatās “Tesla” jaunā bateriju pakas struktūra

Medijam Electrek izdevies iegūt pirmo ieskatu jaunajā "Tesla" bateriju pakas dizainā, kas darbinās uzņēmuma nākotnes mašīnas. Pagājušā gada rudenī "Tesla" prezentēja...

Netflix testē telpisko skaņas atbalstu Apple AirPods Pro un AirPods Max

Beidzot gaidāma kāda jēga no Apple AirPods Pro un AirPods Max dārgo austiņu telpisko skaņas (spatial audio) atbalsta -...

“Porsche” publicē attēlus, kas liecina par papildinājumu “Taycan” modeļu saimē

Vācu autoražotājs "Porsche" publicējis tumšu attēlu, tādā veidā liekot noprast, ka tas gatavojas jauna "Taycan" modeļa prezentācijai. Šobrīd gan...

Android 12 varētu ieviest Hibernation iespēju reti izmantoto lietotņu “saspiešanai”

Android Open Source Project komanda strādājot pie jaunas Hibernation iespējas, kas ļaus samazināt lietotņu aizņemto vietu viedierīces atmiņā. Pagaidām...



Sony pēdējo trīs mēnešu laikā paspējis pārdot 900 000 viedtālruņu, kas ir visai nožēlojams apmērs, kad to salīdzina ar Apple, Samsung un pat ASV sankciju mākto Huawei. Sony ieņēmumi no viedtālruņiem samazinājušies vēl par 15%, kad tos salīdzina ar gada pirmajiem trim mēnešiem.

Šobrīd gan Sony pabāzis Xperia viedtālruņus zem Electronics Products & Solutions segmenta, kur atrodas arī dižpārdoklis PlayStation 4 un Sony bezspoguļu fotoaparāti. Kopumā Electronics Products & Solutions segments ienesis 4.45 miljardus dolāru pēdējo trīs mēnešu laikā.

Reuters iepriekš ziņoja, ka 2018. gadā Sony izdevās pārdot tikai 6.5 miljonus viedtālruņu, bet viedtālruņu divīzijas zaudējumi sasniedz 863 miljonus dolāru, kas ir aptuveni 3.32 miljonu dolāru zaudējumi katru darba dienu visa gada garumā. Huawei izdevās no privātpersonu biznesa gūt 52 miljardu dolāru peļņu 2018. gadā. Kopumā Huawei 2018. gadā nopelnīja 107 miljardus dolāru.

Tiek lēsts, ka 2019. gadā Sony nespēs pārdot pat 4 miljonus Xperia viedtālruņu.

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
8 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Raimonds Kleinbergs

Sony lielais klupšanas akmens ir aparātu komplicētais remonts. Rakstā pieminētie Huawei remontējas daudz vienkāršāk un finansiāli izdevīgāk. Otrs aspekts ir kameru viduvējais sniegums (iekšējā konkurence ar saviem ražojumiem). Un visu laiku nepamet sajūta ka Sony šo segmentu pietur kaut kādas nākotnes vārdā, un patreiz nemaz necenšas izveidot kaut ko inovatīvu.

KKTK

“sajūta ka Sony šo segmentu pietur kaut kādas nākotnes vārdā” – viņi taču to ir oficiāli paziņojuši, ka negrasās izstāties, jo vēlas redzēt kur tas novedīs.

Kaspars Baradach

aplami. klupšanas akmens ir ilggadēja un bezcerīga atpalicība no tendencēm. bakstās uz vietas.

Jānis Bukovskis

Htc liktenis 👍

Maxal

Varbūt lietosim korektus terminus un nejauksim peļņu ar apgrozījumu :) ?
Patiesībā 2018. gadā Huawei apgrozījums bija 107 miljardi USD, bet peļņa bija 8.8 miljardi…..

Skābene

Sony jau nu vajadzētu prasties uztaisīt kārtīgu fototelefonu, citādi ķīnieši ar sony komponentēm liek kopā daudz labāk knipsēt protošas trubas. Izskatās, ka sony negrib konkurēt paši ar saviem ziepju tarukiem.

KKTK

Man liekas Sony labi izprot, kā ķīnieši panāk tās aitu baram patīkošās bildes, bet kaut kādu japāņu spīdības dēļ atsakās tik daudz piezīmēt klāt savām matricas uzzimētajām bildēm.

Mārtiņš

Varbūt viņiem problēmas ar pozicionēšanu. Lētajā galā viņi neprot konkurēt (sanāk pārāk dārgi par ierīcēm ar novecojušiem čipiem ar mazu jaudu), bet dārgajā galā vairs nepietiek ar lepno “It’s a Sony”, lai piesaistītu jaunus pircējus. Nu kaut ko jau viņi mēģina (21:9, ko daži jau atdarina – piemēram, Motorola One Vision), bet citas lietas pieklibo.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: