Sony pēdējo trīs mēnešu laikā paspējis pārdot 900 000 viedtālruņu, kas ir visai nožēlojams apmērs, kad to salīdzina ar Apple, Samsung un pat ASV sankciju mākto Huawei. Sony ieņēmumi no viedtālruņiem samazinājušies vēl par 15%, kad tos salīdzina ar gada pirmajiem trim mēnešiem.
Šobrīd gan Sony pabāzis Xperia viedtālruņus zem Electronics Products & Solutions segmenta, kur atrodas arī dižpārdoklis PlayStation 4 un Sony bezspoguļu fotoaparāti. Kopumā Electronics Products & Solutions segments ienesis 4.45 miljardus dolāru pēdējo trīs mēnešu laikā.
Reuters iepriekš ziņoja, ka 2018. gadā Sony izdevās pārdot tikai 6.5 miljonus viedtālruņu, bet viedtālruņu divīzijas zaudējumi sasniedz 863 miljonus dolāru, kas ir aptuveni 3.32 miljonu dolāru zaudējumi katru darba dienu visa gada garumā. Huawei izdevās no privātpersonu biznesa gūt 52 miljardu dolāru peļņu 2018. gadā. Kopumā Huawei 2018. gadā nopelnīja 107 miljardus dolāru.
Tiek lēsts, ka 2019. gadā Sony nespēs pārdot pat 4 miljonus Xperia viedtālruņu.
Sony lielais klupšanas akmens ir aparātu komplicētais remonts. Rakstā pieminētie Huawei remontējas daudz vienkāršāk un finansiāli izdevīgāk. Otrs aspekts ir kameru viduvējais sniegums (iekšējā konkurence ar saviem ražojumiem). Un visu laiku nepamet sajūta ka Sony šo segmentu pietur kaut kādas nākotnes vārdā, un patreiz nemaz necenšas izveidot kaut ko inovatīvu.
“sajūta ka Sony šo segmentu pietur kaut kādas nākotnes vārdā” – viņi taču to ir oficiāli paziņojuši, ka negrasās izstāties, jo vēlas redzēt kur tas novedīs.
aplami. klupšanas akmens ir ilggadēja un bezcerīga atpalicība no tendencēm. bakstās uz vietas.
Htc liktenis 👍
Varbūt lietosim korektus terminus un nejauksim peļņu ar apgrozījumu :) ?
Patiesībā 2018. gadā Huawei apgrozījums bija 107 miljardi USD, bet peļņa bija 8.8 miljardi…..
Sony jau nu vajadzētu prasties uztaisīt kārtīgu fototelefonu, citādi ķīnieši ar sony komponentēm liek kopā daudz labāk knipsēt protošas trubas. Izskatās, ka sony negrib konkurēt paši ar saviem ziepju tarukiem.
Man liekas Sony labi izprot, kā ķīnieši panāk tās aitu baram patīkošās bildes, bet kaut kādu japāņu spīdības dēļ atsakās tik daudz piezīmēt klāt savām matricas uzzimētajām bildēm.
Varbūt viņiem problēmas ar pozicionēšanu. Lētajā galā viņi neprot konkurēt (sanāk pārāk dārgi par ierīcēm ar novecojušiem čipiem ar mazu jaudu), bet dārgajā galā vairs nepietiek ar lepno “It’s a Sony”, lai piesaistītu jaunus pircējus. Nu kaut ko jau viņi mēģina (21:9, ko daži jau atdarina – piemēram, Motorola One Vision), bet citas lietas pieklibo.