Volkswagen ieviesis uzlabotu garantijas politiku, kas tagad jau standartā paredz piecu gadu vai 100 000 kilometru nobraukuma rūpnīcas garantiju visiem jaunajiem Volkswagen automobiļiem, kas iegādāti šobrīd un turpmāk.
“Augstākās kvalitātes standarts vienmēr bijusi daļa no Volkswagen DNS. Mēs tiecamies pēc inovācijām un vienmēr vēlamies saviem klientiem piedāvāt labāko automobiļu tehnoloģiju jomā. Mēs esam droši, ka jaunie garantijas nosacījumi padarīs Volkswagen vēl konkurētspējīgāku un mūsu klientiem sniegs papildu pārliecību,” norāda Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošius.
Tagad visiem jaunajiem Volkswagen automobiļiem būs pagarināta rūpnīcas garantija uz pieciem gadiem vai līdz 100 000 kilometru nobraukumam. Pirmos divus gadus rūpnīcas garantija tiek piemērota neatkarīgi no nobraukuma. Šī garantija attieksies uz visiem jaunajiem Volkswagen automobiļiem, kuru tehniskās apkopes tiek veiktas autorizētajos servisos. Papildus tam automašīnas virsbūves krāsu nepilnību novēršanai tiks piemērota trīs gadu garantija, automašīnas virsbūves korozijai – līdz pat 12 gadu garantija, bet visiem aksesuāriem un rezerves daļām – divu gadu garantija.
Piecu gadu vai 100 000 kilometru nobraukuma garantija piemērota arī visiem jaunajiem plug-in hibrīdiem un elektroautomobiļiem. Turklāt augstsprieguma akumulatoriem noteikta astoņu gadu vai 160 000 kilometru nobraukuma garantija.
Kopš dīzeļgeitas VAG grupas preses relīzes būtu jābano. Tāpat neviens netic nevienam vārdam.
Tāds ūdens vien ir. 100k/3gadi jau ir šobrīd un domāju pārsvarā neviens arī nešaubījās, ka VW noiet līdz 100k neatkarīgi no vecuma. Pēc tam parasti sākās visādi brīnumi.
Jaunie motoreļi (jo īpaši mazlitrāžas) reti kurš aizvelk līdz 100k! :)
Nū ja. No kurienes dati? SS.lv pilns ar eksemplāriem jau ar pamatīgi lielākiem nobraukumiem. Es nesaku, ka VW ir super kvalitāte un visi dzinēji noies 300k. Bet domāju, ka nebūtu rentabls tas bizness VW, ja būtu visu laiku garantijā jāskrūvē tie motori.
Zinu cilvēku, kas nomainīja savu 20gadus veco volvo s80 pret jaunu VW passat, nenobrauca pat 90k , kad izbeidzās motors un vārsti nolocījās kā špickas. Tagad cilvēks saka, ka savu mūžu vairs nepirks nevienu VW grupas auto, jo vecais volvo ar 400k uz tāfeles joprojām rūc un brauc kā bitīte.
Kā jābrauc lai pie 90K nolocītu vārstus? Mēģinājums forsēt applūdušu ielu?
Ja nenolieksies vārsti, tad nodegs mašīna. Tak pilns ar atsaukumiem un tiesu darbiem tiem VW https://www.carcomplaints.com/Volkswagen/Golf/2015/recalls/suction-pump-may-allow-fuel-into-the-evap-system-16v647000.shtml
Nē, cilvēks ielika atpakaļgaitā, lai brauktu garāžā, mašīna noslāpa un un vairs nepieleca.
Tik vienkārši. Tā parasti gadās, kad plīst zobsiksna, bet tam vw drandulim cik saprotu ir ķēde, nevis zobsiksna.
Patiesība slēpjas tieši šādās atrunās: visiem aksesuāriem un rezerves daļām – divu gadu garantija. ;)
Pašam b6. Pirku Moler krasta. Visas apkopes garantijas laikā pie viņiem, pēc garantijas pie drauga servisā. i bēdas nezinu,nobraukums tieši šonedēļ 380 000. Vienīgais viss bagāžnieka norusējis, kas ir slimība šiem modeļiem. Vai pirktu vēlreiz vw, nezinu.
Ir gan passat B7 gan B8. B8 vēl nekādas problēmas nav parādījis, bet nobraukti tikai 110k. B7 ir sācis rūsēt. Nobraukti ap 200k. Rūsē gan ap bagāžnieku, gan pie durvju rokturiem, kur ir metinājumu/griezumu vietas. Sākās tā, ka zem krāsas parādījās burbulīši, kas liecina, ka rūsē no iekšpuses. Izrādās ka rūsēšanas garantija attiecas uz caurrūsēšanu, kas pēc Moller vārdiem nozīmē, ka jāsagaida kamēr izveidojas reāls caurums. Vārdos izklausās forši, bet realitātē ne tik jauki.
Smalki ar to caurrūsēšanu. :)
Man savulaik bija līdzīgi ar KONI mūža garantiju. Kad prasīju samainīt iztecējušu amīti, KONI atbildēja, ka amortizatora mūža garantija ir spēkā visu amortizatora mūžu, bet ja amortizatora mūžs ir beidzies, tad nav arī garantijas! Un vispār Mūža garantija nav spēkā Austrumeiropā un NVS, jo te ir slikti ceļi. :)
Kuram vidusmēra auto rūsas garantijas nosacījumi ir savādāki? IMO visiem tas attiecas uz caurrūsēšanu nevis rūsas burbuļiem.
Es negribētu pirkt auto, ja zinātu, ka garantijas laikā auto jau sāks burbuļot un nolobīties krāsa, bet beidzoties garantijai jau būs caurumi virsbūvē.
Tad jādzīvo tur, kur ielas ar sāli nekaisa.
Kuzovus vajag cinkot, nevis ietaupīt kapeiku . Tad nebūs jādomā par dzīves vietas maiņu. Ja vēl mašīnas regulāri mazgā un aprūpē, sāls arī 10 gadu periodā nekādu lielu ļaunumu normālai mašīnai nenodara.