Reklāma

Mozilla radījusi asprātīgu veidu, kā apmānīt interneta reklāmas

Jaunākie raksti

Tesla koplietošanas auto servisam “OX Drive” mēnesis – kas tas ir un kā tas strādā?

Nu jau vairāk nekā mēnesi Latvijā pieejams jauns koplietošanas auto serviss „OX Drive”. Šādi koplietošanas auto pakalpojumu sniedzēji pie...

“Virši-A” palielina uzlādes cenu savā “Spēka uzlādes” stacijā Krustpilī

Pašmāju degvielas tirgotājs "Virši-A" šā gada pavasarī atvēra savu pirmo jaunā zīmola "Spēka uzlāde" elektroauto uzlādes staciju, kas atrodas...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #474 (18.08.2022)

18. augusta radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

“TikTok” mātesuzņēmums “ByteDance” iegādājies slimnīcu grupu Ķīnā

Šķiet, ka šobrīd jaunākais lielo tehnoloģiju kompāniju trends ir nevis attīstīties savā virzienā, bet iegādāties pavisam citas jomas uzņēmumus...

874 Zs jaudīgo Polestar 6 elektroauto sagaidīsim 2026. gadā

Pirms dažiem mēnešiem elektroauto ražotājs Polestar iepazīstināja ar elektriska sporta auto konceptu, kuram var nolaist jumtu. Jau toreiz uzņēmuma...

Pārlūkojot tīmekli, mēs tīmekļa vietnēm atstājam pietiekami daudz informācijas, lai reklāmdevēji to apvienojot kopā, varētu labāk saprast mūsu intereses un attēlot tieši mūsu interesēm pielāgotas reklāmas. Jo skaidrs, ka mēs visdrīzāk pirksim to, ko esam iepriekš pētījuši un kas mūs interesē. Tomēr var būt situācijas, kad vairs nevēlamies, ka sveši uzņēmumi komerciālu nolūku vadīti ievāc par mums tik daudz informācijas. Te talkā nāk dažādi pārlūku spraudņi, kas var bloķēt informācijas ievākšanu par mums, kā arī varam izmantot jau gatavus tīmekļa pārlūkus, kuros var atslēgt datu ievākšanu. Viens labs piemērs ir Brave tīmekļa pārlūks, taču tas nav vienīgais šāds risinājums.

Firefox tīmekļa pārlūka izstrādātāji no Mozilla ir radījuši apsrātīgu veidu, kā apmānīt interneta reklāmas. Track THIS rīka ietvaros ir atlasīti vairāki simti dažādu tīmekļa vietņu, kas atbilst noteiktām cilvēku interesēm. Izmantojot Track THIS, pārlūkā tiks atvērtas 100 cilnes ar šīm lapām un tam būtu “jāsajauc prāts” reklāmu tīkliem. Mozilla pat piedāvā izvēlēties noteiktas interešu grupas: Hyperbeast, Filthy Rich, Doomsday un Influencer. Piemēram, izvēlamies Filthy Rich, atveram tās 100 rīka piedāvātās lapas un visai drīz sāksim redzēt dārgu jahtu un ekskluzīvu viesnīcu reklāmas piedāvājumus. Uzreiz gan brīdinu, ka 100 lapu atvēršanai ir nepieciešams pietiekami jaudīgs dators un stipri nervi.

Protams, izmantojot šādus spraudņus, nepiemirsti balto un pūkaino izņēmumu sarakstā ielikt Kursoru, jo mums reklāmu nauda nepieciešama darbības nodrošināšanai.

AvotsMozilla

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK
27.06.2019 13:44

Kāpēc nav “weird Japanese fetish” opcija? :D

sandris
28.06.2019 00:02

Debīla metode. Ir softs, kas trekotājus atstāj gribot, un nekas nav jāmāna.

digitalk
28.06.2019 10:20
Reply to  sandris

tu nekautrējies, padalies arī ar citiem ar šo brīnumsoftu, kurš prot izlabot trekotājos uzkrāto vēsturi…

Mārtiņš
28.06.2019 23:42
Reply to  digitalk

Vai tad nepietiek ar cookie likvidēšanu un IP adreses maiņu (lai dzīvo Lattelekom / Tet dinamiskā IP) ?

digitalk
30.06.2019 06:26
Reply to  Mārtiņš

kūciņu dzēšana daudz kur palīdz, bet kā tu piespied nomainīt dinamisko IP? tur jau jāfeiko makadrese.

Mārtiņš
29.06.2019 00:04

Tā reklāmu sekošana īpaši kaitina, kad esmu jau nopircis preci, ko meklēju. Tad ir : “Nu bāc, es tak jau nopirku vienu ledusskapi, ko jūs bāziet man tās reklāmas, es tak uzreiz jau nepirkšu vēl vienu ledusskapi!” :D Prasās pēc izsekošanas cookie par jau notikušu pirkuma faktu, lai nepiedāvātu atkal to pašu preci.

Reklāma