Reklāma

Mozilla radījusi asprātīgu veidu, kā apmānīt interneta reklāmas

Jaunākie raksti

Sensibo Pure viedā gaisa attīrītāja apskats

Parasti netīru, putekļu un putekšņu pilnu gaisu asociējam ar to, kas notiek aiz istabas logiem, bet nevajag piemirst, ka...

“Slack” nāk klajā ar jaunām iespējām, kas uzlabos biznesa komunikāciju attālinātā darba režīmā

Biznesa komunikācijas lietotne "Slack" nākusi klajā ar jaunu funkciju un papildinājusi jau esošās, dodot iespēju uzņēmumiem veiksmīgāk komunicēt hibrīda...

“Tele2” digitālajā attīstībā investējis 1,5 miljonus eiro

Mobilo sakaru operators “Tele2” kopš pandēmijas sākuma digitālajā attīstībā investējis 1,5 milj. eiro. Uzņēmuma dati liecina, ka šobrīd jau...

RTU aicina skolēnus uz Zinātnieku nakts pasākumiem 24. septembrī

Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) aicina dažāda vecuma skolēnus 24. septembrī piedalīties Zinātnieku naktī. Epidemioloģisko apstākļu dēļ šogad pasākums notiks...

IKEA jaunais bezvadu lādētājs jebkuru virsmu spēs pārvērst par bezvadu uzlādes punktu

Mēbeļu ražotājs IKEA vairs jau neražo tikai tās, bet savu produktu klāstu papildinājis ar bezvadu lādētāju Sjömärke, kuru būs...

Pārlūkojot tīmekli, mēs tīmekļa vietnēm atstājam pietiekami daudz informācijas, lai reklāmdevēji to apvienojot kopā, varētu labāk saprast mūsu intereses un attēlot tieši mūsu interesēm pielāgotas reklāmas. Jo skaidrs, ka mēs visdrīzāk pirksim to, ko esam iepriekš pētījuši un kas mūs interesē. Tomēr var būt situācijas, kad vairs nevēlamies, ka sveši uzņēmumi komerciālu nolūku vadīti ievāc par mums tik daudz informācijas. Te talkā nāk dažādi pārlūku spraudņi, kas var bloķēt informācijas ievākšanu par mums, kā arī varam izmantot jau gatavus tīmekļa pārlūkus, kuros var atslēgt datu ievākšanu. Viens labs piemērs ir Brave tīmekļa pārlūks, taču tas nav vienīgais šāds risinājums.

Firefox tīmekļa pārlūka izstrādātāji no Mozilla ir radījuši apsrātīgu veidu, kā apmānīt interneta reklāmas. Track THIS rīka ietvaros ir atlasīti vairāki simti dažādu tīmekļa vietņu, kas atbilst noteiktām cilvēku interesēm. Izmantojot Track THIS, pārlūkā tiks atvērtas 100 cilnes ar šīm lapām un tam būtu “jāsajauc prāts” reklāmu tīkliem. Mozilla pat piedāvā izvēlēties noteiktas interešu grupas: Hyperbeast, Filthy Rich, Doomsday un Influencer. Piemēram, izvēlamies Filthy Rich, atveram tās 100 rīka piedāvātās lapas un visai drīz sāksim redzēt dārgu jahtu un ekskluzīvu viesnīcu reklāmas piedāvājumus. Uzreiz gan brīdinu, ka 100 lapu atvēršanai ir nepieciešams pietiekami jaudīgs dators un stipri nervi.

Protams, izmantojot šādus spraudņus, nepiemirsti balto un pūkaino izņēmumu sarakstā ielikt Kursoru, jo mums reklāmu nauda nepieciešama darbības nodrošināšanai.

AvotsMozilla
Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Kāpēc nav “weird Japanese fetish” opcija? :D

Debīla metode. Ir softs, kas trekotājus atstāj gribot, un nekas nav jāmāna.

tu nekautrējies, padalies arī ar citiem ar šo brīnumsoftu, kurš prot izlabot trekotājos uzkrāto vēsturi…

Vai tad nepietiek ar cookie likvidēšanu un IP adreses maiņu (lai dzīvo Lattelekom / Tet dinamiskā IP) ?

kūciņu dzēšana daudz kur palīdz, bet kā tu piespied nomainīt dinamisko IP? tur jau jāfeiko makadrese.

Tā reklāmu sekošana īpaši kaitina, kad esmu jau nopircis preci, ko meklēju. Tad ir : “Nu bāc, es tak jau nopirku vienu ledusskapi, ko jūs bāziet man tās reklāmas, es tak uzreiz jau nepirkšu vēl vienu ledusskapi!” :D Prasās pēc izsekošanas cookie par jau notikušu pirkuma faktu, lai nepiedāvātu atkal to pašu preci.

Reklāma
Reklāma
Reklāma