web analytics

Mozilla radījusi asprātīgu veidu, kā apmānīt interneta reklāmas

Jaunākie raksti

Visi pilnībā elektriskie Volvo modeļi būs pieejami tikai tiešsaistē

Volvo Cars pašlaik fundamentāli mainās jautājumā, kā un kur apmierināt savu klientu vajadzības, un pārveidos tradicionālo pārdošanas modeli, pārejot...

Volvo Cars auto kļūs pilnībā elektriski līdz 2030. gadam

Uzņēmums Volvo Cars ir apņēmies kļūt par līderi ātri augošajā premium klases elektrisko automašīnu tirgū un plāno kļūt par...

Citadeles bezkontakta maksājumu gredzena izmēģinājums

Citadele 2017. gada rudenī pirmā Baltijā saviem klientiem sāka piedāvāt bezkontakta maksājumus ar viedtālruni. Tas toreiz bija liels notikums,...

Sekojot Eiropas noteiktajiem likumiem, Apple mājaslapā ir pieejams ierīču labošanas novērtējums

Pagājušā gada novembrī parādījās informācija par to, ka Eiropā tirgotajiem produktiem būs speciāli jānorāda tas, cik ierīci ir viegli...

LastPass Android lietotne pusslepeni vāc tavus datus

Tīmekļa drošības pētnieki no Exodus (Vācija) paziņojuši, ka LastPass Android lietotne vācot lietotāja datus, turklāt šie dati tiek nodoti...

Pārlūkojot tīmekli, mēs tīmekļa vietnēm atstājam pietiekami daudz informācijas, lai reklāmdevēji to apvienojot kopā, varētu labāk saprast mūsu intereses un attēlot tieši mūsu interesēm pielāgotas reklāmas. Jo skaidrs, ka mēs visdrīzāk pirksim to, ko esam iepriekš pētījuši un kas mūs interesē. Tomēr var būt situācijas, kad vairs nevēlamies, ka sveši uzņēmumi komerciālu nolūku vadīti ievāc par mums tik daudz informācijas. Te talkā nāk dažādi pārlūku spraudņi, kas var bloķēt informācijas ievākšanu par mums, kā arī varam izmantot jau gatavus tīmekļa pārlūkus, kuros var atslēgt datu ievākšanu. Viens labs piemērs ir Brave tīmekļa pārlūks, taču tas nav vienīgais šāds risinājums.

Firefox tīmekļa pārlūka izstrādātāji no Mozilla ir radījuši apsrātīgu veidu, kā apmānīt interneta reklāmas. Track THIS rīka ietvaros ir atlasīti vairāki simti dažādu tīmekļa vietņu, kas atbilst noteiktām cilvēku interesēm. Izmantojot Track THIS, pārlūkā tiks atvērtas 100 cilnes ar šīm lapām un tam būtu “jāsajauc prāts” reklāmu tīkliem. Mozilla pat piedāvā izvēlēties noteiktas interešu grupas: Hyperbeast, Filthy Rich, Doomsday un Influencer. Piemēram, izvēlamies Filthy Rich, atveram tās 100 rīka piedāvātās lapas un visai drīz sāksim redzēt dārgu jahtu un ekskluzīvu viesnīcu reklāmas piedāvājumus. Uzreiz gan brīdinu, ka 100 lapu atvēršanai ir nepieciešams pietiekami jaudīgs dators un stipri nervi.

Protams, izmantojot šādus spraudņus, nepiemirsti balto un pūkaino izņēmumu sarakstā ielikt Kursoru, jo mums reklāmu nauda nepieciešama darbības nodrošināšanai.

AvotsMozilla

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK

Kāpēc nav “weird Japanese fetish” opcija? :D

sandris

Debīla metode. Ir softs, kas trekotājus atstāj gribot, un nekas nav jāmāna.

digitalk

tu nekautrējies, padalies arī ar citiem ar šo brīnumsoftu, kurš prot izlabot trekotājos uzkrāto vēsturi…

Mārtiņš

Vai tad nepietiek ar cookie likvidēšanu un IP adreses maiņu (lai dzīvo Lattelekom / Tet dinamiskā IP) ?

digitalk

kūciņu dzēšana daudz kur palīdz, bet kā tu piespied nomainīt dinamisko IP? tur jau jāfeiko makadrese.

Mārtiņš

Tā reklāmu sekošana īpaši kaitina, kad esmu jau nopircis preci, ko meklēju. Tad ir : “Nu bāc, es tak jau nopirku vienu ledusskapi, ko jūs bāziet man tās reklāmas, es tak uzreiz jau nepirkšu vēl vienu ledusskapi!” :D Prasās pēc izsekošanas cookie par jau notikušu pirkuma faktu, lai nepiedāvātu atkal to pašu preci.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: