Web Analytics
More
    Reklāma

    Boosted prezentē pamatīgo Boosted Rev elektroskūteri

    Jaunākie raksti

    Elektroskūteri arī Latvijā kļūst arvien populārāks pārvietošanās veids un tas nav nekāds neizskaidrojams brīnums, jo tie ir viegli, relatīvi lēti un sasodīti ērti lietošanā. Testējot Xiaomi Mi Electric Scooter secināju, ka, ja dzīvo un strādā pilsētā, tas ir praktisks pārvietošanās līdzeklis. Ja vēl nevari saņemties šādā produktā ieguldīt tos aptuveni 500 eiro, tad iesaku izmēģināt ATOM skrejriteņu nomu, kas Rīgā darbojas jau aptuveni mēnesi.

    Latvijā esam raduši ielās pamatā redzēt vai nu Xiaomi, vai Ninebot (Segway) elektroskūterus un varbūt dažus Joyor produktus. Tas lielā mērā skaidrojams ar to, ka tieši šie zīmoli Latvijā ir plašāk pārstāvēti.

    Reklāma

    Šodien vēlos pastāstīt par jauno Boosted Rev elektroskūteri, kas, manuprāt, būtu labi piemērots briesmīgajiem Latvijas ceļiem. Boosted līdz šim noteiktās aprindās ir labi zināms ar saviem kvalitatīvajiem, bet reizē arī padārgajiem elektriskajiem skrituļdēļiem. Nu uzņēmums ir radījis savu pirmo elektroskūteri.

    Boosted Rev izskatās pamatīgi uzbūvēts (tāpēc arī pamatīgs ap 20kg svars) un tam ir izturīgs rāmis. Ar šo elektroskūteri var braukt cilvēki, kuru svars pārsniedz 100kg (testētais limits ir 113kg). Boosted Rev ir aprīkots ar diviem elektromotoriem ar kopējo jaudu 1500W, kas spēs uzvest braucēju pat 25 grādu slīpumā un elektroskūteris spēj attīstīt līdz 39 km/h lielu ātrumu, un ar vienu uzlādi nobraukt līdz 32 km tālu. Tam ir lielas un piepumpējamas riepas, IP67 ūdensizturība un trīs bremzēšanas veidi – ar elektromotoru, disku bremzi un ar kāju. Vienīgi cena arī ir visnotaļ pamatīga – 1599 ASV dolāri. Produkts pārdošanā nonāks jau šovasar.

    Xiaomi un Ninebot alternatīvas piesaista ar savu lēto (ap 500 eiro) cenu, tomēr tie ir diezgan trausli pārvietošanās līdzekļi, kas pie lielāka braucēja svara un draņķīgākiem ceļiem ilgi neizdzīvos. Nav brīnums, ka mūsu testētajam Xiaomi elektroskūterim pārplīsa riepa ceļā no Ādažiem uz Rīgu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    24 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    16.05.2019 09:08

    Vai var cerēt arī uz kāda elektrovelosipēda apskatu kursorā?

    Patriks
    02.07.2019 21:39

    Kur tos boosted boardus var nopirkt?

    Norchaa
    16.05.2019 09:19

    Divi elektromotori – pilnpiedziņas skrejritenis? :D

    Ingus
    17.05.2019 09:45
    Reply to  Norchaa

    Nav nemaz smieklīgi. :D Ir gan 2×2. Pa 750W katrā ritenī. https://boostedboards.com/vehicles/scooters/boosted-rev/

    Ko tas reāli dod ikdienā? Tāpat kā pilnpiedziņa ielas mašīnām ikdienas apstākļos – neko jūtamu līdz nesāc meklēt spēju limitus. Attiecīgi šādiem skūteriem lēnākos režīmos tas būs jūtams uz irdenām smiltīm (mežos, pludmalēs nenoraksies tik ātri), savukārt uz asfalta ļoti strauji uzrāvieni būs sabalansētāki. Kāpēc tā? Pieņemam, ka gribam realizēt jaudu uz 1,5KW. Nebūtu jau problēma to ielikt vienā ritenī, bet tam ir blakusefekti – priekšpiedziņa spolētu bez apstājas, bet aizmugurējā piedziņa visu laiku vieglākus braucējus rautu ratā. 1KW Joyor ar aizmugures piedziņu jau ceļ priekšu gaisā 85kg braucējam un uz asfalta var svilināt riepas. Tad kas būs ar 1,5KW? Attiecīgi sadalot jaudu uz abiem riteņiem, 750W aizmugurē priekšu vairs gaisā neraus, bet tikpat daudz jaudas priekšā daudz labāk visu vilks uz priekšu.

    Ingus
    17.05.2019 10:18

    Es arī uz to rullīti noskatījos. Nav padomā ierīce, kas vadītos līdzīgi.

    Galvenais, lai viņš sakarīgi atmetas, kad noņem pirkstu vai noliecies gar zemi :D Bet ja jau marketinga lapā viņiem ir bijuši 40 prototipi, gan jau būs lietojams visu spēju lietotājiem.

    Vienīgi man vēl prasītos atsperes un amīši abos galos, citādi pie solītajām jaudām viņš var būt ļoti nekomfortabls un pat bīstams mūsu ceļiem. Piekūst no tā kratekļa lielākā ātrumā. Protams, ja turas legālajos 25km/h, tad nav tik traki. Tik jāuzmanās, lai neatsitas pret apmalēm, jo tās ignorēt var tikai ar kādu fat-bike vai līdzīgu.

    KKTK
    16.05.2019 09:54

    Tātad, pēc Latvijas ceļu satiksmes noteikumiem, šo vajadzēs reģistrēt CSDD, braukt ar numuru pakaļā un tikai pa ielām. Apsveicu 113kg smatie tušņi :D

    Skābene
    16.05.2019 10:03

    No ceļu satiksmes likuma
    12) mopēds — divriteņu …transportlīdzeklis, kura … konstrukcijā paredzētais maksimālais ātrums pārsniedz 25 kilometrus stundā, bet nepārsniedz 45 kilometrus stundā, kura maksimālā jauda nepārsniedz 4 kW (elektromotoriem vai cita veida iekšdedzes tipa motoriem) un konstrukcijā paredzētais maksimālais ātrums nepārsniedz 45 kilometrus stundā;
    Ja brauc ātrāk par 25 km/h, tas ir mopēds!

    Bet, ja noplēš visas uzlīmes, uzrakstus, diez vai policists, vai kāds cits uz ceļa spēs noteikt, kas tas ir par verķi un kāds viņam ātrums.

    Norchaa
    16.05.2019 11:29
    Reply to  Skābene

    Gan jau CSDD drīzumā pieķersies ierosinājumiem likumdošanas sakārtošanai.
    Brauksi ar numurzīmi uz krūtīm un muguras :D

    DMG
    17.05.2019 10:43

    Jautājums tikai kā tur sakārtot. Mums ceļi nav nu nebūt tik labi, lai varētu ar elektro skrejriteni pārvietoties pa ceļu. Gar malām bieži vispār ir bedre pēc bedres. Un ja uzskatam, ka tas ir mopēds, tad ar mopēdu vai tad var braukt pa gājēju celiņiem? Lai gan riteņi Latvijā jau sen ir, bet neatceros kad es būtu redzējis pēdējo reizi kādu riteni ar numura zīmi. Lai arī vienu brīdi tak gribēja to arī sakārtot.

    KKTK
    16.05.2019 16:40
    Reply to  Skābene

    Būs jebkāda avārija, pat ja būsi cietušais – policja ātri piešūs, jeb pieprasīs pierādīt, ka tiešām esi bijis uz aktīvās atpūtas inventāra.

    LAN
    16.05.2019 11:47

    Zero 10X šķiet daudz nopietnāks (amortizācija, akumulators, ātrums) par līdzīgu cenu.

    assa
    16.05.2019 14:06

    Jā, CSDD grib sakārtot šo jomu, kur figurē neskaidras jaudas un ātruma veiktspējas dampji, kuriem nav ne VIN, ne valsts reģ nr, ne pilota apliecības, bet kā??? Es reāli nestādos priekšā, kā, jo tagad ir pilns ar viena, 2 un 3 riteņu verķiem, kam jauda dzīvē (pat ne uz papīra) ievērojami pārsniedz 4kw un arī ātrums ir nevis mopēdam atļautajos 25-45, bet 70-90kmh!

    DMG
    17.05.2019 10:56
    Reply to  assa

    Vienīgais normālais risinājums būtu sakārtot riteņa celiņus Rīgā. Ritens jau šobrīd var ieskrieties virs 30km/h. Līdz ar to nebūtu problēmas braukt kopā ar elektrisko skūteri. Tādējādi noņemot viņus no gājēju un autoceļiem. It īpaši, ka autoceļi par Rīgas centrā ir nožēlojamā stāvoklī un ar skūteri apkrist negribētos, kad aiz tevis vēl nesās kāda mašīna. Bet līdzsvars tomēr ir sliktāks, kā braucot ar riteni, kuram sēdi pa vidu. Un kuram arī riepas lielākas.

    MOCARELLASSVIESTMAIZE
    16.05.2019 18:24

    Manuprāt, pārāk dārgs, Eiropā 1799 dolāri, un nav skaidrs vai klāt ir nodokļi un shippings. Smags pēc velna un bez amortizācijas, ar zemu atstarpi no ceļa.
    Pašam ir Boosted Board, kurš arī maksāja ap to pašu cenu , tāpēc nešaubos, ka arī Rev būs augstas kvalitātes un ar labu supportu, bet nu pat man šis liekas par sālītu, par tādu cenu tad labāk pirkt kādu super73 e-velosipēdu vai ko tādu.

    Oskars
    31.05.2019 08:53

    Biju uzbūvējis skrejriteni arī ar 1500w motoru, bet gan vienu. Godīgi sakot baigais zvērs, jāuzmanās, lai šamais neaizskrien pa priekšu, respektīvi, pirms paātrināties ir stabili jātbalstās, citādi paliksi sēžot uz zemes un skrejritenis aizbrauks.

    Oskars
    02.06.2019 15:09
    Reply to  Oskars

    Te links uz pāris foto no eksperimentālā modeļa. Max ātrums bija 33km/h

    https://photos.app.goo.gl/3AjL4cucJB8NR9n96

    Reklāma