Elektroskūteri arī Latvijā kļūst arvien populārāks pārvietošanās veids un tas nav nekāds neizskaidrojams brīnums, jo tie ir viegli, relatīvi lēti un sasodīti ērti lietošanā. Testējot Xiaomi Mi Electric Scooter secināju, ka, ja dzīvo un strādā pilsētā, tas ir praktisks pārvietošanās līdzeklis. Ja vēl nevari saņemties šādā produktā ieguldīt tos aptuveni 500 eiro, tad iesaku izmēģināt ATOM skrejriteņu nomu, kas Rīgā darbojas jau aptuveni mēnesi.

Latvijā esam raduši ielās pamatā redzēt vai nu Xiaomi, vai Ninebot (Segway) elektroskūterus un varbūt dažus Joyor produktus. Tas lielā mērā skaidrojams ar to, ka tieši šie zīmoli Latvijā ir plašāk pārstāvēti.

Šodien vēlos pastāstīt par jauno Boosted Rev elektroskūteri, kas, manuprāt, būtu labi piemērots briesmīgajiem Latvijas ceļiem. Boosted līdz šim noteiktās aprindās ir labi zināms ar saviem kvalitatīvajiem, bet reizē arī padārgajiem elektriskajiem skrituļdēļiem. Nu uzņēmums ir radījis savu pirmo elektroskūteri.

Boosted Rev izskatās pamatīgi uzbūvēts (tāpēc arī pamatīgs ap 20kg svars) un tam ir izturīgs rāmis. Ar šo elektroskūteri var braukt cilvēki, kuru svars pārsniedz 100kg (testētais limits ir 113kg). Boosted Rev ir aprīkots ar diviem elektromotoriem ar kopējo jaudu 1500W, kas spēs uzvest braucēju pat 25 grādu slīpumā un elektroskūteris spēj attīstīt līdz 39 km/h lielu ātrumu, un ar vienu uzlādi nobraukt līdz 32 km tālu. Tam ir lielas un piepumpējamas riepas, IP67 ūdensizturība un trīs bremzēšanas veidi – ar elektromotoru, disku bremzi un ar kāju. Vienīgi cena arī ir visnotaļ pamatīga – 1599 ASV dolāri. Produkts pārdošanā nonāks jau šovasar.

Xiaomi un Ninebot alternatīvas piesaista ar savu lēto (ap 500 eiro) cenu, tomēr tie ir diezgan trausli pārvietošanās līdzekļi, kas pie lielāka braucēja svara un draņķīgākiem ceļiem ilgi neizdzīvos. Nav brīnums, ka mūsu testētajam Xiaomi elektroskūterim pārplīsa riepa ceļā no Ādažiem uz Rīgu.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

20
Leave a Reply

avatar
7 Comment threads
13 Thread replies
2 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
10 Comment authors
DMGIngusKristaps SkutelisMOCARELLASSVIESTMAIZEKKTK Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Skābene
Guest
Skābene

Vai var cerēt arī uz kāda elektrovelosipēda apskatu kursorā?

Norchaa
Guest
Norchaa

Divi elektromotori – pilnpiedziņas skrejritenis? :D

Ingus
Guest
Ingus

Nav nemaz smieklīgi. :D Ir gan 2×2. Pa 750W katrā ritenī. https://boostedboards.com/vehicles/scooters/boosted-rev/ Ko tas reāli dod ikdienā? Tāpat kā pilnpiedziņa ielas mašīnām ikdienas apstākļos – neko jūtamu līdz nesāc meklēt spēju limitus. Attiecīgi šādiem skūteriem lēnākos režīmos tas būs jūtams uz irdenām smiltīm (mežos, pludmalēs nenoraksies tik ātri), savukārt uz asfalta ļoti strauji uzrāvieni būs sabalansētāki. Kāpēc tā? Pieņemam, ka gribam realizēt jaudu uz 1,5KW. Nebūtu jau problēma to ielikt vienā ritenī, bet tam ir blakusefekti – priekšpiedziņa spolētu bez apstājas, bet aizmugurējā piedziņa visu laiku vieglākus braucējus rautu ratā. 1KW Joyor ar aizmugures piedziņu jau ceļ priekšu gaisā 85kg… Read more »

KKTK
Guest
KKTK

Tātad, pēc Latvijas ceļu satiksmes noteikumiem, šo vajadzēs reģistrēt CSDD, braukt ar numuru pakaļā un tikai pa ielām. Apsveicu 113kg smatie tušņi :D

LAN
Guest
LAN

Zero 10X šķiet daudz nopietnāks (amortizācija, akumulators, ātrums) par līdzīgu cenu.

assa
Guest
assa

Jā, CSDD grib sakārtot šo jomu, kur figurē neskaidras jaudas un ātruma veiktspējas dampji, kuriem nav ne VIN, ne valsts reģ nr, ne pilota apliecības, bet kā??? Es reāli nestādos priekšā, kā, jo tagad ir pilns ar viena, 2 un 3 riteņu verķiem, kam jauda dzīvē (pat ne uz papīra) ievērojami pārsniedz 4kw un arī ātrums ir nevis mopēdam atļautajos 25-45, bet 70-90kmh!

DMG
Guest
DMG

Vienīgais normālais risinājums būtu sakārtot riteņa celiņus Rīgā. Ritens jau šobrīd var ieskrieties virs 30km/h. Līdz ar to nebūtu problēmas braukt kopā ar elektrisko skūteri. Tādējādi noņemot viņus no gājēju un autoceļiem. It īpaši, ka autoceļi par Rīgas centrā ir nožēlojamā stāvoklī un ar skūteri apkrist negribētos, kad aiz tevis vēl nesās kāda mašīna. Bet līdzsvars tomēr ir sliktāks, kā braucot ar riteni, kuram sēdi pa vidu. Un kuram arī riepas lielākas.

MOCARELLASSVIESTMAIZE
Guest
MOCARELLASSVIESTMAIZE

Manuprāt, pārāk dārgs, Eiropā 1799 dolāri, un nav skaidrs vai klāt ir nodokļi un shippings. Smags pēc velna un bez amortizācijas, ar zemu atstarpi no ceļa.
Pašam ir Boosted Board, kurš arī maksāja ap to pašu cenu , tāpēc nešaubos, ka arī Rev būs augstas kvalitātes un ar labu supportu, bet nu pat man šis liekas par sālītu, par tādu cenu tad labāk pirkt kādu super73 e-velosipēdu vai ko tādu.