Ar ambīciju kļūt par vienu no vadošajiem audio inovāciju uzņēmumiem Sonarworks darbu sāk bijušais Dolby un Nokia augsta līmeņa vadītājs Tarifs Sajeds

“Neatkārtojama, personalizēta skaņas pieredze ikvienā ierīcē,” ar šādu devīzi Sonarworks nostiprina un paplašina savas pozīcijas audio un izklaides nozarē pasaulē.

Latvijas tehnoloģiju uzņēmums Sonarworks turpina nest Latvijas vārdu pasaulē, strauji attīstoties ASV un Āzijas tirgos. Līdz ar uzņēmuma globālo attīstību Sonarworks darbu sāk viens no pasaulē atzītākajiem virtuālās realitātes inovāciju līderiem Tarifs Sajeds, kļūstot par stratēģijas un biznesa attīstības viceprezidentu.

Tarifs Sajeds ienāk uzņēmumā ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi mediju un digitālās nozares vadībā. Viņš bijis Nokia Virtuālās realitātes (VR Tehnoloģiju) biznesa nodaļas vadītājs, bet pirms tam piecus gadus pavadījis Dolby Labs, attīstot Dolby Live personalizāciju un Atmos programmas attīstību translēšanas un digitālo mediju tirgū.

Tarifa Sajeda uzdevumos Sonarworks ietilps klientu licencēšanas segments, kā arī globālās stratēģiskās sadarbības attīstības vadība, lai ikvienam dāvātu iespēju piedzīvot neatkārtojamu, personalizētu skaņas pieredzi jebkurā ierīcē.

Tarifs Sajeds norāda: “Skaņas personalizācijas tehnoloģiju tirgus patērētājiem ir agrīnā attīstības stadijā. Sonarworks šajā nozarē ir ideālā pozīcijā, lai veidotu vidi veiksmīgām sadarbībām un attīstītu jaunas iespējas dažādās platformās un patērētāju ierīcēs.” Viņš piebilst, ka tas ir aktuāli miljardiem cilvēku visā pasaulē, kuri patērē izklaides un citu saturu: “Sonarworks nodrošina personalizētu skaņas klausīšanās pieredzi, kas pielāgota katra klausītāja vajadzībām neatkarīgi no izmantotajām mūzikas austiņām vai skandām.”

“Mēs esam patiesi priecīgi, ka Tarifs pievienojies mūsu vadības komandai,” tā Sajeda pievienošanos komentē  Sonarworks vadītājs Helmuts Bems. “Tarifs ir vizionārs un uz sasniegumiem vērsts vadītājs. Viņš komandā ienesīs plašu pieredzi, zināšanas un ekspertīzi tehnoloģiju licencēšanas nozarē. Pašlaik digitālais saturs tiek radīts vairāk nekā jebkad agrāk, un vajadzība pēc personalizēta satura pieaug vertikālā tirgus līknē. Tarifa ieguldījums palīdzēs Sonarworks revolucionārajam risinājumam sasniegt jaunas virsotnes pasaules tirgū.”

“Sonarworks jau līdz šim ir bijis pasaules mūzikas industrijā respektēts zīmols kā patērētāju, tā profesionālajā tirgū,” pauž Tarifs Sajeds. “Mēs plānojam bagātināt patērētāju pieredzi ar mūsu unikālo personalizēto audio risinājumu – jebkur un jebkurā ierīcē. Mūsu tehnoloģija ir nevainojami savietojama ar pasaulē izmantotajām skaņas platformām, uzlabojot skaņas kvalitāti un nodrošinot izcilu skaņas pieredzi. Tā ir kā radīta klausītājam.”

2
Leave a Reply

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
Kristaps SkutelisMārtiņš Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Mārtiņš
Guest
Mārtiņš

VR brilles tomēr ir vidējam cilvēkam interesantāka tehnoloģija nekā “automātisks ekvalaizeris uz steroīdiem” (kas būtībā ir Sonarworks kodolā), tā ka esmu mazliet skeptisks par to, vai kaut kas tāds var “aiziet masās”; bet nu laiks rādīs.

Kristaps Skutelis
Kursors.lv
Kristaps Skutelis

Manuprāt, masās šis var varētu aiziet, ja Sonarworks izdotos savu tehnoloģiju nopārdot Spotify, Apple Music un citiem lielajiem mūzikas servisiem un pēc tam iestrādāt savā produktā. Bet tā, ka atsevišķi cilvēki izmantotu speciālu mūzikas klausīšanās lietotni, lai klausītos labāk mūziku, nu nez nez. Sen nav ar džekiem no Sonarworks runāts, varētu uzprasīt kā sokas ar to gala lietotājiem pieejamo produktu.