Mobilo sakaru operators “Tele2” jau drīzumā piedāvās biznesa klientiem fiksētā telefona sakarus, šī pakalpojuma attīstībā investējot vairāk nekā 150 000 eiro. Tādējādi turpmāk “Tele2” biznesa klientiem spēs nodrošināt gan mobilos un fiksētos telefona sakarus, gan arī mobilo internetu.

Fiksēto balss zvanu pakalpojuma attīstība ir loģisks solis uzņēmuma vēlmē attīstīt darbību biznesa klientu segmentā, piedāvājot tiem specializētus pakalpojumus.

“Mūsu analīze rāda, ka Latvijā aptuveni 70% uzņēmumu mājaslapās kā kontakttālrunis ir norādīts fiksētais numurs, kuru klienti dažādu iemeslu dēļ vēlas saglabāt. Šie numuri ir integrēti mājaslapu darbībā un, mainot sakaru pakalpojumu sniedzēju, uzņēmumiem ir svarīgi tos saglabāt. Mēs paplašinām pakalpojumu klāstu, respektējot uzņēmumu vēlmi iegūt pie mums visu sev nepieciešamo. “Tele2” šiem klientiem varēs nodrošināt sakaru risinājumus, apvienojot mobilā un fiksētā tīkla priekšrocības, piemēram, pieslēdzot virtuālo zvanu pārvaldnieku Teamer, kas savukārt dos iespēju būtiski uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

“Tele2” biznesa klientiem piedāvās divus dažādus fiksētu telefonu sakaru tarifa plānus. Lai pievienotu fiksēto telefona numuru, uzņēmumam ir nepieciešams tikai interneta pieslēgums.

1
Leave a Reply

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Krotow Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Krotow
Guest
Krotow

Interesanti, kādu standartu viņi taisās izmantot – VoIP vai VoLTE?