Audi e-tron elektrodzinēju SUV sāk nonākt pie Eiropas pircējiem, tāpēc izziņotas oficiālās uzlādes staciju izmantošanas cenas. Audi e-tron pircēji varēs izmantot 72 000 uzlādes punktus 16 Eiropas valstīs, nāksies noslēgt tikai vienu līgumu un izmantot vienotu klienta karti.

Audi tā dēvētais Pilsētas Tarifs ir visai izdevīgs, ja izbrauksi akumulatoru gandrīz tukšu. Pilsētas Tarifa abonēšana maksās €4.95 mēnesī, bet par katru uzlādi nāksies piemaksāt vēl €7.95 (Level 2 tipa uzlādes punkts) vai €9.95 (ātrais 50 kW uzlādes punkts). Netiks ņemts vērā uzlādes laiks un patērētais enerģijas apjoms.

Tranzīta Tarifs nebūs tik draudzīgs, bet tas nodrošinās pieeju Ionity uzlādes tīklam. Tranzīta Tarifa abonēšana maksās €17.95 mēnesī, tāpat Level 2 tipa un 50 kW uzlādes izmaksas nemainīsies. Bet 150 kW Ionity uzlādes punktu izmantošana maksās vēl papildus €8.00 par katru pieslēgšanās reizi un arī €0.33 par kWh.

Aptuveni aprēķini liecina, ka Tranzīta Tarifa izmantošana un uzlādes veikšana vienu reizi nedēļā izmaksās aptuveni €40 par vienu uzlādes reizi, ja lādēsi auto līdz 80%. Audi saviem klientiem pirmo gadu neliks maksāt par publisko uzlādes punktu izmantošanu. Tarifu izcenojumi pagaidām zināmi Vācijai.

Arī Tesla pirms kāda laika izziņoja jaunos uzlādes tarifus.

23 komentāri

    • 400 km paredzamais reindžs un uzlāde 10 eur. t.i. 2.50 par 100 km. ko tieši tu vēlies pateikt ar to izdevīgumu un nokrāsām?

  1. Un ja tā padomā, tad valstis drīz vēl sāks aplikt braucamo elektrību ar akcīzes nodokli, jo kā gan citādi kompensēs zaudējumus no dīzeļa degvielas pārdošanas apjoma krituma!

  2. Ja godīgi, tad neredzu to dārgumu.
    Pēc WIKI datiem ETRON SuW aprīkots ar 95kWh lielu akumulatoru, kas nodrošina aptuveni 400km lielu nobraukumu.
    Ja rēķinām pēc elektrības cenas, tad 7,95/95= 0,08eur/kwh, kas ir mazāk kā vidēji maksā mājsaimniecības (ap 0,13eur/kwh).
    Ja pēc nobraukuma, tad arī tas pats- 7,95EUR uz 400km = 1,98EUR/100km… Par to naudu šobrīd sanāk 1,5l dīzelis un to mazumiņu degvielas pat mopēds 100km neizvilks, kur nu vēl luksusa SUV.

    Par super ātro uzlādi- Tur arī viss ir saprotams, jo lielās jaudas uzturēt ir daudz dārgāk. + šobrīd arī mašīnas nav tik daudz, kas spētu šīs papildus izmaksas nosegt. Nākotnē varbūt izlīdzināsies.

Ir ko teikt?