Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijā uzsāk jaunā Golf GTI TCR pārdošanu

    Jaunākie raksti

    Volkswagen Latvijā uzsāk pasūtījumu pieņemšanu jaunajam Golf GTI TCR. Šī ir visjaudīgākā Golf GTI versija, kas aprīkota ar 290 ZS (213 KW) dzinēju un septiņu pārnesumu divsajūgu ātrumkārbu (DSG), kas ļauj attīstīt maksimālo ātrumu 260 km/h. Latvijā Golf GTI TCR sākuma cena ir no 35 096 eiro.

    Šis modelis ir radies, iedvesmojoties no sacīkšu automobiļa Golf GTI TCR, kas ir starptautisko TCR sacīkšu divkārtējs uzvarētājs. Tas 100 km/h spēj sasniegt vien 5,6 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h, ko pēc izvēles iespējams palielināt līdz 260 km/h.

    Reklāma

    Volkswagen produktu portfelī Golf GTI TCR atrodas vienu pakāpi augstāk nekā Golf GTI Performance modelis. Golf GTI TCR izcelsies ar bagātīgu un tehnoloģijām piesātinātu standarta aprīkojumu – Active Info Display, LED priekšējās gaismas un satiksmes uzraudzības sistēma Front Assist. Papildus tam šis automobilis aprīkots ar priekšējās ass bloķējošu diferenciāli un perforētiem bremžu diskiem. Autovadītājam un pasažieriem pieejami augstas kvalitātes sporta sēdekļi, kuru auduma pārvalki radīti īpaši šai versijai. Visiem Golf GTI TCR modeļiem būs drošības jostas ar sarkanu apmalojumu, kā arī sporta stūre.

    Šis automobilis ir unikāls ne tikai iekšpusē, bet arī ārpusē. Jaunais Golf GTI TCR izceļas ar standarta aprīkojuma 18 collu Belvedere kaltajiem riteņu diskiem (vai 18 collu Milton Keynes lietajiem diskiem kā alternatīva), melniem spoguļu vāciņiem, sliekšņu pagarinājumiem, priekšējo difuzoru, TCR jumta spoileru un aizmugurējo difuzoru.

    Automobili iespējams pielāgot arī ar tādiem papildu elementiem kā jauniem honeycomb ieliktņiem sāna paneļos, melna krāsojuma jumtu, oglekļa šķiedras durvju spoguļu vāciņiem, kā arī dažādiem 19 collu lietajiem diskiem.

    Pircējiem būs iespējas izvēlēties starp divām dažādām papildu aprīkojuma pakotnēm. Pirmā pakotne (2 190 eiro) ietver Reifnitz 19 collu diskus ar 235/35 R 19 riepām, Vmax uzlabojumu, kas gādā par maksimāla ātruma palielināšanu, aizmugurējās balstiekārtas sporta versiju un DCC adaptīvās šasijas kontroles sistēmu. Otrā pakotne (2 971 eiro) arī piedāvā aizmugurējās balstiekārtas sporta versiju, DCC adaptīvās šasijas kontroles sistēmu un Vmax uzlabojumu, kā arī Pretoria 19 collu diskus ar sacīkšu trasei gatavām 235/35 R 19 sporta riepām (pussliki) un disku drošības skrūvēm.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Autofans
    24.01.2019 08:10

    Par motora raksturlielumiem ne vārda … ne cilindru skaits , ne darba tilpums …. tik par LED gaismām un opciijām ar 18 vai 19 collu ripuļiem … :)

    x
    24.01.2019 09:43
    Reply to  Autofans

    ja ir jaudas cipari, tad kam īsti vajag apjomu? cil. skaits – nu, nav tur v-veidīgā motora kas ietekmē svaru purnā. patēriņš arī nav norādīts – priekš kam? tas ir otrais vai pat trešais auto un ja cilvēks tādu pērk, tad pieci litri šurp vai turp no vidējiem 10 neko daudz nemaina)

    Kursors.lv
    24.01.2019 13:48
    Reply to  Autofans

    OK, lūdzu: It uses the same turbocharged 2.0-litre four-cylinder petrol engine as the earlier Golf GTI Clubsport, with 286bhp at 5000rpm in overboost mode, when turbo boost pressure is raised from 1.9 to 2.1bar for periods of up to 10 seconds. During that time, the engine develops 44bhp more than the standard Golf GTI’s with the optional performance package, while torque remains the same, building to a peak of 272lb ft at 1600-4300rpm. It comes with a petrol particulate filter and is combined with a seven-speed dual-clutch automatic gearbox and front axle differential lock. There’s no option of a manual gearbox.

    Xigs
    26.01.2019 17:18

    petrol particulate filter kniktc nost un kārtīgu mufuli, bet tā krasavčiks leģenda!

    Reklāma