Berlīnes tiesa izsludinājusi aizliegumu atsevišķās pilsētas centrālajās ielās iebraukt ar vecāka gadagājuma dīzeļdzinēju automašīnām. Gaisa kvalitātes mērījumi nav bijuši atbilstoši normām 11 vietās Berlīnē, kas arī licis pieņemt šādu lēmumus.
Berlīnes tiesa liegusi šajās vietās iebraukt ne tikai vecākiem automašīnu modeļiem, bet pat relatīvi modernām, Euro 5 emisiju standartiem atbilstošām automašīnām. Turklāt tiks veikti papildus gaisa kvalitātes mērījumi arī pēc ierobežojuma stāšanās spēkā. Iespējams, Berlīnē nāksies ieviest vēl stingrākus ierobežojumus.
Līdzīgi ierobežojumi automašīnām ar dīzeļdzinējiem tiek plānoti arī Frankfurtē un Štutgartē.
Liegumu pilsētās pārvietoties ar dīzeļauto vēlas panākt vides aktīvistu grupa DUH. Jau šobrīd norit vēl 28 tiesvedības dažādās Vācijas pilsētās par dīzeļauto ierobežošanu, tuvāko mēnešu laikā plānots uzsākt vēl vismaz 6 tiesvedības, ja pilsētas nepiekritīs ierobežot dīzeļauto satiksmi centrālajās ielās. Vācijas Federālā Tiesa jau februārī atzina, ka katrai pilsētai ir tiesības noteikt ierobežojumus dīzeļauto izmantošanai, kas arī pavēra iespēju vides aktīvistiem uzsākt cīņu pret dīzeļauto.
Īstenais vaininieks gan ir Volkswagen ar savu sasodīto dīzeļgeitu.
vēlviens iemesls par labu bendzīna dzinējiem
Tas ir tikai laika jautājums, kad arī benzīnnieki tiks aizliegti!
tas ir tikai laika jautājums, kad mašīnas tiks aizliegtas
Ir tikai laika jautājums, kad izmirs cilvēki
Zem euro 4 un bez dpf nedrīkst iebraukt vairs praktiski nekur pilsētās Vācijā. Un drīz grüne plakeyte vietā nāks blaue plakette, kas izbanos iekšdedzes dzinējus (izņemot ūdeņraža) pilsētās kā sugu.
Visa tā ekoloģija ir koks ar 2 galiem, piemēram, ja Igaunijā aizliegtu iekšdedzes dzinējus un ar varu ieviestu elektro auto, vai izmešu kopējais daudzums samazinātos?Te jebkurš pamatskolas skolēns atbildētu, ka nē, jo Igaunijā elektrību ražo dedzinot brūnogles, tātad elektrības ražošanai tiktu sadedzināts ievērojami vairāk brūnogļu.
Tie paši zaļie vācijā apkaro atomelektrostacijas un vācieši atgriežas pie akmeņoglēm. Bet lai radītu ilūziju par zaļu dzīvi, uz jumtiem saliek pāris saules baterijas.
transporta līdzekļu ekoloģiskā jēga nomaiņai no iekšdedzes uz bezizmešu, ir izmešu radīto kaitīgo efektu pārnest uz vietām, kur mūsu, respektīvi, ļautiņu koncentrācija ir mazāka, tobiš ārpus pilsētām