Web Analytics
More
    Reklāma

    Taxify ievieš maksu par braucienu atcelšanu un gaidīšanu

    Jaunākie raksti

    No 27. septembra Taxify aplikācijā tiks ieviesta maksa par brauciena atcelšanu. Savukārt no 10. oktobra tiks ieviesta arī maksa par gaidīšanu.

    Brauciena atcelšanas maksa

    Brauciena atcelšanas maksa tiek ieviesta, lai kompensētu vadītājiem gadījumus, kad nākas aizbraukt uz izsaukuma vietu, taču beigās par to nesaņemt atlīdzību.

    Reklāma

    Atcelšanas maksa tiek piemērota sekojošos gadījumos, kad:

    • Klients atceļ braucienu pēc tam, kad vadītājs ir jau bijis noteiktu laiku ceļā;
    • Klients atceļ braucienu pēc tam, kad vadītājs ir jau ieradies izsaukuma vietā;
    • Klients neziņo vadītājam un neierodas uz izsaukto auto 10 minūtes pēc tam, kad vadītājs ir ieradies.

    Atcelšanas maksa ir minimālās brauciena maksas apmērā, kas ir 2.80 EUR. Pirms brauciena atcelšanas aplikācijā parādīsies paziņojums par piemēroto maksu, ja brauciens tiks atcelts. Ja brauciens tiks atcelts, rēķins par to tiks nosūtīts uz Tavu e-pastu.

    Atcelšanas maksa mums palīdz uzturēt efektivitāti, nodrošināt ātrākus braucienus un mazināt zaudējumus vadītājiem. Šobrīd atcelšanas maksa būs piemērojama minimālās brauciena maksas apmērā.

    Maksa par gaidīšanu

    Maksa par gaidīšanu ir tāda pati kā brauciena laika tarifs (0.15 EUR/min) un tā tiks piemērota 5 minūtes pēc tam, kad vadītājs ir atbraucis uz izsaukuma vietu un beidzas tad, kad Tavs brauciens ir sācies.

    Brīdī, kad sāksies maksas gaidīšanas laiks, Tu aplikācijā saņemsi brīdinājumu. Ja brauciens tiks atcelts, un no Tevis tiks ieturēta maksa par brauciena atcelšanu, tad maksa par gaidīšanu netiks ieturēta.

    Lai izvairītos no maksas gaidīšanas laika, seko līdzi paziņojumiem aplikācijā, kur būs norādīts, kad vadītājs ieradīsies!

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    20 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    26.09.2018 22:21

    Vadītāji jau mēdz uzspiest, ka ir klāt, kādas 2-3 minùtes pirms ierodas savākšanas punktā… Šis tāds tricky punkts.
    Man bùt aizdomas, ka vadìtāji tomēr ir viltīgāki par klientiem un izmantos viltības.

    digitalk
    27.09.2018 02:11
    Reply to  Guntis Coders

    neesmu redzējis vadītāju appu, bet vai tad GPS datiem nav +/- jāsakrīt ar izsaukuma adresi? 2-3 minūtes iepriekš būs labs gabals braucams. bez tam “gudrākiem par klientu” var arī ielikt pāris zvaigznes vērtējumā, ātri vien kvalitātes kontrole izrādīs interesi.

    Krisjanis
    27.09.2018 08:13
    Reply to  Guntis Coders

    Vai arī neuzspiest pogu, lai informētu, ka ir klāt, bet tā vietā vienkārši palaist skaitītāju, atrodoties mājas otrā pusē, nu, tā – lai vēl kādu brīdi viņš jāmeklē.

    Skābene
    27.09.2018 08:14

    Es nedaudz papukstēšu par Taxify ēnas pusēm, jo visticamāk te komentāros uzpeldēs kāds no taxify:
    1.Taxifay joprojām nenodrošina bērnu krēsliņus (Air Baltic un Sarkanajiem tas ir). Izsaucam taksometru, taksists atsakās vest bērnu bez krēsliņa un iekasē atcelšanas maksu! Ģeniāli! Šito vajag sakārtot, vai arī uzreiz norādīt, ka Taxify ir ģimenēm ar bērniem nedraudzīga kompānija.
    2. Joprojām nav iespējams izvēlēties automašīnu, var atbraukt kā mersedess, tā Lada. Paldies, negribu LADU.
    3. Turpinot par auto izvēles iespējas nogriešanu. Ir gadījies ka braucot uz lidostu atbrauc taksis, kam pa visu bagāžnieku ir gāzes balons un nav kur ielikt koferus. Nerunājot par bērnu ratiem. Jāsauc vēl viens taksis priekš bagāžas, bet kā to lai izdara, ja aplikācija nepieļauj iespēju pasūtīt vairākas mašīnas!Tas ir svarīgi arī lielākām kompānijām, kas brauc no/uz tusiņu. Būtu tak forši ja var ieķeksēt, ka vajag busiņu, vai ka tev ir pavairāk bagāžas, vai ka vajag bērnu krēsliņu. Diemžēl Taxify tagad izmisīgi domā tikai par to kā noturēt šoferus un par viņu labklājību, jo Jandex diezgan spēcīgi griež pogas ārā ar labākiem tarifiem priekš pašiem šoferiem. Tāpēc tie sākuši migrēt uz Jandex. Bet es negribu braukt ar to krievu kantori, un ja turpinu braukt ar taxify, es gribu saņemt adekvātu servisu.

    Kristaps Skutelis
    27.09.2018 08:38
    Reply to  Skābene

    Vai šīs lietas vispār var realizēt tāda tipa serviss kā Taxify? Lai to varētu realizēt vajag kaut kāda veida dispečeru centru.

    Skābene
    27.09.2018 08:48

    Taxify jau ir pēc būtības dispičers! Sākumā arī bija iespēja izvēlēties mašīnas, bet tā tika nogriezta ar pamatojumu, ka mēs labāk zinām, ko tev vajag un rādam tikai tuvāko mašīnu! Kur problēma uz visu floti paņemt noteiktu procentu busiņu?Busiņš var būt automātiski par kādiem 2Eur dārgāks, bet lai ir flotē ir busiņš. Var noteikt, ka arī kaut kāds % no transporta ir apgādāts ar bērnu sēdeklīšiem. Lai būtu piemaksa par šo pakalpojumu, ok samaksāsim. Izsaukt vairākas mašīnas taču nav grūts tehnoloģisks risinājums!? Vai arī norādi braucēju skaitu un algoritms pats noska, ko tev vajag 2 mašīnas vai 1 busu.

    Mikelis Zondaks
    27.09.2018 10:13

    Nē, vienkārši jābūt datubāzei. :) Vadītāji tad var atzīmēt cik ceļasomas tie var paņemt, cik pasažierus, vai ir bērnu sēdeklītis. Līdzīgi kā autonomā.

    Kristaps Skutelis
    27.09.2018 11:10

    Es domu sapratu, bet, manuprāt, te apgrūtinošais aspekts ir tāds, ka nevar garantēt to braucēju pieejamību kā Baltic Taxi, Red Cab u.c. normālajām takšu firmām. Tad ko tev dod krēsliņu datubāze, ja nevar garantēt, ka noteikts daudzums šādu mašīnu ir ielās. Tā ir šādu aplikācijas tipa servisu limitācija.

    Reinis Rozitis
    27.09.2018 13:33

    Nu aplikācija var būt nedaudz gudrāka – klients pieprasa, ka vajag busiņu ar bērnu krēsliem, ja šāda auto patlaban nav (vai arī potenciāli atbrīvosies pēc kaut kāda N laika) to tad pasaka klientam un pārjautā vai tad nosūtīt pieprasījumu pēc parasta/tuvākā auto.
    Ja reiz pie katra braucēja var piekarināt numuru/auto-marku un zvaigznītes, tad šādas pāris opcijas atlasē diezvai ir problēma.

    Cits jautājums vai šo vajadzības cilvēki ir izteikuši pašam Taxify (un kāda ir bijusi viņu atbilde) t.i. ja sāpi tur tikai pie sevis, tad tā pagrūti pakalpojumu sniedzējam kaut ko uzlabot.

    Mikelis Zondaks
    27.09.2018 13:33

    Garantēt nevar. Un, ja nav pieejams, tad klientam vismaz skaidrs, ka Taxify nevar nodrošināt (kaut vai kā starpnieks) viņam nepieciešamo pakalpojumu un jāmeklē kas cits.

    Es
    27.09.2018 17:14
    Reply to  Skābene

    Labs komentārs mums saprašanai. Bet vajag to nogādāt līdz taxifay ofisam, citadi nekas nemainīsies. Viņi Kursoru nelasa.

    Kristaps Skutelis
    27.09.2018 21:16
    Reply to  Es

    Lasa, lasa. Tur nestrādā idioti, viņi labi zina savas pieejas iespējas un trūkumus. Neba nu aiz laba prāta ir ieviestas dažādas lietotājiem it kā neērtas funkcijas.

    Jānis
    29.09.2018 18:46
    Reply to  Skābene

    No 27.10 ir ieviesta comfort kategorija kur visiem vadītājiem būs “bērnu paliknis” un auto būs gana komfortabls ar lielu bagāžnieku, lai nebūtu problēmas ar bagāžu. Ru ājot par busiņiem, neaizmirstam par pieprasījumu/piedāvājumu. Ja uz tādu busiņu būs ļoto zems pieprasījums, tad tāds busiņa īpašnieks nebūs ieinteresēts visu dienu gaidīt izsaukumu (pat ar 2eur piemaksu) Līdzīgi bija ar premium klasi, pieprasījums bija tik niecīgs, ka šoferi atteicās strādāt un opcijā nomira dabīgā nāvē mēneša laikā.

    Matisha
    27.09.2018 08:50

    Es būtu gatavs maksāt atcelšanas maksu, ja viņi man kontā ieskaitītu arī kompensāciju par to, ka vadītājs atsaka braucienu, ka dgaidīts jau kādas 10 minūtes! Jo ir daudz bijušas tādas situācijas, ka vadītājs atsaka braucienu :(

    Skābene
    27.09.2018 11:05
    Reply to  Matisha

    Šis būtu ļoti taisnīgi, ja atsaka braucienu, tad arī klientam pienāktos kompensācija, teiksim atlaides veidā nākamam braucienam!

    neJANIS
    27.09.2018 09:30

    Ceru, ka tad būs arī kompensācijas klientiem, ja vadītājs atceļ braucienu. Atceros, ka pirms Dziesmu svētkiem, kad tā jau bija steiga, pēc 10min gaidīšanas, šoferis pēdējā brīdī vienkārši notinās. Turklāt es pat nesaņēmu nekādu paziņojumu, piefiksēju, kad pats ieslēdzu aplikāciju kad apnika gaidīt un redzēju, ka man piedāvā atkal izsaukt taksi no jauna.

    Skābene
    27.09.2018 11:07
    Reply to  neJANIS

    Pieļauju, ka tas saistīts ar dinamisko tarifu, tiklīdz sāk birt pasūtījumi viens pēc otra, aug arī brauciena cena un tad šoferim izdevīgāk pārtraukt pasūtījumu un paņemt citu, par lielāku cenu! Dziesmu svētki vai prāta vētras koncerts ir labs piemērs!

    Elvis Meisters
    27.09.2018 16:21

    Man patika Maltā ECabs. Iepriekšējā dienā pasūti taksi uz cikiem vajag, cik vietas utt. Jau iepriekš esi samaksājis cik vajag un tik brauc no rīta, nekādu uztraukumu. Redzi taksi kartē kur ir un cik ātri būs šurp. Atnak no rīta arī sms, ka taksis būs pēc 15.minūtēm un, kā taksis ir klāt. Latvijā tas viss ne tuvu ir.

    igors
    27.09.2018 18:38
    Reply to  Elvis Meisters

    baltic taxi ari var pasutit uz laiku nakamaja diena kaut nedelu uz prieksu konkreta laika un ari pabridina gan 15 min pirms piebrauc gan kad piebrauc ne ar sms bet ar zvanu no dispeceriem un ja kaves vai kada kjibele ari pabridina u.t.t

    Kristaps Skutelis
    27.09.2018 21:15
    Reply to  igors

    Tieši tā, ja ir dispečeris un auto flote ar paredzamu auto skaitu un darba laiku, tad var piedāvāt šādus noderīgus pakalpojumus.

    No vienas puses varētu domāt, ka varētu jau arī Taxify tipa servisā aplikācijā iebūvēt iespēju pieteikt braucienu un tad vadītāji to uzķer, bet praksē noteikti būtu situācijas, kad kāds brauciens tiktu palaists garām un tas pašā saknē nogalinātu pakalpojumu.

    Reklāma