Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunās mediju platformas TVPlay tehnoloģiskajā attīstībā un ieviešanā investēti vairāk nekā 15 miljoni eiro

    Jaunākie raksti

    19. septembrī “All Media Baltics” („AM Baltics“) uzsāk jaunas un inovatīvas mediju platformas TVPlay darbību Baltijā, vienlaikus informējot par jaunu produktu zīmola stratēģiju. Jaunā mediju platforma būtiski paplašinās televīzijas satura lietošanas iespējas, nodrošinot pieeju augstas kvalitātes video saturam multiplatformu vidē. Turpmāk zīmols “TVPlay” apvienos visus „AM Baltics“ video satura produktus un pakalpojumus. Jaunās platformas tehnoloģiskajā attīstībā un ieviešanā investēti vairāk nekā 15 miljoni eiro.

    TVPlay zīmolu ģimene – daļa no mediju grupas stratēģiskās attīstības

    Jaunas mediju platformas ieviešana un zīmola TVPlay paplašināšana ir daļa no “AM Baltics” biznesa stratēģijas. Turpmāk zīmols TVPlay apvienos visus „AM Baltics“ piedāvātos video satura patēriņa servisus, kā ietvaros satelīttelevīzija Viasat kļūst par TVPlay Home, bet video straumēšanas platforma Viaplay – TVPlay Premium, savukārt Viasat Sport Baltic – TVPlay Sports.

    “Šis zīmolu apvienošanas process ir daļa no stratēģiskas biznesa transformācijas, ko uzsākām 2017. gada nogalē. Mūsu mērķis ir attīstīt “All Media Baltics” mediju platformu, piedāvājot augstas kvalitātes saturu un ērtu lietojamību. Investīciju apjoms tehnoloģiju izstrādē, jaunu pakalpojumu un esošo pakalpojumu uzlabošanā pārsniedz 15 miljonus eiro. Vēl plašāks piedāvājums ar jaunām iespējām un ērtībām mūsu skatītājiem būs pieejams jau ap Ziemassvētkiem,” Pjērs Danons (Pierre Danon), “All Media Baltics” valdes priekšsēdētājs.

    Viens no pirmajiem mediju grupas tehnoloģiskās attīstības soļiem, kas šodien jau ir kļuvis par jauno ikdienu, bija visu “AM Baltics” kanālu raidīšanas uzsākšana HD kvalitātē šī gada vasaras sākumā, veicot ievērojamus finansiālos ieguldījumus. Tas dod iespēju nodrošināt augstas kvalitātes video saturu visās „AM Baltics“ platformās un ir būtisks pienesums jaunai skatītāju pieredzei un mediju tehniskajai kvalitātei Latvijā.

    „AM Baltics“ maina spēles noteikumus mediju tirgū

    “Ir pagājis gandrīz gads, kopš esam uzsākuši ambiciozas pārmaiņas, kas pozitīvi ietekmē visu Latvijas mediju tirgu. Ir izstrādātas un ieviestas inovācijas, kas ļauj mums piedāvāt pasaules līmeņa mediju pakalpojumus, radot saturu, kas tiek patērēts multiplatformu vidē. Rezultātā televīzijas lietotāji gūst iespēju skatīties augstas kvalitātes TV saturu visērtākajā veidā. Savukārt reklāmdevējiem tiek dotas vēl plašākas iespējas izmantot attīstības rezultātā radīto digitālo vidi. Vēlos pateikties visai komandai, jo ar tās pašaizliedzīgo darbu, aizrautību un profesionālo ieguldījumu jau tagad esam sasnieguši jaunu uzņēmuma attīstības līmeni, no kura ieguvēji ir mūsu satura lietotāji,“ saka “All Media Baltics” vadītāja Latvijā Baiba Zūzena.

    TVPlay – izklaide ikvienam, it visur

    „AM Baltics“ jaunā platforma TVPlay, kas apvieno visus mediju grupas sniegtos video satura pakalpojumus, nepārtraukti tiks attīstīta, lai nodrošinātu arvien jaunas izklaides iespējas dažādām Latvijas auditorijām. Jau šobrīd TVPlay jaunā platforma ir pieejama interneta vidē un mobilajā aplikācijā, bet īsi pirms Ziemassvētkiem TVPlay Premium tiks ieviesta iespēja skatīties iecienītāko kanālu tiešraides mediju platformā, savukārt, 2019.gadā tiks nodrošināts jaunāko filmu nomas pakalpojums. Balstoties uz TVPlay lietotāju paradumiem, tiks palielināts īso video formātu piedāvājuma apjoms, tādējādi būtiski papildinot saturu mobilo ierīču lietotājiem.

    “Mēs ieviesīsim jaunas iespējas skatītājam, piemēram, mūsu video satura pieejamību arī uz lielajiem ekrāniem ar Android dekodera palīdzību. Tas nozīmē, ka saturu, ko līdz šim varēja skatīties datoros vai mobilajās ierīcēs, turpmāk ar Android dekoderi varēs redzēt arī televizoros ,” Pjērs Danons.

    Stratēģiskā partnerība ar mobilajiem operatoriem

    “Satura patēriņa pieauguma tendence mobilajās ierīcēs ir mūsu ilgtermiņa stratēģijas pamatā, tāpēc esam uzsākuši sadarbību ar telekomunikāciju uzņēmumiem, kas sniegs mums iespēju nodrošināt kvalitatīvu saturu vēl plašākam klientu lokam,” atzīmē Pjērs Danons.

    Lai sasniegtu šo mērķi, jau ir izveidota sadarbība ar mobilajiem operatoriem Bite un Tele2, kuras ietvaros mobilie operatori paplašinās satura piedāvājumu klāstu saviem klientiem, un “AM Baltics” būs iespēja nodrošināt saturu patērētājiem tiešā veidā.

    TVPlay Home – jauna līmeņa serviss

    Būtiski uzlabojumi sagaida satelīttelevīzijas TVPlay Home (iepriekš Viasat) lietotājus. Jaunie dekoderi nodrošinās TVPlay Home klientiem pieeju arhīvam un videotēkas funkciju. Savukārt, ieviešot jaunu mobilo aplikāciju, TVPlay Home klienti nākotnē savas mīļākās pārraides varēs skatīties arī mobilajās ierīcēs un planšetdatoros.

    “All Media Baltics” uzsāka stratēģiskās pārmaiņas brīdī, kad mediju grupu iegādājās starptautisks aktīvu pārvaldības uzņēmums „Providence Equity Partners“ 2017. gada oktobrī. Latvijā „All Media Baltics“ pieder TV kanāli TV3, TV6, LNT, Kanāls 2, Kanāls 3+, TVPlay Sports, TV1000 Premium, radiostacija StarFM Latvija, video platforma TVPlay, ziņu un izklaides portāls skaties.lv, satelīttelevīzijas pakalpojumu sniedzējs TVPlay Home, video straumēšanas platforma TVPlay Premium un Smart AD.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma